Matthy Pov:
Ze hangt haar armen om mijn nek, ik zet mijn handen op haar heupen. "Leuk kerst diner was t he? Vorige week?" "Mischa" net als ik haar lippen op de mijne voel gaat de deur open, "oh, stoor ik?" Ik kijk naar de deur en laat Mischa direct los. Koen staat er met de grootste grijns ooit, "eh nee. Wat is er?" Ik kijk naar Mischa, ze lijkt breekbaar. Alsof ze straks in 100 stukjes kan breken, ik wil niet dat ze zich zo voelt, echt niet. "Voetbal begint zo, komen jullie?"we knikken en Koen verdwijnt weer. "Zullen we dan maar?" Vraagt Mischa. "Ik eh, ja, ja" ze knikt en ze loopt achter me aan, Mischa gaat op het hoekje van de bank zitten. Ik zit naast haar op een afstandje, ze kijkt naar de tv, maar ook haar telefoon. Ik kijk naar de jongens, raoul drinkt z'n biertje. Milo is naar huis en Rob zit naast me. Schuin tegenover me zit Koen me aan te staren, hij geeft een blik van "wat is er met jullie?" Ik haal mijn schouders op, dan krijg ik weer een blik, Koen knikt naar Mischa. Ik weet wat hij bedoeld, denk je echt dat ze t wilt? Fuck ik, ik heb het vanmiddag ook gedaan en toen wou ze het ook. Ik kijk naar haar ze kijkt mij met haar blauwe knikkers ook aan, ze glimlacht. Ik spreid mijn armen. Ze nestelt zichzelf erin, Koen kijkt me aan en knikt, Mischa haar hoofd ligt op mijn borst terwijl ik .met mijn vingers door haar haar ga. Na een half uurtje wurmt Mischa zich uit me, "ik ga maar naar huis, het word laat" "weet je zeker? Het is donker buiten" vertel ik haar ze knikt. "Mhm, echt waar, het was heel leuk jongens!" "Wij vonden het ook gezellig" zegt Rob. Ze loopt naar het keukeneiland waar haar tasje staat, "het eten was erg lekker raoul" zegt ze terwijl ze hem een schouderklopje geeft. "Dankjewel" zegt hij. We lopen naar de gang en ze wurmt zich in haar schoenen, ik pak haar jas alvast en leg hem over haar schouders. "Dankje matthy" ik kijk haar verbaasd aan "voor wat?" "Voor deze leuke dag, ik vond het echt heel leuk" "heel lief, dankje. Ik vond het ook leuk met jou" ik sla mijn armen om haar heen, even weer. Na een tijdje laat ze los en drukt haar lippen op mijn wang, ik glimlach naar haar. Ze trekt de deur open, "doei matthy" "doei Mischa" en ik zwaai haar uit. Ik zucht, man wat is ze leuk. Ik loop terug naar de woonkamer en ik zie alle koppies mijn kant omdraaien, "en?" Vraagt Rob "wat?" "Hebben jullie gezoend?" "Bijna, maar toen kwam Koen binnen" "ey sorry dat je eten nodig hebt om te kunnen overleven" ik grinnik. "Wat vind je van haar?" ik haal mijn schouders op, "ze is leuk, best wel heel erg leuk" geef ik toe. "Ah zo ken ik je weer, wanneer komt ze weer?" vraagt Rob "jezus Rob wil jij anders met dr? Ze is net weg" lacht Koen, "sorry dat ik aardig ben"
YOU ARE READING
For always with you.
FanficMischa, een hele leuke gezellige meid. Niet erg populair, maar kan het altijd met mensen vinden. Ze gaat naar een diner, vind ze daar de liefde van haar leven?