Deel 6

981 10 1
                                    

"Kom, ik ben benieuwd wat voor lekkers Raoul heeft gemaakt" zegt ze, ze spring over me heen en pakt mijn hand, ze trekt me omhoog. We lopen naar de keuken, "Hey tortelduifjes" zegt Koen met een stemmetje. Ik schud lachend mijn hoofd en ga zitten naast Koen en Rob. "Ik heb mijn specialiteit gemaakt, dit maakte mijn moeder-" begint raoul "niemand boeit" begint Milo "nee, nee ik wil het horen. Praat maar verder" zeg ik met een glimlachje. "Dit maakte mijn moeder altijd, en nog doe ik het soms met haar ik heb het toen geleerd van haar. Nasi met wat geheimen" zegt hij "ben er benieuwd raoul" zeg ik, hij glimlacht en schept bij mij alseerst op. "Eetsmakelijk" zeg ik als iedereen heeft, van iedereen krijg ik een antwoord. Raoul tegenover me wacht tot ik een hap heb genomen, als ik mijn vork in mijn mond doe. Het is echt abnormaal lekker! "Sow Raoul, dit is echt de beste nasi ooit!" Hij glimlacht en begint zelf ook met eten, "zeg maar tegen je moeder dat ik het erg lekker vind" hij knikt. "Dus hoe hebben jullie elkaar leren kennen?" Vraagt Rob. "Eh" begint matthy, "ik had een kerstdiner, en het was met allemaal mensen die ik via via kende ook. Ik hoorde er niet echt bij, totdat matthy met me begon te praten" "soooow matthy ouwe fixbeer" zegt Milo, "relahopper" zegt Rob lachend. Relahopper? Mijn glimlach zakt een beetje, ik ben toch niet een van z'n meisjes? Matthy kijkt me aan. Ik eet mijn bord leeg, "zal ik je helpen met afruimen en de afwas?" Vraag ik aan raoul "hoeft niet joh, zou wel fijn zijn als een van de jongens het een keer vroeg" de jongens zeggen niks, ik grinnik "ik help je wel raoul" hij glimlacht. Als iedereen klaar is staan ze op, "ik ga even editten. Als je klaar bent mag je gerust binnenkomen" zegt matthy, ik knik. Samen met raoul doe ik de afwas, "raoul?" "Ja?" "ben ik een van matthy z'n 'meisjes' aangezien Rob relahopper tegen hem zei?" Raoul stop met waarmee hij bezig is, "nee,nee echt niet. Zo zeggen we dat wel vaker, puur omdat hij nooit echt een vriendin heeft gehad. En nu jij op z'n pad komt" ik glimlach, "thanks" raoul glimlacht. We doen alles verder terwijl we kletsen over "bankzitters" als we klaar zijn heeft raoul me een highvive "dankjewel Mischa" ik knik, "ik ga naar Matt" hij knikt en ik loop naar zijn kamer. Ik loop naar binnen, hij zit met zijn headset op achter zijn computer. Ik zet mijn koude handen en nogsteeds natte handen in zijn nek, "godver, wtf" hij schiet omhoog "boe!" Ik gier het uit "daar had ik je" zeg ik terwijl ik mijn handen afdroog aan mijn broek. Hij lacht mee, "k haat jou echt hè" "oh ja joh? Doe je dat? Relahopper" grijns ik, hij likt zijn lippen en kijkt naar beneden. Ik loop naar hem toe en hang mijn armen om zijn nek.

For always with you.Where stories live. Discover now