"Meisjes, wat heeft dit te betekenen?" vraagt Titin streng, "Caro, is het gedaan met Vince misschien?" ging ze verder. Caro en ik legde het hele verhaal uit aan Titin, ze was boos. Ze was boos op Caro en mij, omdat we logen tegen Vince. Ze keek ons streng aan. Ze is helemaal niet boos omdat Caro en ik verliefd zijn op elkaar, ze is boos omdat we dit allemaal achterhouden voor Vince.
Titin liep naar beneden en zei dat we haar moesten volgen. Ze zei tegen nonkel Karel, die al helemaal klaar stond om te vertrekken, dat er iets was tussen gekomen waardoor ze toch niet naar de film gingen gaan kijken. Titin keek ons nog steeds streng aan en nam Caro en mij mee naar de auto, we stapten allemaal in en ze begon te rijden. Ik keek Caro aan met een vragende blik, ik wist niet waar Titin ons naartoe zou brengen. Aan Caro haar gezicht te zien wist ze ook niet waar we naartoe gingen.
Na even rijden stopt Titin. We staan aan de voordeur van Vince zijn huis... Nog voor we uitstappen verplichtte Titin ons dat we de waarheid moesten opbiechtten aan Vince. Caro en ik stappen uit de auto en gaan richting de voordeur van het huis, we zijn allebei bang om aan te bellen, maar we wisten dat het moest. Terwijl Caro nog even naar Titin kijkt, die in de auto op ons wacht, bel ik al aan.
Na een aantal seconden gaat de deur al open en het is de vader van Vince. "Dag meisjes, ik denk dat jullie voor Vince komen. Hij zit op zijn kamer, ga maar." Samen met Caro loop ik naar binnen en we gaan de trap op. We staan voor de deur van Vince zijn kamer en we kloppen aan. "Ja, binnen." horen we Vince zeggen, dus we doen de deur van zijn kamer open.