Kuşun biri koppit camını kırıp içeri düştü; her yer kan gölüne dönmüştü. Az daha yakınıma düşse gözüm çıkabilirdi, ama benim lehime gitti ve havalimanına sağlıcakla iniş yaptık. Görevliye camın hasar aldığını ve değişmesi gerektiğini söyledik. Ayrıca çalıştığım şirket İngiliz firması, ve ben de İngilizim. Sonra Adem'le bir restorana gidip yemek yedik. Karnım o kadar büyümüş ki gömleğim beni sıkmaya başladı. Daha sonra Adem'in evine gittim ve PS4 oynadık, haftalık rutin etkinliğimiz. Saat geç olunca eve doğru yola çıktım. Yolda üniversite arkadaşımla karşılaştım ve koyu bir sohbete daldık. Sohbetimiz bitince eve gidip dinlendim. Sabah kalkınca kahvaltımı yaptım. Bugün pazar günü tatil diye sevinçten dört köşe oldum.
Bildirim sesi duydum, hemen telefonu elime aldım. Mesajda şöyle yazıyordu: "Sayın pilot Eric Wil, başarılı pilotluğunuzun 15. yılını kutlar, sağlıklı günler diler ve size yılın en iyi pilot ödülünü taktim ederim." Yüzümden mutluluğum anlaşılıyordu. Gündelik rutin işlerimi halletmeye başladım. Saat 12'ye kadar işlerimi halledip bilgisayarın karşısına geçtim. Uçaklar hakkındaki bilgimi genişlettim ve günlük ibadetlerimi yerine getirdim. Bu akşamki pilot arkadaşlarımla olan halsaha maçına hazırlanmaya başladım. 7 olunca evden çıkıp halısahanın önüne geldim. Bizim takım 6 kişi, karşı takım da 6 kişiydi. Ben santrafor olarak mevkime geçtim ve maç başladı. İlk golü rakip takım attı, ve bizim takım durumu eşitlemek için fazla tempolu oynuyordu. Bana doğru atılan ara pası kontrol edip cezasahasına ilerledim. Önümdeki uzun ve enli olan stoperi geçip sert bir şut attım ve top süzüle süzüle ağlara gitti. "Gol, gol!" diye bağırmaya başladık ve bizimkilerle durumu eşitledik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Kutu
Mistério / Suspense"Kara Kutu," uçak pilotu Eric Wil'in olağanüstü maceralarını konu alan bir hikaye. Kitap, beklenmedik olaylar, zorlu hava koşulları ve duygusal anları bir araya getirerek okuyuculara heyecan verici bir deneyim sunuyor. Eric'in yaşadığı sıra dışı ola...