"Stop de opname" roept madelyne. "Laat uw wapens rusten" zegt emma. Er valt een last van mijn schouders. Ik kan weer ademhalen. "Iedereen weer terug naar waar ze vandaan kwamen. Een aantal mensen mogen de elitebewakers volgen. Om zeker te weten dat er niks gebeurt. Er is iemand die nog een hartig woordje met jullie te spreken heeft. Wij worden van de grond af getrokken en tussen de elite bewakers gezet. Een daarvan is natasha, want dat is de enige zonder helm op en zonder een enorm wapen. We worden geboeid en er zit nogsteeds een band om mn arm heen. Ook bij steve, tony, bruce, thor, phil, nigel en jeremy. We lopen naar een afgelegen plek. Er wordt een flinke deur opengedaan en we worden naar binnen geduwd. "Op de grond en kop omlaag.". ik heb geen flauw idee waarom we bij hier terecht zijn gekomen en ik wil het eigenlijk ook niet weten. Maar dan ik heb weinig keus. "Luister heel goed! Ik heb dit al een aantal keer gedaan bij meerdere groepen en het helpt vaak heel goed. Ik heb hier een heel mooi knopje. En die zorgt ervoor dat er het volgende gebeurt." ik voel een enorme shock vanuit de band om mn arm, en het was nog bijna pijnlijker dan een taser. "AAAHHHHH" hoor ik iedereen roepen. "Dus luister heel goed naar wat deze vrouw te vertellen heeft. Oh en als ze wat vraagt. Geef eerlijk antwoord. Bij twijfel krijg je nog zo'n leuke spinnenbeet in je arm." "dankje asistent." ik herken die stem. Het is nikki! Alleen ik hoop niet dat ze nare dingen met tasers en zwepen enzo gaat doen. "Zou iedereen behalve natasha en Thalesa de ruimte kunnen verlaten? Ik wil het ze graag prive vertellen om het nog wat erger te maken." "red u dat wel dan tegen 8 man?" "ik kan met een druk op de knop ze volledig buiten gevecht stellen. Dus dat komt wel goed." alle bewaking Loopt de deur uit behalve de twee dames. "Luister. Door het gedrag wat jullie hier hebben vertoond de afgelopen tijd, Hebben we na een lang overleg besloten dat jullie overgeplaatst worden naar een gevangenis waar 24 uur een bewaker jou bekijkt en/of bij jou is. Zodat niemand iets raars kan plannen." ze drukt iets in. "Oke luister goed ik hou het kort voordat het opvalt. Jullie worden niet overgeplaatst. Jullie worden naar een veilige plek gebracht. Werk gewoon mee, dan komt alles goed oke?" "kunnen we jou vertrouwen dan?" vraagt bruce. "Dude, nikki en ik kennen elkaar al zolang. Je kan haar echt vertrouwen, geloof me. Als het niet zo is mag je mijn auto in de fik steken." "ik weet hoe dierbaar je auto's zijn, dus ik geloof je." "mooi, en nou wegwezen!" ze geeft een knipoog en roept de dames van de gang weer terug. "Neem ze maar mee, ze weten nu hoe een spinnenbeet voelt, hahahah." we worden weer teruggebracht naar onze cel. Ik wordt mn cel ingeduwd en ik val eigenlijk gelijk in bed. Ik kan wel janken van blijdschap. Nikki heeft een weg gevonden hoe we eruit kunnen komen! Na mijn hyper momentje val ik in slaap.
JE LEEST
Stars and Stripes (avengers dutch fanfiction)
AventuraDavid Larson is 23 en heeft een standaard baan als medewerker van een groot bedrijf. doordat hij een grote geldprijs heeft gewonnen, lijdt hij een goed leven. maar op een dag veranderd alles voor hem. benieuwd?