Eenmaal thuis laden we de boodschappen uit en pakken wat drinken. "Ga maar lekker zitten natash, wat wil je drinken?" "Uuhhmm..... doe mij maar sprite" "Oke komt voor mekaar!" Ik pak 2 glazen en schenk t in. Daarna ga ik naast natash op de bank zitten. "Alsjeblieft!" "Thanks, leuk optrekje hier!" "Dankje! Ik ben hier echt heel trots op!" "Dat geloof ik! Hier kun je een flink feest geven!" "Hahaha zekers!" "Kan ik je nog helpen met de voorbereidingsn voor vanavond?" "Nee, nog een paar kleine dingetjes, komt wel goed!" "Ik blijf nog heel ff bij je. Je bent.net wel overvallen en ik kan je niet zo achterlaten!" "Aahh das lief! Maar als je nog iets moet doen dan mag je gaan hoor, ik hoef de deur toch niet meer uit." "Nee. Ik..... Oh, shit! Ik krijg een oproep. Ik wordt hier opgehaald" "oh oke!" Dan hoor ik een auto tuuteren. Ze geeft me een kus. "Ik moet gaan, ik spreek je vanavond weer!" "Tot vanavond!" "Oh, en heb je nog wensen voor je verjaardag?" "Iets leuks meenemen is altijd goed!" "Oke dan! Tot vanavond!" "Doeii!". De deur valt dicht en ik kijk uit het raam. Ik zie nog net een auto wegrijden met piepende banden. Blijkbaar heeft het haast nodig. Ondertussen pak ik alle boodschappen uit en ga me voorbereiden op het feestje. Terwijl ik een tijdje later bijna klaar ben met de voorbereidingen hoor ik een grote knal. Omdat hij redelijk dichtbij klonk doe ik even de voordeur open om te kijken of ik ergens wat zie. Ik zie verder niks. Als ik eenmaal weer terugloop de kamer in, kijk ik toevallig uit het raam. Ik zie een dikke rookpluim achter het huis van mijn overbuurman. Ik ben even bang dat er iets ergs gebeurt is en neem even een momentje in mezelf. Daarna ga ik verder met de laatste voorbereidingen.
Een paar uur later.........
Ik loop naar de badkamer en trek mn pot gel los. Ik haal er een flinke kwak uit en stijl mn haar. Ondertussen hoor ik de deurbel gaan. Ik spoel snel mn handen af en ren naar beneden. Ik doe de deur los en de hele avengers crew staat voor de deur! "Hooii!" Zegt natash tegen me. "Daar zijn we dan!" "Nice! Kom snel binnen!" Nadat iedereen binnen is, is het tijd voor de verassingen! Eerst is Bruce aan de beurt. "Dit is van mij en ons team! Voor je goede eerste maand!" Hij haalt achter zn rug een doosje tevoorschijn. Het is de nieuwste playststation 5, met Gran Turismo 7 LIMITED EDITION! "Thanks bro's! Jullie zijn geweldig!" "Geen probleem! Voor goede werknemers hebben we dit over!" "Dankjewel!" Daarna was Tony aan de beurt:"onlangs dat ik zo'n arme man ben en ik eigenlijk geen geld heb, heb ik toch dit voor je kunnen kopen." Hij toverde een soort doos achter zn rug vandaan. Ik haalde de deksel eraf en keek wat er in zat. een fles Bacardi en nog een fles Jack Daniels! "thanks Tony!" "Aah geen probleem, die heb ik zo weer terug verdiend!". Dan was scherpschutter clint aan de beurt. "Alsjeblieft! ik hoop dat je het leuk vind! Ik scheurde het papier eraf. "Een Porsche 911 op schaal!" "En alles werkend!" Voegde hij toe, "deuren en motorkap kunnen open, werkende verlichting, Alles!" "Dankjewel Clint!" "Geen probleem" zei hij. Toen was cappie aan de beurt! "Ik hoop dat je het leuk gaat vinden!" Hij had alleen een envelop bij zich. Ik opende de envelop en pakte er een briefje uit. Op het briefje staat:"Beste David, omdat je zo'n geweldig persoon bent en ons al meerdere keren hebt geholpen, vonden wij het een goede reden om iets terug te doen! Wij hebben geregeld, dat jij, met iemand naar keuze, naar het enige echte programma Top Gear mag afreizen, en je mag daar zelfs een auto gaan testen! Ik wens jou heel veel plezier in Engeland en ik hoop dat je dit leuk zult vinden! groet. S.H.I.E.L.D." "oooohh!! Super sick guys!! Facking geweldig!! Jullie zijn echt Awesome!!" Maar, last but not least, Natasha. Eerst stond ze tussen de rest, nu zie k haar niet meer! En voordat ik het wist had ik Ineens een blinddoek om en zag ik niks meer. Toen zei ze: "zo, loop jij maar eventjes mee......" we lopen ergens heen. Ik hoor mijn voordeur opengaan. We gaan naar buiten. Op mijn oprit bleven we staan. "Ben je er klaar voor?" "Jaaa! Ik wil het weten!" Toen werd ineens mijn blinddoek afgetrokken. Er stond een prachtige, splinternieuwe porsche 911 GT3 RS voor de deur! "Nooh, dit ga je niet menen!" Zei ik. Ik barstte bijna in tranen uit! "Omdat we niet precies wisten wat jij wilde, kun jij je eigen Porsche samenstellen!! Helaas mochten we alleen de 918 niet kopen, dat kostte toch iets te veel." "Maakt niet uit!" Ik mag gewoon mijn droomporsche samenstellen!! Ongeloofelijk! Het is gewoon Bijna niet echt meer! "Ik hou van jullie!" "Hahahahaha" lachte iedereen vrolijk en blij. "En nu feesten!!" "Laten we dat doen!" Zei Steve.
JE LEEST
Stars and Stripes (avengers dutch fanfiction)
AventuraDavid Larson is 23 en heeft een standaard baan als medewerker van een groot bedrijf. doordat hij een grote geldprijs heeft gewonnen, lijdt hij een goed leven. maar op een dag veranderd alles voor hem. benieuwd?