Deel 4

1K 10 4
                                    

Matthy Pov:
Ik en de jongens zijn een video aan het opnemen, bij een voetbalveld, een voetbalvideo dus. Gelukkig, beter dan een eetwedstrijd, naast ons is op een voetbalveld een vrouwen wedstrijd bezig. Ik staar ernaar, ik voel een hand op mijn schouder. "Zie je een lekkere?" Ik kijk naast me en daar staat Koen, wie kon anders deze vraag stellen. "Nee? Nee natuurlijk niet" ik draai om. "Gaan we verder?" Koen knikt, ik grinnik in mezelf omdat Koen een Ferrari outfit aan heeft met een pet. Ik kijk nog een keer naar rechts, en daar staat ze. Mischa ze zwaait lief naar me, gelijk brengt ze me een glimlach. "Kom je Matt?" "Wacht ff" ik ren naar het hek waar ze staat Mischa?" Ik sla mijn armen om haar heen "Hey wat toevallig, wat doe je hier?" Ze kijkt achterom en wijs that het vortbalveld "een vriendin van me speelt hier" "leuk hoor" ze knikt "en jullie?" "We nemen hier een video op" "leuk hoor" ik "ik vind het echt leuk om je weer te zien Mischa" zeg ik ik kijk haar aan ik glimlach, ze staart me aan. "Kan je het zien?" Lach ik. ja, eigenlijk wel ja" zegt ze niet veel later komen de jongens aanlopen "hey, ik ben Koen" "Mischa" ze stelt zich voor aan ze. "Heb je zin om vanavond langs te komen?" vraag ik "lijkt me leuk" glimlacht ze. "Fixbeer" word er achter me geroepen. "Ik zie je vanavond, ik stuur je het andres door" vertel ik, ze knikt. "Doei Matt" "doei Mischa" ze loopt weg. "Matt je staat te kwijlen kom op" lacht Milo achter me. Ik zucht, ik zou nu echt alles doen om nu bij mischa te zijn. Ik ren naar de jongens en we gaan verder.

Tijd skip:
"Matthyas, je vriendinnetje is er!!" ik zucht, Koen. Mogool, ik zet mijn handen op mijn bureau en sta op. Ik loop naar de woonkamer, "Koen ze is m'n vriendin nie-" en daar staat ze, Mischa. "Eh hey mischa" "hoi matthy" ze glimlacht. Ze heeft haar tasje in haar handen, "eh wil je wat drinken?" "Cola graag" ik knik. En loop naar de keuken, voor wat ben ik nu zo verlegen? Zo ken ik mezelf niet? Ze doet echt wat met me. Ik zit zo in mijn gedachten dat ik het glas laat vallen "kutzooi" "gaat het?" Ik kijk links en daar staat Mischa, ze zet haar tasje op het keukenblok en loopt naar me toe. "Eh ja, ja hoor" "heb je jezelf pijn gedaan?" Vraagt ze terwijl mijn handen pakt en checkt. Ik trek mijn handen weg, "ja ja het gaat" "kut glas" "t is goed. We gwn t samen opruimen ja?" ik knik. Ze gaat door haar hurken, "heb je een bezem?" Vraagt ze "doe niet gek, ik ruim het op" ze staat op. Ze knikt, ik pak blik en bezem en ruim het op. "Zullen we naar mijn kamer?" ze knikt staat op van de stoel waar ze net op zat, we lopen naar mijn kamer. "Leuke kamer heb je, zijn dit ne broertjes?" Vraagt ze terwijl ze een foto lijstje pakt , "ja! De jongste is ezra, dan jair en Jesse" "ah leuk hoor, knappe kopjes" ik grinnik. "Je ziet er leuk uit Matt" ik kijk naar mijn outfit, ik haat compliment, ik weet niet hoe ik moet reageren en sowieso van Mischa? Dat kan ik niet, "dankje, jij ziet er ook leuk uit"

For always with you.Where stories live. Discover now