(18) Ontsnapt?

92 5 6
                                    

Het is ondertussen alweer een aantal dagen later en we hebben alles ondertussen voorbereid. We hebben zelfs rookbommen kunnen maken met onze "big guy" als scheikundig genie. Vandaag hebben we weer afgesproken in de easyroom. Ik werd weer opgehaald en bij de easyroom afgezet. We gingen met zn allen in een hoek staan en tony opende het gesprek: "guys, het lijkt mij vandaag een prima dagje om te ontsnappen, toch?" " lijkt mij prima" reageer ik terug. "Top" zegt steve. "Samantha zou jij zo kunnen beginnen met "het gevecht uitlokken" als ik het zo mag noemen?" " ja hoor haha" zei ze terug. Toen zei bruce: "david en clint, kom eens mee" we liepen naar de kleine opening. "Stop dit gauw in je zakken. Dit zorgt voor een rokend effect." "prima" antwoordden wij beiden terug. Toen wij terug waren zij tony: we're ready for action" en toen begon het spectakel.

Ik zie een jongen op de andere aflopen. Hij haalt vol uit naar de ander, waarbij de andere gelijk reageert. "Oke jongens, time to go!" ik en clint gooien all. Bommen op de grond en wacht tot het een beetje begint te roken. Na een aantal seconden wachten is de rook dik genoeg en sluipen we de easyroom uit. Terwijl wij tony volgen zegt hij:" tenzij ze alle gangen hebben aangepast weet ik precies de weg naar buiten. Volg mij maar" we lopen achter tony aan. Op eens worden we vol neergehaald en liggen we op de grond. We zien twee, waarschijnlijk elite soldaten, want ze zien er anders uit dan normale soldaten. En niet zomaar soldaten, het zijn nikki en natasha. "Dus, jullie dachten te ontsnappen en slim gebruik te maken van de situatie, dat dacht ik dus niet, whahahah." het was overduidelijk die half hypnotiserende stem van the red queen. "Maar hoe konden jullie dit weten." vraagt tony. "We hebben zo onze dames die wel willen helpen." zegt madelyne terug. "SAMANTHA! IK WIST DAT DAT VEROTTE KRENG NIET TE VERTROUWEN WAS!! DIE VIEZE BITCH! ZE WAS AL DIE TIJD VAN HUN! FACK!" dacht ik bij mezelf, en volgensmij was niet de enige die dat dacht aan de gezichten van de andere jongens te zien. We worden weggesleept naar die ene enge wapen/martel kamer en daar neer gezet. Gek genoeg zitten er al een stuk of 10 jongens daar, waarvan de aanstichters vooraan. Wij worden op de tweede rij neergezet, achter die 2 andere jongens. Deze keer ben ik echt bang. Het zweet loopt over mijn rug, ik zit vastgeketent in een kamer waar martelapparatuur staat en ik heb een hele grote fout gemaakt door te ontsnappen. Dit kan dus maar een ding betekenen met deze boze dames aan het hoofd. Dit wordt mijn dood!

En..... Wat vond je ervan? Laat het achter in de reacties! Ik heb het hoofdstuk wat korter gehouden vanwege de prachtige cliffhanger! Ik vraag aan jullie om 5 votes bij elkaar te vissen voordat ik het volgende hoofdstuk upload! Dus..... Wil je weten hoe dit afloopt? Vote! Het begin van het boek heeft ook 5 votes gehaald! Dus onmogelijk is het niet! Jullie kunnen het! :D

Stars and Stripes (avengers dutch fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu