1

3.1K 54 50
                                    

Multimedya: Loya

Loya'dan

Arkadaşlarım Aden ve Elis ile buluşacaktım.

Beraber iyi anlaşan bir gruptuk çünkü isimlerimiz değişik ama güzeldi.

Benim adım Loya'ydı. Anlamı tatlı olan demek. Aden'in anlamı cennet bahçesi demek. Elis'in anlamı ise güzel kokulu çiçekler demekti.

Şimdi de alışveriş merkezine gidiyorduk. Telefonum çaldı. Kim olduğuna bakmadan açtım.

"Kızım nerede kaldın sen? Bahçede arabanın içinde ağaç olduk!" Dedi Elis. Onun bu sabırsız hallerinin hoşuma gittiği söylenemezdi ama komikti. "Geldim çiçeğim." Dedim.

Aşağı indim ve arabaya koşup bindim. Aden arabada yoktu. Onu yoldan geçerken dershanesinin önünden alacaktık.

Aden'i de aldıktan sonra alışveriş merkezine geldik. İçeri girdik. "İlk bana seçelim yarın bir çocukla randevuya çıkacağım." Dedi Aden. Onaylayıp güzel bir elbise bakmaya başladık.

Kırmızı bir elbise buldum ve Aden'e gösterdim. "İnanamıyorum Loya! Elbise çok güzel." Dedi ve elbiseyi elimden alıp deneme kabinine koştu.

Genellikle güzel elbiseleri ben bulurdum. Ama kendime bulamazdım.

Aden çıkarken mavi bir elbise gördüm. Resmen parlıyordu.
Böyle elbiseleri çok beğeniyordum.

Aden benim nereye baktığımı gördüğünde ise elbiseyi askıdan aldı ve elime tutuşturdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aden benim nereye baktığımı gördüğünde ise elbiseyi askıdan aldı ve elime tutuşturdu. "Ben Elis'i bulacağım sen de bunu dene. Eminim çok yakışacaktır." Dedi ve gitti.

Kabine geçtim ve elbiseyi denedim. Elbise üzerime tam oturmuştu. Kabinden çıktım ve Elis'in kabinlere doğru koşuşunu izledim. Benim olduğum yere geldi ve hayranlık dolu bakışlarla bana bakmaya başladı.

"Oha Loya bu elbise resmen senin için tasarlanmış. Bunu kesin alıyoruz." Dedi Elis.

"Ve benim üzerimdeki elbiseyi." Diye hatırlattı Aden. Elbiseye bakmaktan Aden'in elbisesine bakamamıştım. Elbise onun üzerinde bir şaheser gibi duruyordu. "O zaman geriye Elis kaldı." Dedim. Elis ise "Benim elbiseye ihtiyacım yoktu zaten. Şuradan bir tane pijama takımı beğendim ben. Onu alacağım." Dedi.

Kasaya gidip ödedik.

Bugün çok güzel geçmişti fakat içimde bir his vardı. Dikkate almamaya çalıştım ama anlamıştım bugün böyle güzel bitmeyecekti.

Arabaya bindik ve ilk beni eve bıraktılar. Elis arabayla Aden'i bırakacaktı. Bu yüzden gittiler.

Eve geldiğimde sesler duymaya başlamıştım. İçeri girdim. Fakat gördüğüm şeylerle ayaklarım yere çivilendi.

Babam sarhoş bir halde evdeki eşyaları kırıyordu. Annem ise engellemeye çalışıyordu.

"Onu istiyor." Diye bağırıyordu fakat kelimeler ağzından düzgün çıkmıyordu.

Mafya ve Küçüğü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin