We zijn thuis, bij matthy. Hij heeft echt veel gezopen en is heel aanhankelijk, zo ken ik matthy eeeecht niet hahahah. "Schatjeeeee" roept hij als we net een stap binnen zetten, ik grinnik. "Kom" ik help hem naar boven, "doe je jasje uit" met moeite trekt hij zijn jasje van hem af. "Armen omhoog" "kus?" ik zucht lachend en leg een kus op zijn lippen, niet veel later gaan zijn armen omhoog waarna ik zijn t-shirt uit doe. Ik maak zijn gulp los en trek zijn broek naar beneden, "blijf maar zitten. Ik pak een broek en shirt voor je ja?" Hij knikt waarna hij zijn armen over zijn buik klemt, ik loop naar zijn kast en haal daar een kort broekje en een shirt uit. Ik ga naast hem zitten, en trek zijn armen van hem af. "Je bent mooi matthy" hij glimlacht, "jij ook" hij doet zijn shirtje aan en ik zijn broekje. "Ik ga even water en een paracetamol halen" ik loop naar de badkamer een kamer ernaast en haal uit de la een strip en een flesje water van gisteren, die ik opnieuw vul. Ik loop terug, "kijk is lieverd" hij glimlacht en neemt hem in, het flesje water is in een keer leeg. "Ga maar liggen" hij schuift naar achteren en gaat liggen, "truste mop" zeg ik maar krijg geen antwoord terug.
De volgende ochtend word ik wakker van wat gekreun en een lichaam die om de mijne ligt, ik draai me om en lig oog in oog met matthy. Zijn haren zitten warrig op zijn hoofd en zijn wimpers rusten op zijn wangen, ik leg mijn hand op zijn wang en met mijn duim wrijf ik. Langzaam gaan zijn ogen open "hmm" hij glimlacht naar me "hey matthy" "hey" hij schuift meer naar me toe en drukt overal wat kusjes, ik grinnik. Het is zaterdag, we zijn vrij dus. "Wat wil je doen vandaag?" Vraagt hij. "Geen idee" ze zonnestralen schijnen in mijn gezicht door het kiertje van de gordijnen, ik sluit mijn lichaam weer naar die van hem.
Ik sta in de keuken een eitje koken, met geroosterd brood. Matthy is douchen, ik heb me al aangekleed. Ik voel twee handen op mijn heupen, ik schrik er even van maar mijn lichaam ontspant als ik zijn lippen in mijn nek voel. "Hey" "hey" mompelt hij in mijn nek, ik grinnik. "Hier is je ei Matt" grinnik ik, hij neemt een bord aan en gaat aan tafel zitten, ik ga naast hem zitten. Zijn haar nat op zijn voorhoofd, "bedankt schat. Ik hou van je"
_____________________________
Hey. Dit boek is op dit moment geëindigd, ik heb er geen motivatie er meer voor.
Dus miss dat er vervolg komt, maar daar moet ik over nadenken :)))
Oprecht bedankt voor de NEGEN DUIZEND lezers!!!
YOU ARE READING
For always with you.
FanfictionMischa, een hele leuke gezellige meid. Niet erg populair, maar kan het altijd met mensen vinden. Ze gaat naar een diner, vind ze daar de liefde van haar leven?