Deel 16

868 9 2
                                    

Hij draait zich om en trekt me naar hem toe, "matthy je bent bezweet" "hm" hij ik drukt zijn lippen in mijn nek. "Ben je zo moe?" Hij knikt, ik grinnik en sla mijn armen om zijn nek. Ik haal de haren uit zijn gezicht, "ga je even douchen? Dan ben je niet meer bezweet, en voel ik me niet zo goor" ik hoor hem lachen. "Isgoed" hij staat op, hij buigt even naar voren en drukt een kus op m'n lippen. Kijk, ik en matthy hebben niks. Matthy is best bang voor een relatie heb ik gemerkt. Ja natuurlijk vind I het jammer, maar goed. Ik wil hem niet kwijt natuurlijk, ik lig op het plekje waar matthy net lag. Ik zit op mijn telefoon, ik scrol eindeloos op tiktok. Doe ik niet vaak, maar als ik me verveel blijf je maar gewoon doorgaan. Dan gaat de deur open, matthy komt binnen in zijn onderbroek en loopt naar zijn kast. Hij pakt een grijze joggingpak, "heb net app je gehad dat t eten klaar is, ga je mee?" Ik knik en sta op, zijn haar is zo mooi zo. "Staat je leuk, is deze nieuw?" Hij knikt. "Dankjewel" hij geeft me een kus op mijn hoofd en we lopen naar de keuken. Iedereen zit aan tafel, ook Lieke. "Hey lieke" ze zwaait, ik zit naast matthy. We eten roti. Ik schep op, "lekker Roel" zeg ik terwijl ik een hap heb genomen. Hij glimlacht, matthy krijgt een melding. Een appje, ik zie een meisjes naam staan "lola" ik kijk matthy aan, hij pakt zijn telefoon en stopt hem in zijn broekzak. Ik kan echt breken, meent hij dit?! Hij legt zijn hand op mijn bovenbeen. ik zucht, en eet mn eten snel op. "Wil je een toetje?" Vraagt Koen, "nee, ben best moe. Ik ga even naar Matt z'n kamer, excuseer me." Ik schuif mn stoel naar achteren en loop naar Matthy zijn kamer. Niet veel later komt matthy binnen, "hey, gaat het?" "Wie is lola?" Vraag ik serieus, "lola?" "Ze stuurde je toch een appje?" "Mischa , er is niks, niks tussen mij en lola, Mischa echt niet" hij komt naast me zitten. "Maar we hebben niks dus het is oké, toch?"zeg ik met een sarcastische lach, ik sla op mijn schoot en sta op. "Begrijp dat ik een relatie moeilijk vind Mischa" Matthy laat ik achter op bed, ik loop naar de woonkamer. Daar zie ik Lieke zitten, op haar telefoon. "Hey" zegt ze en legt haar telefoon onder haar bovenbeen. Ik ga zuchtend naast haar zitten "wat is er met je meissie?" "discussie met matthy" "wat, echt?" Ik knik, "ik zag tijdens het eten een appje van ene lola" "oh God" ik knik. "Maar zorg ervoor dat t goed komt mish" "mhm". Ik en Lieke besluiten een film te kijken.

Pov matthy:
Ze laat me achter, mijn hart breekt in stukken. Ik wil lola niet, echt niet. Ik pak mijn telefoon en ga naar whatsapp, lola.
U: lola, kap alsjeblieft
Lola: matthy, ik weet dat je van me houd
U: nee, nee. Ik hou van iemand anders sorry. Maar Kap alsjeblieft.

*u heeft dit contact geblokkeerd*
Ik smijt mijn telefoon op het bed, ik zit met mijn handen in mijn haren. Dan word op de deur geklopt, laat het Mischa zijn. Hoop ik, nee, het rode hoofdje van Koen steekt de deur uit. "Maatje, kom je voetbal kijken?"

For always with you.Where stories live. Discover now