Deel 18

517 6 1
                                    

Het is 3 maandjes verder en we zijn gelukkiger dan ooit, ik heb en cadeautje voor matthy. Hij heeft het er heel vaak over, een horloge. Hii is duur, maar ik heb t er echt voor over, ik loop naar de deur en bel aan. Matthy doet open, "hey lieverd" zegt hij met een glimlach als hij me een kus geeft, "hey schat" we lopen naar binnen. Ik doe mn schoenen uit, en mn jas. Het begint herfstig te worden, we lopen naar de woonkamer waar ik Jamie, Rob en Milo met Charlotte aan tref. Vandaag hebben we een diner met de jongens en hun vriendinnen, ik heb een tas mee. Met kleren, make up, stijltang. Enzovoort, "hooi!" Begroet ik ze , "hey!" Krijg ik van alle kanten. "Drinken?" Ik schud mijn hoofd "strakjes" hij knikt lief. We gaan naar zijn kamer, "luister matthy, wil je even gaan zitten?" Gelijk is z'n glimlach verdwenen "ja , wat is er? Je maakt me bang" zegt hij met een twijfelend grinnikje, "niks ergs liefje" z'n gezicht bloeit weer op. Hij gaat op zijn bed zitten, ik ga naast hem zitten, precies het moment waar hij me in een relatie vroeg. "Oké, je hebt al zoveel voor me gedaan. Je staat altijd aan mn zij en je hebt een prachtige jurk gekocht voor me, dus ik vond het tijd om wat terug te doen" "nee, nee Mischa" ik grinnik. En sta op, ik loop naar mijn tas en graai naar het vierkante doosje die is ingepakt. "Kijk is" zeg en ga terug zitten, hij maakt hem voorzichtig open. En zijn ogen vinden de mijne als hij het Rolex logo ziet, "dat meen je niet, is deze echt?" "Ja, ja hij is echt Matt" lach ik. Hij drukt zijn lippen op de mijne, en laat niet meer los. Na echt veel zoenen trek ik terug, "hij is echt heel mooi, heel erg mooi. Dankjewel, dankjewel lieverd" "kom zal ik je helpen omdoen?" Hij knikt. En haalt hem uit het doosje, ik schuif hem om z'n pols en klik hem dicht. Gelijk zie ik mannelijkheid bij matthy opbloeien, "ik hou ongelofelijk van je, met of zonder horloge" ik grinnik, "ik ook van jou" "ik ga even een foto naar mijn familie sturen" "Isgoed lief" hij staat op en pakt z'n telefoon. Hij maakt een foto van z'n pols, hij pakt het doosje en zet hem op z'n zwarte kast. "Ik ga me omkleden, jij ook?" Hij knikt, ik loop naar de badkamer met mn tas. Ik haal de jurk eruit en met veel bewondering kijk ik ernaar, hij is zo mooi. Ik trek mijn andere kleding uit en leg ze terug in m'n tas. Ik trek de jurk aan, jeetje wat voel ik me mooi. Ik pak de stijltang, stop hem in t stopcontact en doe mn haar. Gewoon een paar puntjes fixen die omhoog zijn gekruld, ik had t al gestijld na een tijdje fix mn make up ook. Ik haal mn stijltang uit het stop contact, "kom je? We gaan eten" roep matthy, "ja je mag binnenkomen hoor" ik hoor de klinkt van de deur. Met bewondering kijkt hij naar me, "wow, jeetje Mischa, je bent prachtig." Hij loopt naar me toe en zet zijn handen op m'n heupen, "dankje" zeg ik blozend, Matthy heeft een beige stoffe broek met een witte blouse. Het staat hem natuurlijk geweldig "oh matthy, je ziet er weer is heel goed uit" hij lacht, "dankje, kom" "wacht" zeg ik en pak zijn hand. Hij kijkt verbaasd, "ik heb dus zeg maar nooit met al hun vriendinnen aan een tafel gezeten, ik vind t spannender dan dat ik dacht" ik kijk naar beneden. "Hey Mischa, dat hoeft niet. Echt niet, deze meiden gaan heel aardig voor je zijn." Ik knik, "je zit toch naast me?" Hij knikt, "okay, okay" hij pakt mn hand en we lopen de badkamer uit. We zien de mannen en meiden al aan tafel zitten, "hoi!" Zeg ik ik en Matt gaan zitten. Matthy legt meteen zijn hand op mijn bovenbeen. Raoul brengt het hoofd gerecht, tartaar. "Eetsmakelijk mensen" zegt Koen. We proosten met onze wijn, "proost" zeggen we met zn alle in koor, dan kijkt matthy me aan. "Op ons" zegt hij zegt hij zachtjes, "op ons" zeg ik terug. Ik kijk naar matthy, "kijk me aan, anders zeven jaar slechte-" "okay okay" ik kijk hem aan. Hij grinnikt en ik neem een slok, ik begin met eten. "Hoe gaat het met je?" Vraagt juultje die tegenover me zit, "goed! En met jou?" "Ja ja goed hoor!" Zo kletsen we verder.

-dikke tijdskip1

For always with you.Where stories live. Discover now