Ik wordt wakker met ontzettend veel pijn en een raar gevoel in mn benen. Het is ondertussen alweer een aantal dagen terug van de marteling en mijn wonden beginnen weer enigsinds te helen, alleen ik heb nu een heel raar gevoel in mn benen..... Als... Alsof ik veel sterker in mn benen ben. Ik laat het even voor wat het is en als het tijd is om in de easyroom te zitten heb ik het erover met de mannen. "Guys ik werd vanochtend wakker met een heel raar gevoel in mn benen, en het leek wel of ze sterker waren geworden....." "hahahah ja tuurlijk David je moet gewoon nog herstellen van je wonden" zegt tony. "Nee! Ik weet zeker dat het niet aan mn wonden ligt." "ik denk dat ik weet wat het is." reageert bruce. "Kan je je het nog herinneren dat dat flesje in het laboratorium naast jou been kapot viel?" "ja, maar wat heeft dat ermee te maken?!" antwoord ik. "Nou, het duurt altijd een tijdje voordat dat is ingewerkt. En aan de klachten te horen heb jij dat middel dus binnen gehaald via je benen, en daardoor krijg je nu waarschijnlijk kleine extra krachten." vertelt Bruce. "OH MY GOD! Dat zou pittig sick zijn!" zeg ik weer. "Hou het rustig. Want als ze er hier achterkomen dat je superkrachten hebt, dan ben je echt dood." "snap ik. Maar hoe weten we dan of het echt zo is?" "als ik denk dat ik weet serum het is, kun jij bepalen tussen 3 opties. Gewoon normaal, bunnydance, of Powerlegs. Dat betekent snel en hoog springen, of sterke benen om hard te kunnen trappen. Dus probeer voor jezelf duidelijk te maken dat je de "bunnydance-mode" wilt hebben. En dan vraag ik je om een keer rustig te springen." Ik probeer mezelf te concentreren. Ik hoor een bepaalde toon in mn hoofd. Dat lijkt mij een goed teken. Ik spring zachtjes omhoog en ineens hoor ik bruce:" WOW! Dat was al mooi ookal sprong je niet hard! Denk nu maar weer gauw aan je ' normale benen 'stand, voordat ze er hier achterkomen." Ik hoor weer een geluid je in mn hoofd en als ik dezelfde sprong maak gebeurt er vrij weinig. "Dit is zooo vet!! Ik wil het nu meteen gebruiken!" "Wat zei ik nou! Hou het rustig! Als ze er achterkomen ben je er geweest." zegt bruce. Ik ga rustig zitten en we praten nog een beetje over van alles, zonder uberhaupt na te denken over een ontsnapping, want ja, dat wordt dus vrijwel onmogelijk. Dan wordt iedereen meegenomen uit de easyroom en met een soort van lopende isolatie aan soldaten met enorme wapens op je gericht lopen door een aantal gangen naar de zaal waar de dames zoals gewoonlijk op hun troon zitten. Als iedereen er is zakken we op onze knieen, en dit keer mogen we zowaar ons hoofd omhoog houden! Dan begint emma te praten:" jullie vragen je vast af waarom jullie hier zijn. Nou ik zal het jullie vertellen. Jullie zijn niet alleen gevangen door ons, jullie zijn ook onze gegijzelden. En met jullie hier gaan wij de rest van de wereld overhalen om zich over te geven aan ons. Buig je hoofd nu naar beneden." alle gevangenen doen hun hoofd naar beneden. "Bewaking! Verspreiden! Iedere gevangene heeft een bewaker bij zich staan." voor zover ik links en rechts kan zien staan er inderdaad overal bewakers bij de gevangenen. "Richten!" roept emma. Ik voel en loop tegen mn hoofd komen. Mn rug wordt helemaal klam en het zweet staat op mn voorhoofd. "Start de opname" zegt madelyne rustig. Dan begint Emma te praten:"dames en heren. U ziet nu misschien uw familie of geliefde of kennis hier zitten. Des te vervelender voor u. Sluit u nu aan bij ons of geef u over om ervoor te zorgen dat uw geliefden in leven blijven. Oh en probeer maar niks uit te halen, want ik kan u verzekeren dat het niet zal lukken. Met slechts een knip in mijn vingers zullen al deze mensen sterven. Dus sluit ons aan. U weet nu wat de gevolgen zijn"
JE LEEST
Stars and Stripes (avengers dutch fanfiction)
AdventureDavid Larson is 23 en heeft een standaard baan als medewerker van een groot bedrijf. doordat hij een grote geldprijs heeft gewonnen, lijdt hij een goed leven. maar op een dag veranderd alles voor hem. benieuwd?