Ik weet niet wat ik ga doen, zou ik het zeggen of gewoon nog even afwachten? Onderweg naar huis denk ik de hele tijd na over het gesprek met Scott. Ik kom terug aan bij Caro's huis, waar ik nog altijd verblijf en ik loop meteen richting de kamer waar Caro op haar bed zit. "Hey Emma, je bent er weer!" zegt Caro opgewekt. "Seg Caro, je klinkt zo vrolijk, moet ik me zorgen maken?" "Nee, maar toen jij bij Scott was heb ik gepraat met Vince en we hebben alles bijgelegd." "Ah zo, zijn jullie dan ook terug samen?" "Ja, we kwamen eruit dat we elkaar misten en nu zijn we terug samen!" "Ah, zo." Een jaloerse steek ging door mijn buik, nu maak ik geen kans meer bij Caro...
Caro en ik zeggen niet veel tegen elkaar, geen idee hoe dat komt, misschien door het gesprek over Vince daarnet? Gelukkig voor ons roept Titin ons plots, ze roept dat ze even boodschappen gaat doen en ze vraagt of er een van ons even mee wilt. Caro stemt meteen in en doet haar schoenen en jas aan, ze loopt naar beneden en ik hoor dat de voordeur wordt toegetrokken.
Ik zit nu alleen in Caro's kamer, alles een beetje op een rijtje aan het zetten. Ben ik wel echt op Caro? Val ik wel echt op meisjes? Of is het allemaal maar een gevoel dat ik wil hebben en daarom denk dat het echt zo is? Allemaal vragen spoken door mijn hoofd en ik kom er maar niet uit. Na een tijd gaat de deur van Caro's kamer weer open en Caro komt binnen. Nu praten we wel terug en is er geen awkward stilte meer, gelukkig!