4.rész

373 15 0
                                    

//Mikor vissza mentem Holly az ajtó előtt várt rám majd elmondtam neki mindent és kiment a szobából én meg csak követtem.//

-Holly hova mész?-kérdeztem

majd benyitott a fiúkhoz  oda ment Lucashoz és lekapta.
Lucas meg vissza csókolta Holly már az ölében ült mintha misem történt volna csak falták egymást erőteljesen és érzelmesen, én meg rá néztem Dylanra aki engem bámult, majd Holly mondta ők átmennek a másik szobába mi meg maradjunk itt.

kínosan ültünk egymás mellett.

Dylan szemszög___

ránéztem Amyre aki kicsit kipirosodott majd leült mellém. vagy 10 perce itt ülünk kínosan egymás mellett és  mivel engem már nagyon zavart így megtörtem a csendet.

-Figyelj Amy...most tulajdonképpen mi csinálnak vagy mivan? - kérdeztem.

-Hát össze jöttek mi lenne ennyire furcsa, szerintem nagyon cukik együtt! - mondta mire eldölt az ágyamon.

-Ja jó oké, de ki engedte meg neked hogy lefeküdj az ágyamba, mert én aztán nem!-mondtam majd fejbe ütöttem egy párnával.

-Én engedtem magamnak! -mondta egy mosoly kíséretében.

Holly szemszög

Úristen elsem hiszem oké most együtt vagyunk még minden de mi lehet Amyékkel szegény. De ez most nem is lényeg itt fekszek az ágyamban Lucassal jó nem történt meg de nagyon boldog vagyok.

-Lucas... - kezdtem. - Te mit gondolsz Amy és Dylan kapcsolatáról összeillenek? - kérdeztem

-Hát szerintem igen összeillenek, de Dylan nem fog még össze jönni vele ott van neki Olivia.-mondta. - és velünk mivan, Holly eljönnél velem a bálba? - kérdezte.

-Jézusom, Lucas persze, hogy elmegyek veled a bálba! - jelentettem ki és megöleltem.

2 órával később már Amy ült mellettem mert Lucasnak haza kellett mennie én viszont addig elmondtam Amynek mi történt.

-Amy én olyan happy vagyok most!-mondtam vidáman.

-Örülök, hogy boldog vagy de nekem is mennem kell ha nem baj! - mondta majd elköszöntünk egymástól, és Amy elhagyta a házat.

***

-- Amy szemszögéből--

Az utcán sétáltam a gondolataimmal voltam elfoglalva mikor észre vettem hogy valaki követ, neki álltam futni nagyon megijedtem útközben bele is futottam valakibe és egyből bocsánatot is kértem.

-Elnézést kérek nem akartam!-mondtam, majd észrevettem hogy akibe belefutottam az Dylan volt.
-Dylan segíts kérlek!-könyörögtem neki majd szerintem ő is észrevette a fickót aki üldözött.

-Gyere!-mondta

Fogta a kezem  és futott én meg futottam utána pár könnyem ki is folyt de erősnek kell lennem.

ennyi is lenne ez a rész kösziii ha elolvastad pusziii.....💗

 Az  új suli rossz fiúja Where stories live. Discover now