3bulan kemudian....
"Macam mana Black??? Ada perkembangan? Tanya Freen memandang Black.
"Takda Bos,kami dah cari merata tempat tapi tak dapat kesan jejak Puan," Jawab Black menunduk.
"Okey takpa,cari lagi sampai dapat!" Tegas Freen menatap laptopnya.
"Baik bos,saya pergi dulu," Black meminta diri.Freen mengangguk.
"Hmmm mana baby pergi,i miss you baby," Keluh Freen menyandar di sofa rumahnya.
Freen memandang sekeliling rumah,sunyi!! Freen mengeluh berat,dia melangkah naik ke tingkat atas.
Langkahnya menuju ke bilik babies mereka.Sungguh dia rindu.
Freen hidup tapi jiwanya mati sejak kehilangan Becky dalam hidupnya.
Dia meneruskan hidupnya demi menunggu kepulangan Becky.
Freen melangkah ke dalam bilik itu,antara tempat fav Freen sejak Becky pergi tinggalkan dia.
Freen mengambil teddy bear disitu.Dia memeluk teddy bear itu.
"I miss you babies,Daddy miss your mommy so much,maafkan daddy tak jaga babies dengan baik," Kata Freen pelahan,tak terasa airmatanya jatuh membasahi pipinya.
"Baby balik lah,sayang rindu baby " Bisik Freen pelahan.Freen tertidur disitu sambil memeluk teddy bear.
**********
Becky mengemas kertas kerjanya,dia menyimpan laptop miliknya.Becky melangkah ke jendela.
Becky merenung kepekatan malam,dia menyentuh rantai yang masih setia di lehernya.
Becky menyapu airmatanya, dia rindukan Freen tapi kerana rasa kecewa dihati,terluka dengan permergian anak yang di kandungnya membuat dirinya menjauh dari Freen.
Becky masih tak terima surat perceraian dari Freen.Becky mengeluh berat,Freen betul² tak mahu melepaskan dirinya.
"I hate you so much Freen Salocha Chamkimha!!" Bisik Becky pelahan,tapi hakikatnya hatinya merindui Freen..Tapi perasaannya berlawanan.
"Becky tak tidur lagi? Tanya Aunty Korn menyentuh bahu Becky.
Becky pantas menyapu airmatanya dan menoleh.
"Tak Aunty, Becky lepas buat kerja tadi," Jawab Becky tersenyum manis.
"Rindu kat dia ke? Aunty Korn tersenyum,sejak 3bulan lalu Becky selalu menangis.
"Taklah, Becky benci dia," Kata Becky tegas.
"Benci tapi kat sini masih ada rasa sayang kn," Aunty Korn menyentuh dada Becky.
"Hmmm tak!!! Aunty ni ada² je," Becky menolak lembut tangan Aunty Korn.
Aunty Korn tersenyum dan menggeleng kepalanya.
"Dahlah Becky nak masuk bilik dulu, goodnight Aunty,"
"Goodnight Becky,jumpalah dia,selesaikan apa yang belum selesai," Kata Aunty Korn.
Becky hanya diam,dia berlalu pergi.Aunty Korn hanya tersenyum.
*******
"Nam harini saya tak masuk office," Kata Freen dalam talian.
"Okey bos," Balas Nam.Talian terputus.
Freen masuk ke dalam perut keretanya,dia memandu keretanya menuju ke kediaman neneknya.
Freen sampai ke kediaman neneknya,dia parking keretanya dan masuk ke dalam rumah.
"Chaer mana Nenek? Tanya Freen kepada pembantu rumah neneknya.
YOU ARE READING
PLEASE TOUCH ME S2
RomanceSambungan Please touch me S1.. Adakah bahagia meniti hubungan mereka atau derita yang akan mereka hadapi "I hate you Freen Salocha Chamkimha!!!! Saya takkan maafkan awak atas apa yang terjadi!!! Jerit Becky. "I love you Rebecca Patricia Chamkimha,"...