Chapter 17

2.6K 117 25
                                    

"Bos semua dah disediakan,ehhh mana Puan? Soal Black memandang sekeliling tiada bayang Becky

Freen hanya tersenyum pahit.Dia melangkah longlai menuju ke tepi pantai.

Freen memandang sayu meja yang sudah dihias cantik untuk mereka dinner.Freen kosongkan pantai hanya untuk mereka.

Black hanya mengerut dahi melihat Freen yang mengabaikan pertanyaannya.

"Black," Panggil Freen lemah,dia duduk di atas pasir sambil memandang laut.

"Ya bos," Black menghampiri Freen.

"Suruh mereka balik,bagi bayaran 2kali ganda kat mereka," Kata Freen melihat ada pemain piano dan penyanyi dia tempah.Ada chef yang ditempah khas untuk mereka.

"Tapi bos.."

"Takda tapi² Black,hmmm takpa awak ajak team awak makan dulu sebelum mereka balik tapi bayar 2kali ganda kat mereka.," Kata Freen lagi.

Matanya berkaca melihat ada pembuat aiskrim dan pembuat gula² kapas.

"Baik bos," Akhirnya Black akur.

"Hmmmm bawa kan saya wine Black," Pinta Freen.Black mengangguk dia memberi gelas dan satu botol wine kepada Freen.

Freen menuang wine di dalam gelasnya,dia meneguk rakus wine itu.

"It's hurt baby, it's hurt me so much ," Rintih Freen sambil meneguk lagi wine tapi kali ni dia hanya minum di botol wine.

"I love you so much baby tapi kenapa baby buat sayang macam ni???? " Rintih Freen lagi sambil menangis kecil.

Freen meneguk lagi wine sambil dia memandang dada langit yang penuh bintang.Freen ketawa dalam tangisan.Ni balasan dia menyakiti Becky dulu...

Inikah karma yang dia dapat masa tak mengaku darah daging dia sendiri dulu.

"Aaaaaaaargghhhh!!!!!!!!!!!! " Freen meraung kesedihan.

Dari jauh Black menemani Freen,dia tidak faham apa yang berlaku.

"Black!!! Bagi saya wine lagi," Pinta Freen tegas.Black datang dengan membawa wine lagi.

Freen meneguk rakus lagi wine dan dia mula terhuyung hayang.

"Bos...," Black ingin menahan Freen tapi Freen menolak. Freen menjerit sekuat hatinya,dia betul² terluka dengan apa yang terjadi.

"I love you Rebecca Patricia Chamkimha!!!!!!!!!!!!!!!! " Freen menjerit sekuat hatinya sambil menangis dan dia ketawa tiba².

"Hahahahaha bodohnya kau Freen hahahahahahahhhahhahaaahahahahhaahahahaaahahaaahaha," Freen ketawa sambil meneguk wine nya.Dia mencampak botol yang sudah kosong itu.

Freen meminta lagi, Black memberi,sudah 6 botol Freen minum tapi dia masih rasa sakit di dadanya.

Freen menumbuk² dadanya.Semakin dia memukul² dadanya semakin rasa sakit tu mencengkam dihatinya.

"Bos dah malam sangat ni,jom balik nanti Puan risau," Kata Black.

"Awak balik Black, saya nak duduk kat sini dulu..," Balas Freen dia terhuyung hayang menuju ke meja yang sudah di hias cantik.

Freen menghambur meja itu sehingga tangannya luka disebabkan kaca gelas.

"Bosss..," Black menghalang tapi Freen menolak Black kasar.

"Jangan ganggu saya Black," Marah Freen,dia menendang kerusi disitu dan membalikkan meja itu.

Freen ketawa lagi hmmmmm dah macam separuh gila ni.

PLEASE TOUCH ME S2Where stories live. Discover now