2 hónappal később
Amy szemszögMár túl vagyok Dylanen végre és Holly elmondása szerint tényleg együtt vannak, mint közben kiderült egy Noémi nevezetű lánnyal csalt Meg. Ma viszont végre vége a sulinak és ballaghatok el. Hollyval úgy döntöttünk elmegyünk bulizni csak mi ketten és senki mondom senki sem teheti tönkre ezt a napot. Gyorsan elkészültünk a ballagásunkra Hollyval ami olyan 15 perc és kezdődik de időben oda értünk.
5 perccel később
Lassan kezdődik a ballagásunk vagyis most. Mentünk egy kört a suliban és a környéken majd mikor végeztünk jöttek a fotózkodások és stb.
Hamarosan végre vége lett a ballagásnak így indulhattunk haza.
Otthon csak lerogytam az ágyra semmi erőm nem volt felkelni fáradt voltam minden bajom volt majd egy újabb SMS érkezett az ismeretlen számtól. A sorokat elkerekedett szemekkel olvastam végig.'Így jártál hamupipőke de ne aggódj hamarosan találkozunk'
- O"Hirtelen azt sem tudtam mivan, nem félek mindentől és azért nem vagyok annyira gyenge sem főleg az után amit Dylan tett velem de ez most egyszerre volt rémisztő és fenyegető üzenet. Viszont aztán úgy voltam vele hogyha több ilyen üzenetet kapok akkor kell szólnom valakinek, közben már Holly is írt, hogy elindult hozzánk így neki álltam készülődni.
Pár perc múlva már kopogást hallottam a bejárati ajtón így Holly megjöhetett, sprinteltem le a lépcsőn a fekete csillogó szoknyában és a fekete magassarkumban.-Sziaa Holly!-rántottam ki erőből az ajtót mire ő meglepedt fejét vágott.
-Sziaaa Amy, miujság? -kérdezte.
-Semmi várom az estét így jó kedvem van!-jelentettem ki magabiztosan, bár kicsit féltem hogy mi lesz ha aki az üzenetet küldte megtalál de nem foglalkoztam vele próbáltam elnyomni a negatív energiákat.a buli helyszínén
Amy szemszögVégre oda értünk a buli hyszínére nem mondom nem volt kicsi, de pont elég volt ennyi emberre. Az elején még csak bort ittam viszont utána kezdtek durvulni a dolgok én esküszöm bírom a piát max csak szédülni szoktam tőle de ez most ki is jött. Vissza fele úton láttam Dylant és Noémit ahogy falják egymást a sarokban, majdnem újra elhánytam magam, így futottam vissza a WC felé.
Valahogy újra a piás pultnál kötöttem ki, hogy hogy azt nem tudom de később egy fiú mellém lépett és megszolalt.
-Szia!-köszönt majd egy kedves mosolyt is eleresztett.
-Szia!-válaszoltam kicsit talán unottan.
- Van kedved beszélgetni!-majd kacsintott egyett.
-persze mért ne! - vágtam rá.
-Mark vagyok, te pedig gondolom Amy!-mondta.
-Honnan tudod a nevem?-kérdeztem lepetten.
-Holly barátjának a haverja vagyok és Hollyék elég sokat beszélnek rólad ha náluk vagyok!-jelentette ki szép nyugodtan.folytatjuk...
hogy tetszik eddig remélem várjatok már a folytatást..😍
Mit gondoltok Markrol?
Szerintetek ki küldte az a levelet Amynek?
És vajon Mark és Amy össze jönnek vajon mit hoz számukra a jövő?..
YOU ARE READING
Az új suli rossz fiúja
RomanceEgy lány aki sulit váltott de elég könnyen beilleszkedik az új suliba és bele szeret egy fiúba aki nem más mint a suli rossz fiúja . Ebből gondok lesznek vagy akár történni fog valami köztük?? Olvasd el és megtudod köszönöm szépen puszii😻💗