hebben jullie niks?" vroeg Tony bezorgd. "nee hoor, wij hebben niks." zei nikki. " ik heb alleen wat op mijn schoen zitten." zei ik. Tony zuchtte van opluchting. "gelukkig!" zei hij. "als je het met een doekje er afhaalt is er niks aan de hand." "Ooh oke." zei ik opgelucht. "kom." zei Tony. "we gaan er weer terug naar ons huis. even tot rust komen en wat drinken." "daar zijn we wel aan toe!" zei nikki. "Ik schrok me kapot joh!" onderweg terug voelde ik wel iets langs mijn been mijn schoen in lopen. maar het maakte me niet zo veel uit, mijn prioriteit was even rusten met wat drinken op de bank. toen we terug waren hebben we lekker wat te drinken gepakt en nog even nagepraat over dit bizarre incident in her lab. Natascha kwam ondertussen de ja met binnen gelopen. "hoe is het met onze Russische achtpoter?" zei Tony. "haha, heel leuk ijzerpens" zei ze terug. toen kwam black widow naar mij toegelopen en zei: hey, ik ben Natasha Romanoff. ik ben" "enig sinds prettig gestoord en heb nog steeds geen relatie." zei Tony er doorheen. "ik ben een super agent van Shield." zei Natasha. "oke!" zei ik. "ik ben David Larson. een doodnormale burger die toevallig het neefje is van de vriendin van captain America!" "zijn jullie familie?" zei natash enig sinds verbaasd. "helemaal!" zei ik. en na nog een hele tijd praten bedacht ik op een gegeven moment dat ik naar huis moest. "hee jongens, ik moet helaas naar huis." "ooh. jammer" zei natash. "zal ik je even een lift geven naar huis?" vroeg Natasha. "je auto wordt hier veilig op de parkeerplaats neer gezet, achter slot en grendel!" zei ze. "en hoe verplaatsen jullie mijn auto zonder sleutels?" "wij hebben zo onze mensen."zei Tony. "zo lang hij niet beschadigd is vind ik alles prima." zei ik. "maar hoe kom ik morgen weer hier dan?" vroeg ik beleefd. "bel maar!" zei natash "dan komt iemand van ons je wel ophalen." "oké, mooi!" en ik liep samen met natash richting de auto. daar stond hij dan. de Corvette van black Widow. ik stapte in en ik kon het gewoon niet geloven. 'de auto waar ik eerst geen foto van mocht maken zit ik nu in!! dit is echt heel apart!' dacht ik. we reden naar huis met een zieke auto! en ook nog black Widow aan boord! Dit is echt geweldig! we kwamen aan bij mijn huis. de auto stopte. "bedankt voor jullie gastvrijheid in het gebouw. kijk, ik ben ook maar het neefje van en....." ze gaf me een kus. "T is goed." zei natash. "ik haal je morgen wel weer op oke?" "prima!" zei ik. "dan zie ik je morgen wel weer. byee" zei ze. "doeeii" zei ik. Ik stapte uit, deed de deur dicht en hoorde die Corvette lekker wegbrullen uit de straat. Ik deed de voordeur open en liep naar binnen. op de mat lag allerlei post. niet heel veel, want het meeste gaat via eMail.
Ik plofte op de bank en pakte mijn telefoon. ik opende de mail. een bericht van mijn werk. ik opende het bericht. "door reorganisaties in het bedrijf......" ik kon het niet aanzien! "hebben wij de keuze moeten maken.........." Ooh nee. Shit! "om u te verplaatsten naar een andere afdeling." Ooh God zij dank ik ben niet ontslagen. "uw nieuwe functie: schoonmaak." 'kan iemand mij ontslaan!' Maar ik bedacht me bij mezelf: "als ik een baan kan krijgen bij Shield, neem ik daar direct ontslag!" na die gedachtes kreeg ik hoop dat ik geen schoonmaker werd en dat ik er niet op achteruit ging qua salaris. 'we gaan het meemaken' dacht ik. ik liep naar boven en trok mijn pyjama aan. ik poets mijn tanden en ga daarna op mijn bed liggen. ik ben nog klaarwakker van alle dingen die ik heb meegemaakt. het is echt gewoon bizar! Ik maak me wel een beetje zorgen over mijn Mustang, maar zolang hij bij shield is kan er volgesmij weinig mee gebeuren. 'en zou natash mij leuk vinden?' dacht ik bij mezelf. 'ze gaf me nou een echte kus?'
JE LEEST
Stars and Stripes (avengers dutch fanfiction)
AventureDavid Larson is 23 en heeft een standaard baan als medewerker van een groot bedrijf. doordat hij een grote geldprijs heeft gewonnen, lijdt hij een goed leven. maar op een dag veranderd alles voor hem. benieuwd?