Multimedya: Pamir
Loya'dan
Saatler sonra Elis'in evine varmıştım. Kapıyı çaldım ve geri çekilip beklemeye başladım. Elis kapıyı açtı ve bana doğru baktı. "Ah! Loya gelmen çok iyi oldu. Evde canım sıkılıyordu. Can sıkıntısından bir hata yapıp Doğu'yu arayacaktım." Diyerek beni evin salonuna çekti. Koltuğa oturttu. "Dur ben çekirdek geti-" Derken sonunda bakışlarımı farketti.
Koltuğa geri oturdu. "İki kelime: dökül kanka!" Diyerek endişe içinde bana baktı. "Elis... Çiçeğim... Beni kaçırdıl-" Derken sözümü kesti. "Ne? Nasıl? Neden? Nerede? Ne zaman? Kim?" Diyerek bağırdı. Bağırdığı için kulağımı ovup ona baktım. "Biliyorsun babam içki içmeye başladı." Kafasıyla beni onaylayıp devam etmemi işaret etti. "Babam beni her sarhoşluğunda dövüyordu." Gözlerini irice açıp bana baktı. Gözü doluyordu. Devam ettim. "Babam dün içmiş. Siz beni eve bıraktıktan sonra beni aşağıdaki bodrumda dövdü. Sonra bir adam geldi. Bodrumun kapısını kırdı ve beni omzuna alarak kaçırdı." Dediğimde şüpheyle bana baktı.
"Annen veya baban gördü mü? Engellemeye falan çalıştılar mı?" Diye sorduğunda başımı iki yana salladım. "Hayır. İkisini görmedim bile." Dedim. "Ee sonra?" Diyerek devam etmemi istedi. "Adam beni bir eve götürdü. Bana oda ayarlatmış. Adımı ve en sevdiğim rengi biliyor. Daha ne kadar biliyor onu bilmiyorum. Sonra kahvaltı yaptık. İşe gideceğini söyledi. Evden çıktı. Bende çanta hazırladım. Balkondan atladım ve ormana koştum. Kamp yapanlardan birkaçı bana yardım etti. Biraz düşündüm kampta. Bu adam beni evimden bu kadar rahat çıkarabiliyorsa eve geri gidemem dedim. Aden ailesiyle yaşıyor diye gidemedim. Tek çarem sendin." Diyerek konuşmamı bitirdim.
"Adamın adı neydi? En azından aklımızda tutalım." Dediğinde adamın adını hatırlamaya çalıştım. "Hatırladım! Adı Pamir. Evden çıkmadan önce söylemişti." Dedikten sonra aramızda bir sessizlik oluştu.
"Şimdi ne yapmayı düşünüyorsun?" Diyerek sordu. Omuz silktim. "Senle beraber düşünürüz diye şey etmedim." Dedim. Güldü. "Gel o zaman beraber şey edelim." Dedi ve yine derin bir sessizliğe gömüldük.
"Buldum!" Diyerek atıldım. Heyecanla yüzüme baktı. "Ne?! Hemen söyle çıldırtma beni!" Dediğinde ciddi bir ifadeye büründüm ve planımı anlatmaya başladım.
"Bak şimdi ben bir bakıma kimlik değiştireceğim. Saçımı boyatıp, gözüme lens takacağım. Zaten benim adım nüfusta 'Sıla Loya' diye geçiyor. Gittiğim yerde kendimi Loya değil Sıla olarak tanıtacağım. Hattımı değiştiririm." Dedim ve gergince nefes aldım.
Elis bana baktı. Sanırım aklında tartıyordu. "Peki nerede kalacaksın?" Diye sordu. Biraz düşündüm ve cevap verdim. "Biraz senin yanında kalsam. Sonra senin paranla bana bir daire satın alırız. Kira ödemem. Daha sonra yarı zamanlı bir iş bulurum. Oradan geçimini sağlarım." Dediğimde başıyla beni onayladı.
"Böyle yaparak hayatını mahvedeceksin biliyorsun değil mi?" Dediğinde derin bir nefes verip başım eğik bir şekilde onu onayladım.
"Çünkü konu hayatım. Yine iyi olacağım ama biraz farklı olacak." Dedim.
Ayaklandı ve kolumdan tutup beni de ayağa kaldırdı. "Senin yeni hayatına bir adım atalım o zaman." Dedi.
Onun odasına gittik. Temiz kıyafetler verdi. Tabi ki de hepsi siyahtı. Kafama şapka geçirip odadan çıktım.
🏙💍
Kahverengi lensler almıştık. Eve giderken de yeni hat almıştık.
Saçlarımı kuaförde yaptıracaktık. Ama iki gün sonra hem mezuniyet töreni vardı hem de üniversite sınav sonuçlarına bakacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ve Küçüğü
Random⚠️Klişe bir hikayedir. Eğlenmek amacıyla yazılmıştır.⚠️ Bir kızın hayatı ne kadar sürede mahvolabilir?