Deel 15

885 10 3
                                    

Het is een maandje later, ik ben nu bij matthy. Casa del huts, ik heb hem overgehaald om met me te gaan hardlopen. We lopen net de helling op het erf af, "moet dit echt mish?" Vraagt hij mompelend. "Maaaatt doe alsjeblieft voor me mee" hij zucht, "oké dan" ik glimlach. Hij zet zijn petje goed, hij ziet er weer heelt goed uit. Korte bankzitters sportbroek met een leuk shirtje, "heb ik iets van je aan?" "Nee, maar wat je aan hebt is wel heel leuk" hij grinnikt "dankjewel" ik heb een simpel outfitje aan, een sport broekje die viral sport broek, met zijn crunch erin. Ja hallo? Ik wil wel een grote kont! Met een shirtje, een witte. "Gaan dan maar?" Vraag ik, "wacht" hij gaat achter me staan. Ik kijk verbaasd, ik zie hem mijn shirt uit mijn broek halen, over mijn sport broek. "Jeetje matthy" "ja sorry" ik grinnik. "Lets go" we gaan naast elkaar en we beginnen me hardlopen, en het zonsondergang, de zon is knal oranje en de lucht is roze. Ik kijk zo naar de lucht dat ik naast me niemand meer zie, "waxht misha" ik stop meteen en zie matthy iets achter me lopen. "Oh! Sorry" ik grinnik. We beginnen op een zacht tempo te rennen, na een half uurtje komen we terug van het rondje. En we lopen het erf op, we zijn beide bezweet. "Goed gedaan Matt" zeg ik terwijl ik mijn arm om zijn schouder sla. "Hmjaja" zegt hij buiten adem. Ik schiet ik de lach en druk mijn lippen op zijn wang. We lopen via de poort de achtertuin in Matthy trekt met man en macht de schuifdeur open. Ik loop naar binnen, waarna hij ook. "Hey mannen" zeg ik als ik ze op de bank zie zitten, dan valt me op dat lieke er zit. "En lieke uiteraard" lach ik. "Deze vrouw heeft me mishandeld" zegt matthy, "hou toch op, we gingen een rondje hardlopen" zeg ik en geef hem een duw "rondje? Ik heb heel de Nijmegse avondvierdaagse gelopen" ik rol mijn ogen en loop naar zijn kamer. Hij loopt achter me aan, "mag ik douchen?" "Gaat uw gang" zegt hij terwijl op bed springt. Ik grinnik en loop naar de kast van matthy, "ho ho ho" hoor ik achter me. Ik pak snel een broek en shirt van matthy en een naar de badkamer, ik sluit me op. Ik zet de douche aan en kleed me uit, ik zet de douche aan. Ik stap onder de warme douche en het water stroomt langs me lichaam, Als ik klaar ben. Trek ikk de bankzitters sokken aan, en de kleren die ik heb klaar gelegd. Als ik klaar ben loop ik terug naar matthy, hij ligt van Pampus op bed op zijn buik met zijn handen onder zijn kussen. Zijn haar hangt losjes op zijn voorhoofd, ik klim naast hem. en ga met mijn hand onder zijn shirt op zijn blote rug en begin met kriebelen. "Hmm" hoor ik.

For always with you.Where stories live. Discover now