We komen weer thuis aan, het is nu al half 8. Ik laat mijn tas vallen en doe mijn schoenen uit, en mijn jas hang ik op. Voordat ik überhaupt de woonkamer in loop worden er lippen op de mijne gezet. Ik schrik, maar laat het toe, hij haalt zijn lippen weg. En zet zijn handen op mijn heupen, "wat was dit leuk zeg. Ik ben enorm blij met jou, bedankt voor deze geweldige dag" ik glimlach "is okay Matt, ik vond het ook heel leuk." We ploffen saampjes op de bank, "ik hou van je lieverd. Dankjewel voor die zonnebril" en drukt een kus op mijn wang, "het is oké Matt" lach ik, "pff morgen voetballen" zegt hij. "Echt?" Hij knikt zuchtend, "ff doorzetten matt" hij knikt. "Ik moet morgen weer werken" zucht ik, hij lacht "ff doorzetten liefje" "je familie was zo lief, je moeder en oma waren een schat" hij grinnikt "ja he? Ze vonden jou ook heel leuk. En wie niet" ik schud mijn hoofd, we kijken nog even een serie maar dan voel ik zijn hoofd op die van mij vallen. Zijn ogen zijn gesloten, "matthy" ik wrijf met mijn duim over zijn wang, "hm?" Kreunt hij. "Kom, we gaan naar bed" "hm" "matthy" hij staat op. Ik doe alle elektronica uit, we lopen saampjes naar boven. Hij kleed zich om, ik ga bij hem in bed liggen. "Weltrusten schat" maar ik krijg geen antwoord. Hij slaapt dus al,
het is de volgende ochtend en ik hoor de wekker gaan, ik strek me uit en veeg slaap uit mijn ogen. Matthy hoeft later weg dan mij, dus ik laat hem nog even liggen. Ik ga na mijn werkdag ook gewoon weer naar mijn eigen huis. Matthy moet later op, dus ik laat hem nog even liggen, ik druk een kus op zijn hoofd en stap uit bed. Ik loop naar zijn kast en pak wat kleren die hier al lagen van mij en kleed me om. Ik loop naar de badkamer en lam mijn haar uit, pets mijn tanden en doe licht mn make up. Ik pak mijn telefoon uit de oplader, ik loop naar de woonkamer. Tot mijn grote verbazing zit Koen aan de barkrukken. "Ey Koen goedemorgen" "morge" zeg hij met een lief glimlachje. Ik zet koffie voor ons beide, en ook voor matthy en de rest van de groep, die kunnen inschenken als ze willen. "Gisteren was echt leuk, heel lief dat je dat voor m doet" ik glimlach. "Ja he? Het was kapot leuk" het koffiezetapparaat is klaar en ik schenk ik voor ons beide, Koen drinkt zwart en ik doe er wat koffiemelk in en een zoetje. Ik geef t aan hem, "thanks" "wat doe jij zo vroeg beneden dan?" "Heb zo school, daarna een meeting" "ah leuk hoor" hij knikt. Na een tijdje heb ik mn koffie op en loopt Koen weer naar boven, ik loop terug naar matthy. En en ga rustig op zijn bed zitten, "Matt? Matthy? Word je wakker?" Hii kreunt even, en opent langzaam wrijvend zijn ogen. "Groedemorgen lieverd" zeg ik zacht "hey schat" hij trekt me bij mijn heupen terug in bed. Ik voel lippen in mijn nek en zijn hand op mijn heupen, "matthy, ik moet echt werken" "nee bij mij blijven" zegt hij terwijl hij zijn hoofd in mijn nek begraaft, ik zucht en geef me over. Ik kan niks doen, na tien minuten vind K r wel genoeg en por met mijn wijsvinger in zijn zij. Hij schrikt op, "kutwijf" oprecht heeft matthy dat nooit als grap gezegd. "Van wie heb je dat geleerd om tegen je vriendin te zeggen? Frank?" zeg ik en stap het bed uit. Ik grinnik, niet veel later voel ik twee armen om mijn heupen "sorry schatje, was reflectie" hij drukt zijn lippen op die van mij, want gaat over in een zoen. Ik hou hem dicht tegen me aan. Het gaat er ruig aan toe, langzaam voel ik zijn lippen in mijn nek en zijn hand onder mijn topje. Ik moest stoppen.
YOU ARE READING
For always with you.
Fiksi PenggemarMischa, een hele leuke gezellige meid. Niet erg populair, maar kan het altijd met mensen vinden. Ze gaat naar een diner, vind ze daar de liefde van haar leven?