Caro en ik hebben alles uitgepraat en alles gaat weer helemaal prima tussen ons. We lopen samen naar Caro's huis, waar Titin en nonkel Karel ook zijn. Samen mat Caro wandel ik naar binnen en we lopen naar de keuken waar nonkel Karel en Titin het middageten aan het klaarmaken zijn. "Hey Titin, hey Karel!" roept Caro uitbundig. "Dag Carootje." zeggen ze in koor, ze hadden nog niet door dat ik er ook bij was. Nonkel Karel draait zich om en ziet dat ik er ook bij ben, "Oh Emmaatje, je bent er ook weer bij." zegt hij enthousiast. Titin draait haar ook om en lacht naar mij, "Meisjes, ik ben zo blij dat alles weer goed is tussen jullie." zegt ze lief.
Caro en ik lopen naar de gang, we gaan samen naar boven, naar Caro's kamer. We zitten op het bed en Caro neemt m'n hand vast. "Emma, ik hou echt van jou, sorry voor alles." zei Caro lief. Ik kijk haar aan en trek mijn hand weg uit die van haar, "Ik hou ook van jou." zei ik terwijl ik met beide handen haar hoofd vast nam en ik gaf haar een kus. Niet veel later riep Titin ons weer naar beneden om te komen eten, we liepen hand in hand de trap af en gingen naast elkaar aan tafel zitten.
Na het eten ga ik samen met Caro terug naar boven, we gaan een film kijken. Caro had een film gekozen, het was weer eens een romantische film, zoals gewoonlijk als Caro kiest. Ik kijk liever naar horrorfilms, maar dat doet Caro niet graag. De film staat op en we kijken samen. Ongeveer bij de helft van de film viel Caro in slaap op mijn schouder, ik zette de film dan maar af en legde een dekentje over haar. Ik probeerde om haar niet wakker te maken en ik ging ook slapen.