BAR

91 4 2
                                    

Evet ballarım bugün yeni bir bölüm atmaya karar verdim . Sınavlardan dolayı geç bölüm atıcam haberiniz olsun . Size iyi okumalar diliyorum.

Doruk Farham'ın yüzü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Doruk Farham'ın yüzü

Tam merdivenlerden iniyordum ki biri benim kolumu tuttu Zeynep zannedip ya "Zeynep gel şuraya" dedim . Ağzıma biri vuraydıda demeseydim sizde tahmin edin kimdi o evet Uraz Yüzbaşı bana "Melisa hanım , ben Uraz kısaca Uraz Yüzbaşı "dedi.

Zeynep kıs kıs gülüyordu hain karı . Beni nasıl böyle bırakırdı. Uraz Yüzbaşından kolumu kurtarmaya çalışıyordum maalesef olmuyordu lan bu adam neydi böyle. Uraz'a doğru "Yüzbaşım ben etten oluşuyorum , ama siz demirden galiba yüzbaşım siz yoksa demir adam mısınız?"dedim.

Uraz Yüzbaşı bana dogru eğilip "Melisa hanım bende sizin gibiyim sadece eğitimler bizi geliştiriyor dışarıda kaldınız buyrun "dedi ve ekledi "Hayal gücünüz çok geniş." dedi. Ben yine rezil olmuştum. Ben neden rahat durmuyordum ya off, off Uraz kapının içerisine doğru sürükledi . Bizim arkamızdan gülüşmeler sesleri geliyordu . Kafamı arkama çevirdiğimde "SİKTİR"dedim . Ama yine ağzım kopsaydı içimden söyledim sanmıştım . Uraz bana baktı "Efendim Melisa "dedi. Bende "He bisey yok ya aklıma unuttuğum bir iş vardı omu hatırladım. Ondan dedim öyle yani" dedim . Uraz da anladım anlamında kafasını salladı.

Beni sürüklerken salona gelmiştim. Salonda çoğunlukla krem , beyaz ve hafifi yeşil renkleri çoğunluk gösteriyordu. Ben severdim yeşili dedemin yeşil gözlü kızı Doğaya benzettiği kızıydım ben ama salonda 2 erkek ve 1 kız vardı . Ama üniformalıydı bunlar ve bereleri vardı . Bordo bereli lan Urazın "Karahan timi" dediği tim bu muydu hehehehe yakında bende bu timde olurdum işte. Gözlerimle üniformalarındaki isimlerini okumaya çalışıyordum ki . Kız yanıma geldi ve bana "Benim ismim Alya Marin çok denedin üniformamdan okumayı okuyamadım o yüzden yanınıza gelip sizinle tanışmak istedim "dedi.

Alya Marin'in yüzü

Kızın saçları kızıl renkteydi, onunda benin gibi yeşil renkleri gözleri vardı . Şaka mii bu kız çok güzeldi.
Dışından aslında çok sert bir görüntüsü vardı .Alya'nın bu davranışı için çok şaşırmıştım.Alya durmadı beni dürterek senin ismin ne dedi bende "Melisa Kalen "dedim . Bu sefer Zeynep'i dürttü . Senin ismin ne ? "Zeynep Kara "dedi. Alya bana ard arda soru sordu soruları şöyleydi;

"-Ne olmak istiyorsun veya mesleğin var mı? Neden buradasın, şuan ve neden Uraz Yüzbaşı seni bu şekilde salona oturttu . Hikayeni anlat dedi ." "İlk sorduğum soru sana güvenebilir miyim Alya ? " oldu.
Alya "Evet "dedi. Başladın anlatmaya " İsmim Melisa bordo bereli olmak istiyorum . Şuan gerçekten neden burda olduğumu ben bile bilmiyorum Alya "dedim. Alya " Neden bordo bereli olmak istiyorsun peki " Alyaya doğru "Dedeme verdiğim sözü tutmak için "dedim.Alya garip garip baktı.

Tam bana bisey söyliyecekti o sırada Doruk ve Uraz girdi bu sefer garip bakan ben oldum. Urazın üstünde kısa kollu siyah bir tişört , altında siyah bir eşofman vardı. Yüzüne bakmak istemiyordum . Bakarsam detaylı inceliyordum yapamazdım. Zeynep Doruğu görünce feleği şaştı. Ama boylu posluydu yani Dorukta ama gıcıktım. Karşında kim olursa olsun böyle davranamazdı. Alya benim yanından kalktı. Tekli koltuğa oturdu . Uraz yanıma oturdu . Zeynep tekli koltuktan kalkıp karşımdaki çift kişilik koltuğa geçti mecburen Doruk Zeynep'in yanına oturdu . Zeynep ile Doruk maşallah dünden razıymış hemen kaynaştılar. Ama ben , ben sadece Alya ile kaynaşmıştım. Telefonu elime alıp WhatsApp girdim . Bir mesaj gelmişti ama garip olan bilinmedik numaradan gelmişti mesaj mesajda şu yazıyordu;

Asker Ve YüzbaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin