Gizli İzler

98 75 4
                                    

Daha sonra burada kalıp, "Sizlere yardım etmekten gurur duyarım, arkadaşlar" dedim. Akşam vakti gelince çaylar hazırdı, Pelin çayları bardaklara döktü ve getirdi. Azıcık sohbet ettik ekiple; sonra uyumaya gittik. Sabah olduğunda haber geldi polisten. Şöyle yazıyordu: Kaza yerinde bulunan garip kutunun üzerinden parmak izi bulduklarını, fakat parmak izinin silik olduğunu belirtiyorlardı. Bulgular sonucu zanlının erkek olduğuna ulaşıldı. Pelin ince bir ses tonuyla, "Zanlı erkek yani" dedi ve ekibin diğer üyeleri kafa salladı. Ben ise ekipten izin alıp annemle babamın yanına Başiskele'ye uğradım. Annem kapıda bana koşarak sarıldı, babam ise kalın bir ses tonuyla "Hoş geldin evlat" dedi.

İçeriye girdim, annem ve babamla kahvaltı yaptım. Babam gazete okuyordu, "İki ayaklı uçamayan kuşun adı ne?" diye sordu. Ben de "Dodo kuşu" dedim, yanlış, saftirik deve kuşu dedi. Sonra, "Çok ucuz atlattın kazayı evlat, verilmiş sadakan varmış" dedi. Saat 12'de çıktım evden, sonra WinCity Hastanesi'ne gittim Adem'i görmek için. Adem yoğun bakım ünitesinden kurtulmuş, normal odaya alınmıştı. İçeri girdim ve "İyimisin?" diye sordum. "Allah'a şükür, iyi" dedi . Azcık sohbet ettik, uzun bir süre uçak uçuramayacağını söyledi. Ben de "Aynen dostum" dedim. Sonra odadan çıktım ve Adem'in doktoruyla karşılaştım. "Oda ne soracağımı okumuş gibi şöyle" dedi. Adem hayati riski atlattı Eric dedi.

Kara KutuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin