Chapter 11

2.9K 138 14
                                    


Kring!!! Kring!!!!

Phone milik Becky menyanyi nyaring, Becky yang masih dibuai mimpi mengeliat kecil.

"Hello ," Jawab Becky masih mamai tanpa melihat siapa yang call.

"Hello morning baby," Ucap Freen ditalian,Becky terkejut dia meniti screen phone number tanpa nama,Becky merengus.

"Hello baby dah bangun,baby baby," Panggil Freen ditalian.

"Haaa ya Freen ada apa ni??? Pagi² dah call," Marah Becky kecil.Freen menganggu lenanya.

"Tak baik marah² pagi² ni,i miss you jom keluar," Kata Freen tersenyum manis ditalian.

"Taknak saya nak tidur,dah jangan ganggu saya!! Hari cuti saya tak nak pergi mana²," Balas Becky menamatkan talian mereka tanpa sempat Freen membalas.

Becky mencampak phonenya kat tepi,dia melelapkan matanya kembali.

"Amboiii dia letak macam tu je,what the hell,!!" Kata Freen merengus kasar.

"Nak kena dia ni,baby tunggu eh," Geram Freen.

Freen menekan loceng penthouse tempat Becky tinggal,terpaksa dia tebalkan muka tanya Papa dia mana Becky tinggal.

Aunty Korn membuka pintu rumah dan dia terkejut dengan kehadiran Freen didepan pintu rumah.

"Aunty Korn??? Freen mengerut dahinya.

"Freen buat apa kat sini? Tanya Aunty Korn senyum.

"Nak jumpa Becky ehhh Aunty pun subahat ke??

Aunty Korn hanya tersenyum.

"Masuk dulu,jom" Aunty Korn mengajak Freen masuk.

Freen masuk,Aunty Korn menjemput Freen duduk.

"Freen sihat? Tanya Aunty Korn tersenyum manis.

"Sihat,Aunty subahat dengan papa ke? Sampai hati," Rajuk Freen.

"Papa Freen minta Aunty rahsiakan,maafkan Aunty,"Kata Aunty Korn.

"Hmmm takpa Freen faham,terima kasih jaga wife Freen" Ucap Freen tersenyum.

"Dah tanggungjawab Aunty,Becky tahu Freen datang tak ni?

"Tak tahu tadi Freen call dia letak aaaiiisshh geram," Kata Freen geram.

Aunty Korn ketawa kecil.

"Becky masih tidur,Freen pergi la bilik dia kat atas," Balas Aunty Korn tersenyum.

"Aunty nak keluar beli barang kejap ni," Kata Aunty Korn lagi.

"Okey Aunty,terima kasih,"Ucap Freen.

************

Freen melangkah naik ke tingkat atas,dia menuju ke bilik yang Aunty Korn cakap tadi.Freen membuka pintu bilik Becky pelahan.

Freen tersenyum melihat Becky masih lena di atas katil.

"Tak pernah berubah," Freen bermonolog sendiri.

Freen melangkah ke katil,dia naik ke atas katil dan baring di sisi Becky sambil menatap wajah Becky.

"Amboii lena tidur princess,my cute baby," Bisik Freen mencuit hidung Becky.

"Baby bangun," Freen mengucup dahi Becky lembut.

Becky masih tidak beriak,Freen tersenyum nakal.

"Heiii Mrs Rebecca Patricia Chamkimha bangun baby," Freen mencium pipi Becky pula.

Becky mengeliat kecil,dia terganggu dari tidurnya bila terasa ada yang menyentuh pipinya.

"Aunty Korn kejap Becky masih mengantuk," Kata Becky mamai dengan mata terpejam.

PLEASE TOUCH ME S2Where stories live. Discover now