Freen masih dengan egonya,dia masih percaya dengan bukti yang dia tengok,Layanannya pada Becky masih sama,dingin!!
Freen makin kerap balik lewat kadang² tak balik langsung,Becky hanya pasrah dengan hidupnya.
Setiap malam Freen bawa perempuan balik,Becky hanya diam,dia tidak peduli biarlah Freen nak buat apa, walaupun hakikatnya hati dia hancur.
Becky rasa pening sejak akhir² ni,dia rasa tak lalu makan,rasa mual,harini dah berapa kali dia muntah.
Becky rasa hendak pengsan.Becky menghubungi Freen.Dia ingin keluar tapi takut kena marah Freen.
"Haaaa ada apa call ni,tahu tak aku tengah sibuk!!" Kasar Freen menjawab
"Freen tolong bawa saya pergi klinik,kepala saya pening," Adu Becky memicit kepalanya.
"Aku sibuk,kau makan jelah ubat," Balas Freen merengus kasar
"Tolong Freen," Rayu Becky dalam tangisan kecil
"Menyusahkan!!! Kau tunggu situ,aku hantar black bawa kau pergi klinik," Freen terus meletakkan phonenya.
Becky menangis sayu.Sampai hati Freen!!
Ting!!! Ting!!!
Dengan tak berdaya Becky membuka pintu rumah.Mukanya pucat lesu.
"Puan kenapa ni," Black menyambar badan Becky yang hampir terjatuh.
"Tolong bawa saya pergi klinik Black," Pinta Becky lemah.
"Jom kita pergi klinik" Black memapah Becky.
Mereka sampai ke klinik,Black menguruskan segalanya.Becky terbaring lemah.
Tak terasa airmatanya mengalir membasahi pipinya.Becky sudah tidak tahan dengan Freen.
Sementara Freen pula bersuka ria dengan Phim,dia kembali menjalinkan hubungan dengan Phim,Dia menemani Phim shopping.
"Sayang jom kita masuk situ," Phim menarik tangan Freen
"Okey sayang," Freen hanya mengikuti Phim.
Phim tanpa segan silu mengucup pipi Freen.Freen hanya membiarkan.
"Siapa penjaga Puan Rebecca," Panggil Nurse.
"Saya ," Black bangun dari duduknya.
"Awak husband dia? Black menggeleng kepala.
"Maaf saya wakil,bos saya ada urusan," Kata Black.
"Hmmm takpa,awak tunggu sini je,"
"Doktor kenapa dengan saya?? Saya sakit ke? Tanya Becky,dia mula rasa segar setelah kena tambah air dalam badannya.
"Tahniah Puan mengandung 3bulan," Kata Doktor wanita itu.
"Haaaa apa doktor??? Becky terkejut.
"Puan mengandung," Doktor tu mengulang lagi ayatnya.
Becky menyentuh perutnya,dia menangis kecil.
"Puan okey tak?
"Okey terima kasih Doktor," Ucap Becky.
Sepatutnya minggu depan keputusan dia keluar tapi harini dia dah tahu dia mengandung.
"Puan kena jaga kandungan Puan,makan makanan berkhasiat untuk kesihatan janin".Pesan Doktor itu.
"Terima kasih banyak² doktor," Becky bahagia.
Black mengambil ubat untuk Becky.
"Puan nak singgah mana²? Tanya Black.
YOU ARE READING
PLEASE TOUCH ME S2
RomansaSambungan Please touch me S1.. Adakah bahagia meniti hubungan mereka atau derita yang akan mereka hadapi "I hate you Freen Salocha Chamkimha!!!! Saya takkan maafkan awak atas apa yang terjadi!!! Jerit Becky. "I love you Rebecca Patricia Chamkimha,"...