Chapter 2

2.8K 91 19
                                    

Becky bosan duduk dirumah,dia rasa terkurung dalam sangkar,hidupnya ibarat burung.Becky melangkah masuk ke bilik yang Freen sediakan untuk anak² mereka nanti.

Kaki Becky terkaku di depan pintu,dia menahan sebak di dadanya.Walaupun belum pasti tentang kewujudan bayi di dalam perut dia tapi Freen sudah sediakan semuanya.

Becky membuka pintu bilik itu,bilik itu tersusun rapi dengan hiasan dalaman yang Freen pilih sendiri.

Becky duduk di atas katil.Semua kelengkapan sudah tersedia, Becky menangis teresak-esak.

*Throwback*

"Baby,sini dulu sayang nak tunjuk sesuatu kat baby," Freen menarik tangan Becky.

"Apa sayang," Becky mengikut langkah Freen.

"Okeyy pejam mata baby dulu," Pinta Freen tersenyum manis.

"Alaaa kalau tak pejam takpa kan," Rengek Becky manja.

"Pejamla kejap okeyy," Freen mencuit hidung Becky.

Becky memejam matanya,Freen membuka pintu bilik.

"Baby buka mata..suprisee,!!!!" Becky membuka matanya dan dia tak terkata melihat bilik yang sudah di hias cantik itu.

"Our babies room baby," Freen memeluk Becky dari belakang.🥺🥺deep weeiiii😭😭😭.

"Cantik sayang,tapi kita belum dapat keputusan lagi sayang," Kata Becky membalik tubuhnya menghadap Freen.

"Alahh takpa,sayang yakin our babies akan tumbuh besar di dalam ni," Freen menyentuh perut Becky.

"Sayangg jangan berharap sangat," Becky menyentuh pipi Freen.Dia terharu 🥺

"I love you baby and love our babies," Freen mengucup dahi Becky lembut.

"I love you to sayang daddy babies to be," Becky mengucup pipi Freen.

"Pandai sayang hias bilik ni," Becky memandang sekeliling bilik yang ada 2 katil,disetiap katil ada teddy bear.satu warna pink satu warna biru.Freen betul² mengharapkan twins.*korang bayangknlah bilik tu terlalu cantik alahai🥺🥺🥺sedih lak😭😭

"Hmmmm baby suka tak?? Kalau tak suka,baby boleh ubah okey," Freen memeluk Becky dari belakang,dia meletakkan dagunya dibahu Becky.

"Suka sayang,hmmm baby terharu," Becky membelai tangan Freen.

"I love you mommy to be," Ucap Freen mengucup dahi Becky.

"I love you daddy to be," Balas Becky bahagia.

*End throwback*

Becky menangis lagi😭😭😭 hatinya merindui Freen yang mencintai dirinya,dia rindu Freen yang selalu manja,dia rindu segalanya.Becky menangis sesungguhnya sambil memeluk baju² bayi disitu.

"I miss you sayang,baby tak curang," Becky menangis sehingga tertidur di atas katil si kecil

Freen balik macam biasa dalam keadaan separuh mabuk,dia membawa lagi perempuan lain balik.Dia sengaja untuk menyakitkan hati Becky.

Becky tersedar dari tidurnya bila terdengar suara orang.Becky keluar dari bilik itu.

Kelihatan Freen sedang bersama wanita lain.Becky menyapu airmatanya.Sekali lagi Freen merobek hatinya dengan membawa wanita lain masuk ke rumah mereka.

"Ehhh Rebecca Patricia Chamkimha Ehhh no no Rebecca Patricia Armstrong," Freen memandang Becky dengan senyuman mengejek.

"Siapa tu sayang" Tanya wanita itu.

"Hmmm i perkenalkan my wife," Kata Freen tersenyum sinis.

"Sayang dah kahwin??

"Don't worry sayang,jangan pedulikan dia,jom masuk bilik," Freen membawa wanita tu masuk bilik.

PLEASE TOUCH ME S2Where stories live. Discover now