Ik heb echt de neste tijd van mn leven! Ik werk met superhelden, ik heb de loterij gewonnen, ik heb een mooi huis en ik krijg een auto vam de zaak! Beter kan bijna niet! Alleen een vriendin zou ik wel willen, maar dat komt allemaal wel goed hoop ik. En! Met deze auto moet ik de meiden wel aan de haak kunnen slaan. Het leek bijna of ik jarig was gister. Ik sta rustig op en kijk naast me, ze ligt nog heerlijk te pitten in bed. Ik doe mn badjas aan en strompel de trap af. Tony ligt nog samen met cappie op de bank. Bruce heeft het zich confortabel gemaakt op de grond, met allemaal kussens onder zich. Overal ligt wel wat aan troep. Hier en daar wat chips, een lege fles jack Daniels, zakjes en nootjes op de grond, kortom het was flink gezellig gister, zelfs zo gezellig dat ik niet eens meer weet hoe ik in mn bed ben gekomen. Ikzet even een kop koffie als clint naare toekomt gewandeld. 'Goeiemorgen' zei hij half slaperig. 'Goeiemorgen' zei ik terug. 'Waar is de wc?' ' om het hoekje, eerste deur links' 'oke thanks'. Ik maak ff wat koffie en ik begin langzaam met opruimen. Tegen 2en is iedereen weer terug naar stark om.uit te rusten. Ze hebben me geholpen om de tent weer schoon te krijgen en alles op te ruimen.
Even paar dagen later in het hoofdkwartier.......
"Pfff jongens dat was wel een gezellig feestje Daaf!" Zei Cappie "dat kun je wel zeggen!" Zei clint "ik was de volgende ochtend anders flink brak" zei Tony. "Ik heb zojuist mijn pretpakketporshe helemaal uitgezocht (zie foto). En hij wordt binnen 2 weken geleverd. Maar ik wil wel ff kijken wat hij ongeveer allemaal in huis heeft dus, Heeft iemand zin om mee te rijden?" "Nee sorry, ben nog te brak van je feestje." Zei Tony. "Ik moet nog wat dingen doen in het lab......" zei Bruce, "waar je wel ff hulp.bij nodig hebt" zeiden natash en clint in koor. "We gaan wapens optimaliseren" zei Bruce. "Ik moet hier nog wat dingen opruimen..." zei Steve. "Waar is nikki trouwens? "Shoppen met pepper en nog wat andere dames." Zei steve. "Ooh oke" zei ik, "nou ben ik zo terug, ajuus!" "Doeeei" hoor ik terug, en ik loop naar de auto. Als ik beneden ben druk ik op het knopje en ontgrendelen de deuren. Ik stap in, doe de gordel om, en start de motor. Al Brullend en slippend rijd ik de garage uit. Met Nickelback Keihard op, race ik door de straten van New York! Heerlijk. Dan zie ik de winkel in zicht, waar ik bijna berooft was en net niet doodgestoken werdt. Maar dat maakt voor nu ff niet uit. Ik haal snel een paar boodschappen en race weer verder richting het tankstation. Ik gooi de tank vol en rijd een klein stukje tot net buiten de stad. Daar is een verlaten vliegveld waar je vrij kunt rijden. Er komen daar veel van die gangster met veel te lage en leijke patserwagens, maar er zijn ook mensen zoals ik, die het voor de hobby doen. Het is vandaag vrij rustig. Er zijn ongeveer 6 auto's op de baan en er staam er 2 langs de kant. Ik pak mn helm. Ik zet m op en ik kan beginnen aan een paar heerlijke rondes rubber verbranden en het gaspedaal intrappen. Na een paar rondes slippen, driften en racen, zie ik wel een hele bekende auto het circuit oprijden. Het is jamie in zn goedkope nepgoude patserbak. Ik trek me er niks van aan en rijd gewoon lekker door. Blijkbaar merkt hij niet dat ik in die porsche zit, en laat hij mij met rust. We deden ook een kleine wedstrijd. Van 2 ronden met alle auto's die er tot nu toe waren, waaronder een ferrari, een honda civic die flink opgevoerd was, een enorme bmw en die spuuglelijke suzuki van jamie. De race begon en iedereen racete weg. Na twee ronden was de top 3 : ferrari op 1, ik op 2, civic op 3. Jamie was echt nergens in die race. Na de race stond iedereen nog even na te praten. Opeens komt jamie naar me toe. "Hee mafkees. Waar was je nou mee bezig op de baan?!" "Hoezo, ik racete gewoon zoals het hoort." "Jaja, heb je soms in de cel gezeten omdat je aan de verkeerde kant op de snelweg reed! Sukkel!" "Ho eens ik zou maar effe dimmen als ik jou was!" "Waarom zou ik, jij kan toch niks!" "Jij ook niet, domme zeekoe!" Jamie komt heel dreigend op mij afgelopen. Als hij vlakbij is haalt ie vol uit, ik pak direct zn arm, draai hem op de rug, en ik duw naar beneden. "Auw auw auw AUW!" Jamie zakt al gillend op zn knieën. "Dit voelt niet fijn he? Nee dat weet ik. Daarom doe ik het ook!" Ik had van natasha en Fury een paar klemmen en verwurgingen geleerd om mezelf te kunnen verdedigen, en die kon ik nu goed gebruiken. "Zeg dat het je spijt!" "Maa.... maar...maa" ik duw nog iets harder. "Auw auw auw" "ZEG dat het je spijt!" "Maar.... maar..." ik duw steeds weer iets harder. "AUWW OKE HET SPIJT ME, HET SPIJT ME! Wil je me alsjeblieft weer loslaten?" "Nope!" "Ik smeek het je!" "Wacht ik bel Steve wel ff, komen ze je ophalen met een busje, kun je een nachtje in de cel slapen!" "NEE NEE DOE DAT NIET DAN RAAK IK MN BAAN KWIJT! PLEASE DOE NIET!" "Hmm.... waar ken ik dat van?" De telefoon gaat over. "Met steve" "Yo met David hier. Eehhmm iemand op het circuit probeerde mij aan te vallen en heeft mij ook nog uitgescholden!" "Ik stuur gelijk een busje, ze komen eraan." Toen fluisterde ik:"Het is jamie" "Ooh oke ik snap het! Ik heb al een plan....." Ondertussen lag ik al samen met jamie op de grond. Ik heb m in een klem liggen. Totdat het busje er is, hou ik m tegen de grond. Dan komt het busje in de verte aanrijden. Ik laat m nog heel even liggen. Het busje stopt voor mijn neus. Ik stap rustig van hem af. 2 agenten in swat kleding sleuren hem het busje in. Ze slaan de deur dicht, en stappen weer in de bus. Ik pak snel mijn auto en rijd achter ze aan. En het ergste is, Ik heb geen idee waarheen.....
JE LEEST
Stars and Stripes (avengers dutch fanfiction)
AventureDavid Larson is 23 en heeft een standaard baan als medewerker van een groot bedrijf. doordat hij een grote geldprijs heeft gewonnen, lijdt hij een goed leven. maar op een dag veranderd alles voor hem. benieuwd?