Chapter 1

3.4K 95 29
                                    

Sebulan sudah berlalu,sejak kejadian itu,hubungan Freen dan Becky makin berantakan,Freen tidak benarkan Becky kerja,Becky dikurung didalam rumah.

Freen langsung tidak mahu mendengar penjelasan Becky bagi dia bukti sudah cukup.
*Dasar c Freen otak udang huh😝😝😝

Kebencian Freen masih membara,sekarang Freen lebih suka balik lewat² kadang² mabuk.

Dia tidak memukul Becky tapi kata² dia yang menyakitkan hati Becky.

Becky duduk diluar balkoni,sekarang dia tidur dibilik sebelah,Freen tidak membenarkan dirinya masuk ke dalam bilik mereka.

Becky menangis tersedu-sedu,dia tidak tahu mahu mengadu dekat siapa,dia tidak mahu orang tahu masalah rumahtangga mereka.

Kringg!!!!kring!!!! Phone Becky menyanyi nyaring.

"Hello Becky,apa khabar?

"Sihat Nek,Nenek apa khabar? Sihat tak? Becky menyeka airmata.

"Nenek sihat,rindu kat Becky,ajaklah Freen pergi rumah nenek," Kata Nenek.

"Ya Nek,nanti Becky bagitahu dia kalau dia tak sibuk," Balas Becky.

"Becky kenapa ni? Freen ada buli Becky ke? Nenek perasan suara Becky yang menahan tangisan.

"Freen tak pernah buli Becky, Freen jaga Becky dengan baik Nek," Kata Becky menutup kelukaan hatinya.

"Baguslah kalau Freen buli Becky cakap kat Nenek,"

"Ya Nenek jangan risau," Becky ketawa dalam kesakitan.Lama mereka borak² sehingga Becky memutuskan talian dengan beralasan nak masak.

Krik memandang Freen pelik,Sekarang Freen kerap lepak kat club Tee.

"Heiii Freen kau tak balik ke? Tanya Krik menepuk bahu Freen.

"Tak,aku nak minum,Tee ada awek tak malam ni??? Tanya Freen.

"Freen kau biar betul!!! Weiii Becky tunggu kau kat rumah,kau jangan curang!!" Krik memarahi Freen.

Freen menolak Krik.

"Suka hati aku lah!! Kau sibuk kenapa!!! Blaahhlaaa" Marah Freen lagi.Dia meninggalkan Krik dan menari bersama seorang wanita.

"Krik biar je dia,mungkin dia ada masalah," Tee menghalang Krik.

"Ada juga yang kena penumbuk nanti," Geram Krik.

"Jom duduk sini,nanti aku tanya Irin," Tee menarik Krik.

Tee sedang berkawan rapat dengan Irin.

********
Freen balik dengan keadaan separuh mabuk bersama seorang wanita seksi.

Becky yang sedang minum air di dapur terkejut dengan kepulangan Freen bersama seorang wanita.

"Freen siapa perempuan tu?? Tanya Becky,Hatinya pedih melihat Freen merangkul pinggang perempuan tu.

"Kau sibuk kenapa hmmmm!!!" Marah Freen memandang tajam mata Becky.

"Saya boleh terima awak mabuk,balik lewat Freen tapi jangan bawa perempuan lain masuk rumah kita!!!" Marah Becky menahan tangisan.

Freen ketawa besar.

"Ada aku kisah?? Jom sayang masuk bilik," Freen mengajak perempuan tu naik ke tingkat atas.

"Freeen!!!!!! Jerit Becky,Dia terluka dengan kelakuan Freen.

"Shut upp!!!! Kau boleh curang!!!! Kenapa aku tak boleh haaaah," Tengking Freen.*aaaaaa sudahla u Freen 😏

"Freen saya dah cakap kan yang saya tak curang!!!!" Jerit Becky sakit hati.

"Hmmm sayang masuk bilik dulu,kejap lagi i masuk okey," Perempuan itu tersenyum sinis dan masuk ke dalam bilik Freen.

PLEASE TOUCH ME S2Where stories live. Discover now