10.rész

161 10 0
                                    

//-Anya elmondanád mi történt?-kérdeztem kicsit rekedtes hangon.//

-Igen...-válaszolt.-Hanah mondta, hogy nem érzi jol magát a már a múltkor de nem hittem neki aztán most idegrángást kapott sírni és ordíbálni kezdett, nem tudtam micsináljak, az én hibám hogy nem hittem neki és, hogy megütöttem.-Sírt.

-Anya.. te megütöttem Hanaht!-pattantam fel.-Tudtad hogy Hanah azt nem bírja.-mondtam sírva.

5 Perccel később jöttek ki az orvosok a műtőből és húzták ki Hanaht majd bevitték a 152-es szobába. Mi pedig vártuk, hogy beengedhessek minket.
Majd kijött az orvos egy papírral a kezében.

-Jó napot doktor úr tud mondani valamit, hogy mi történt?-kérdeztem tőle.
-Jó napot!- köszönt.- Hát valami új dolog történt vele azt még nem derítettük ki mi az mert elég furcsa nem tudna segíteni, hogy esetleg mitől fél a legjobban vagy esetleg valami történt?-kérdezte.

-Ha megütik akkor rohama lesz, mikor még apánk velünk lakott nagyon sokat ivott és mindig vert minket.-mondtam neki.

-Oh értem ez megmagyarázná a sérülést a hasán.-mondta a doki.
-Igen, akkor semmit nem tudnak mondani?-kérdeztem.
-Még nem de ha megtudunk valamit szólunk!-mondta.
-Rendben köszönöm!-mondtam majd elment a doktor.

1 órával később

Már vagy 1 órája itt ülünk de még semmit nem mondtak Dylanék úton vannak ide így már csak várni kell arra is mire ők is megérkeznek. Pár perccel később jön a nővér és megáll előttem.

- Amy kisasszony a húga rendbe fog jönni de kérem még várjanak nem mehetnek be hozzá!-mondta az aranyos nővér.

-Rendben nagyon szépen köszönöm!- éreztem hogy meleg könnycseppek folynak le az arcomon.

Pár perc múlva Dylanék is megérkeztek, Dylan ide jött hozzám és megölelt.

-Hogy van Hanah?-kérdezte.
-Azt mondták az orvosok hogy jól van! -mondtam neki boldogan.

folytatjuk....

 Az  új suli rossz fiúja Where stories live. Discover now