Last Special chapter 💕

3.5K 127 10
                                    


Tiga bulan kemudian......

"Baby sorry sayang tak boleh teman baby harini,sayang ada meeting hmmm," Freen memeluk Becky dari belakang.

"Takpa sayang,baby faham," Kata Becky walaupun hatinya terasa hampa tapi dia kena faham kerja Freen.

"Maafkan sayang," Freen mengucup dahi Becky lembut.

"It's okey sayang," Becky membalik tubuhnya dan memeluk Freen.

"I love baby, I'm sorry,sayang hantar baby okey," Kata Freen mencium pipi Becky lembut.

"I love you to sayang, takpa nanti baby minta tolong Black hantar kan," Balas Becky mengelus pipi Freen

"Okey kalau ada apa² call sayang,hmmmm tak sabar nak tahu keputusan minggu depan," Kata Freen memeluk erat tubuh kecil Becky.

"Apa² pun keputusan sayang kena terima tau,jangan mengharap sangat," Balas Becky tersenyum.

"Ya baby,takpa gagal kita cuba lagi dan lagi sampai berjaya," Ujar Freen tersenyum manis.

Becky mengangguk.

**********

Becky balik dengan perasaan bahagia, dia rasa nak teriak kuat² dengan keputusan yang dia dapat harini..

Akhirnya berita gembira untuk mereka berdua,Becky disahkan mengandung 2bulan🥺🥰

"My little baby," Bisik Becky pelahan tak terasa airmatanya jatuh membasahi pipi.

Becky menyentuh perutnya,dia mengusap² perutnya, Tak sabar dia nak berkongsi berita gembira ni dengan Freen.

Jam sudah menunjuk pukul 830malam,Freen masih belum balik,Becky mula risau,dari tadi dia call Freen tapi tak dapat.

Becky telah sediakan suprise untuk Freen, Becky gelisah di meja makan,dia memandang makanan di atas meja.

Freen meniti jam ditanganya,dia lewat untuk balik,mesti Becky dah tunggu dia,Freen mengeluh phone dia padam pula.

Freen sampai di rumah pukul 930malam,Freen nervous,takut Becky marah,Freen menarik nafasnya.

Freen membuka pintu rumah pelahan, dia melihat ada kelopak bunga ditabur di atas lantai,Freen tersenyum.

"Ehemmm baru balik!!!" Becky berpeluk tubuh memandang Freen tajam.Dia risau separuh mati.

"Hmmm baaby," Tergugup Freen.

"Kenapa tak jawab call?? Sayang suka buat baby risau kan" Marah Becky kecil.

"Maafkan sayang,tadi sayang ada meeting lepastu mereka ajak dinner,phone sayang padam baby" Jelas Freen mendekati Becky.

"I'm sorry dah buat baby risau," Freen ingin memeluk Becky tapi Becky mengelak.

"Hmmmmm gunala phone Black," Kata Becky merajuk.

"Baby I miss you,come hug me," Pujuk Freen mendekati Becky lagi.

"Lain kali jangan buat macam tu lagi!!!" Becky memukul Freen lembut.

"Okey baby,maafkan sayang, I miss you baby," Freen memeluk Becky dan mengucup dahi Becky lembut.

"Baby takut hmmmm," Luah Becky memeluk Freen erat.

"Don't worry baby,maafkan sayang,lain kali sayang tak buat lagi,sorry dah buat baby risau," Kata Freen mengelus pipi Becky dan mengucup lagi dahi Becky.

"Cantik,pandai baby hias hmmm," Puji Freen melihat makanan yang sudah dihias cantik untuk candle dinner.

"Hmmmm dah tak suprise," Rajuk Becky,penat dia buat semua nak suprise Freen, dari tadi dia jenguk² kat luar pintu.

PLEASE TOUCH ME S2Where stories live. Discover now