Nerede kalmıştım Devam ediyorum. Maçın durumu 1-1 gelince, bu sefer karşı takım atağa geçti. Hızla paslaşarak cezasahasına kadar geldiler. Tam köşeye güzel bir şut attılar, fakat top direkten döndü. İlk yarı bitti, sonuç 1-1. 15 dakikalık araya girdik, molada ortam biraz gerilmişti. Rakip takımın soyunma odasındaki oyuncular golü kaçırdıkları için birbirlerine bağırıyordu. İçgüdüsel olarak, rakip takımın soyunma odasına gidip, "Bu maç pilotlar arası bir maçtır, hepimiz meslektaşız. Bağrışmaya gerek yok." dedim. Ortam anında sakinleşti ve odadan çıktım. Saate baktım, molanın bitmesine tam 5 dakika kalmıştı. Biraz su içip sahadaki yerimi aldım. İkinci yarıda gol sesi çıkmadı ve maç 1-1 berabere kaldı. Çok yorgun bir şekilde eve dönüp hızlıca duş alıp, hemen yastığa kafamı koyup uykuya daldım.
Ertesi gün saat 3:00'da havalimanına gittim. Türkiye-Rusya seferini yapmak üzere uçağa bindim. Saat 3:30'da uçağı havalandırdık, yaklaşık 10,000 feet yükseldik. Dışarısı çok güzeldi, fakat uçak bir anda alçalmaya başladı. Ne olduğunu anlamadım, kontrolü ele almaya çalıştım fakat alamadım. Yavaşça alçaldık ve , kendime geldiğimde bir ambulansın içinde gözümü açtım. Ufak tefek kesiklerim ve yanıklarım vardı. Ambulanstaki görevli, sakin olmamı ve ucuz atlattığımı söyledi. Sonrasında Wincity Hastanesi'ne kaldırıldım. Akşam olduğunda, akşam yemeğim geldi, onu bir güzel yedim. Sonra doktor bey odama girdi ve ciddi bir sorunumun olmadığını, yanıkların 1. derece olduğunu söyledi. Haberlerde, benim uçuşunu üstlendiğim uçak hakkında bir habere rastladığını ve uçaktaki 20 kişiden 20 sinin yaralı, 2 kişinin durumlarının kritik olduğunu söyledi ve dinlenmem gerektiğini söyleyip gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Kutu
Misterio / Suspenso"Kara Kutu," uçak pilotu Eric Wil'in olağanüstü maceralarını konu alan bir hikaye. Kitap, beklenmedik olaylar, zorlu hava koşulları ve duygusal anları bir araya getirerek okuyuculara heyecan verici bir deneyim sunuyor. Eric'in yaşadığı sıra dışı ola...