Amy szemszög
-Ah értem, csak még sosem meséltek rólad.-mondtam neki majd neki támaszkodtam a pultnak.
-Nem kell mindent tudnod.-mondta majd kacsintott egyett.Mark szemszög
Nem gondoltam volna, hogy Amy így néz ki, érzem hogyha egyre többet beszélgetünk sokkal közelebb kerülök hozzá. Jól néz ki tény is való de nem akarom megbántani mint az a Dylan gyerek. Vajon mit szólna hozzá Holly, hogy együtt vagyunk Amyvel?...
-Mesélj kislány mivan veled?-kérdeztem tőle rekedtes hangon.
-Nem vagyok kislány, de amúgy semmi.-vágta be a durcit.
-Akkor törpe jó lesz?-kérdeztem mire rám emelte barna iriszeit.
-Nem.-vágta rá egyszerre és gyorsan el is fordult tőlem. elpirult.
-Hmm kár...-mondtam csalódottan.
-Persze, de ha megbocsátanál én elindulok haza.-mondta és faképnél hagyott. Gyorsan futottam utána, nem ment messze így hamar utol értem. Majd mikor oda értem egy lány fellőkte, olyan idegbe borultam mint még soha neki álltam kiabálni a lánnyal.-Normális vagy!-kérdeztem ingerülten.
-Mit véded őt?-kérdezte a csaj flegma hangnemben.
-Mert a..a barátnőm tán azért! - jelentettem ki, nem láttam de Amy most biztos, hogy elpirult.
A lány még toporzékult párat majd elment.
-Köszönöm!-mondta Amy majd összeesett.Amy-t gyors elkaptam majd menyasszony fogásban elvittem a kocsiig és betettem az anyós ülésre.
Amy szemszög
- reggelReggel nagy fejfájással keltem de még azt sem tudtam hol vagyok mindenhol szürke falak voltak ez nem az én Szobám. Az ajtó nyitodott. Mark lépett berajta rá még emlékszem.
Jó reggelt - mondta lágyan, kezében egy pohár vízzel és egy fájdalomcsillapítóval. - Gondoltam, szükséged lehet erre.
-Köszönöm - mondtam, és próbáltam felülni az ágyban, de mindenem sajgott. - Mi történt tegnap este?
-Elájultál, miután az a lány fellökött - magyarázta Mark, miközben leült az ágy szélére. - Az autómhoz vittelek, és úgy döntöttem, jobb, ha nálam maradsz, amíg jobban nem leszel. Nem akartalak egyedül hagyni.
Zavartan elpirultam. Nem hittem volna, hogy ilyen figyelmes lesz. - Köszönöm, hogy vigyáztál rám. Nem is tudom, mi történt volna nélküled.
Szívesen, Amy - mosolygott rám Mark. - De most mesélj, hogy érzed magad?
Jobban! - feleltem őszintén. - De még mindig kicsit zavaros minden.
Mark szemszög
Ahogy Amy felnézett rám, láttam a hálát és a zavart a szemében. Valami megmozdult bennem, valami, amit eddig nem ismertem. Éreztem, hogy egyre közelebb kerülök hozzá, és ez a gondolat egyszerre töltött el izgalommal és félelemmel.
Nem akarlak siettetni, de amikor készen állsz, hazaviszlek - mondtam, és gyengéden megfogtam a kezét. - De előtte még szeretnék beszélgetni veled.
Amy szemszög
Mark szavai megnyugtattak. Az érintése pedig biztonságot sugárzott. - Miről szeretnél beszélni? - kérdeztem kíváncsian.
Rólunk - válaszolta egyszerűen. - Érzem, hogy valami különleges van közöttünk, és szeretném tudni, te is így érzel-e.
Szívem gyorsabban kezdett verni. Hosszan néztem a szemébe, próbálva kitalálni, mit is érzek valójában. - Én is érzem, Mark. De félek. Nem akarom, hogy újra megbántsanak.Mark szorosan megfogta a kezem, és mélyen a szemembe nézett. - Nem foglak megbántani, Amy. Megígérem. Csak adj egy esélyt, hogy megmutathassam, milyen különleges lehetsz számomra.
Könnyek szöktek a szemembe, de boldogság töltött el. - Rendben, Mark. Adjunk egy esélyt magunknak.
Mark szemszög
Ahogy kimondta ezeket a szavakat, szinte fellélegeztem. Egyre közelebb hajoltam hozzá, és gyengéden megcsókoltam. Az a pillanat minden aggodalmamat eloszlatta.
folytatjuk...
Mit gondoltok Mark és Amy kapcsolatáról?
Remélem tetszik nektek ez a folytatás de hamarosan véget ér a könyv...
YOU ARE READING
Az új suli rossz fiúja
RomanceEgy lány aki sulit váltott de elég könnyen beilleszkedik az új suliba és bele szeret egy fiúba aki nem más mint a suli rossz fiúja . Ebből gondok lesznek vagy akár történni fog valami köztük?? Olvasd el és megtudod köszönöm szépen puszii😻💗