Arkadaş bayadır bölüm atamadım üzgünüm bunun için sizden özür dilerim . Yazmadığım günlerin telafisi olucaktır. Size iyi okumalar diliyorum. Sizi seviyorum.
Sabah kalktım , kalktığımda ilk iş duvardaki saate bakmak oldu . Nasıl ya ? Saat 10.00 ' du. Bugün ğeç kalkmıştım. Ayaklandım elimi ve yüzümü yıkamak için banyoya gittim . Elimi ve yüzümü bol soğuk su ile yıkadım ve havluyla kuruladım.
Aynadaki halime baktım göz altlarım mosmor ve bitkin görünüyordum. Hemen göz altlarıma kapatıcı uyguladım . Kendimi elimden geldiği kadar toparlamaya çalıştım. Kendime söz verdim aynaya bakarak şu sözleri söyledim kendime;
- Şuandan itibaren kendini toparla, eğlen,mutlu ol,ağlama artık Melisa Kalen dedim. Banyodan ayrıldım.
Sonuçta askere gitmeme son 19 gün kalmıştı . Bu 19 günde mutlu olmak , eğlenmek istiyordum. Dedem ,babam ve annem bu halimi görseler mutsuz olurlardı . Ama kendimi toparladığımı görünce onlarda sevinecekti bundan adım kadar emindim.
Banyodan ayrıldıgımda odama doğru ilerlerken bir koku geldi burnuma evet bu hemde patatesli börek en sevdiğimden bunu anca halam yapardı . Anlasılan eve halam gelmişti. Hemde patatesini bol koyar malzemeden kaçmazdı. Bu yüzden halamın patatesli böreklerini çok severdim.
Hemen odama doğru ilerledim ,hızlıca siyah renkli sweat giydim. Altımada klasik siyah eşofman giydim. Dudağıma nemlendiri , bileğime ve boyun girintime biraz parfüm sıkıp odadan çıkıp , koşa koşa mutfağa gittim.
Yine aynı manzara halam ve ninem kavga ediyordu. Kavgalarının nedeni inanamayacaksınız ama patatesli börekti. Nenem halama ;
- Kızım , bak bunun patatesi fazla,böyle olmaz . Patatesli böreğin patatesi az olur diyordu. Halam neneme doğru;
- Annecim , Melisa böyle seviyor dedi. Hemen mutfağa atıldım. Halama katıldım.
- Evet nene ben öyle seviyorum . BOL PATATESLİ 🥔🥔🥔
Nenem bana doğru;- Ah, benim minik kuşum uyanmış mı? Otur sen sofraya kahvaltını yap , bakma halanla bize biz kendi aramızda anlaşıyoruz dedi.
Bende nenemin sözlerine sadece gülümsemekle yetindim.
Hemen halamın yaptığı patatesli börekleri yemeye başladım. Halam hemen bana çay koydu . Halamın ağzından şu kelimeler döküldü;
- Melisacım halacım,yavaş ye arkandan atlılar mı koşturuyor , he bide Melisa bide börek nasıl olmuş dedi. Ağzım dolu olduğundan dolayı şu şekilde cevap verdim;
- Hölöcüm,çök güzel ulmuş dedim. Halam 'ın şen kahkası eve daha da şen katıyordu. Tam o sırada kapı çaldı halama doğru;
- Hala ben bakarım dedim. Halam beni gülerek onayladı. Kapıyı açtım bide kimi göreyim tahmin edin.
- Zeynep diye ɓagırdım. Zeynepte bana karşılık olarak ;
- Melisammm diye bağırdı. Sarıldık karşımda cübbesi ile beraber taş gibi bir hakim duruyordu . Ln bu kız hakim olmuştu . Hemen anılar aklıma geldi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Ve Yüzbaşı
RandomAsker olmak isteyen bir kızdı Melisa olacaktı da ama onu askerlikte ne zorluklar bekliyor bilmiyordu. Askerdeki yüzbaşı ona ne zorluklar çektirecekti haberi yoktu bakalım neler olacak...