0.3

167 18 4
                                    

Alarm yere düşmeden önce yaklaşık altı kez çaldı.

Saat öğlen iki olmuştu.

Chan'ın gözleri bir anda açıldı ve ilk fark ettiği şey, çevresinde biraz acıklı resimler olan devasa beyaz bir duvardı, kocaman bir dikdörtgen ayna ve üzerinde bir sürü giysi olan kirli beyaz bir koltuk. Yataktan kalkıp yatak odasının banyosuna atlarken tüm kıyafetlerini de beraberinde sürükleyerek küfretti.

Yok canım?

Şimdi kimi becermişti ve bu sefer kimin dairesindeydi?

Bir bok hatırlamıyordu. Ve en kötüsü, o duşun sahibinin kim olduğunu ve hatta nerede olduklarını bile bilmiyordu. Çıplak vücuduna soğuk su düştüğünde hafif inledi. Gövdesinin her yerinde yara ve morluk olduğunu fark etti. Kendi dudaklarına dokunduğunda parmakları kendi kanına batmış halde çıktı.

Ne oluyor?

Duşunu bitirdiğinde, giyinirken, hızlı bir telefon görüşmesi yaparak ve yolda olan her şeye küfrederek odadan fırladı.

Nasıl oldu da her yeri morluklarla doldu?

Arabasını binanın dışında park halinde bulunca nefes verdi ve yerini bulmaya çalıştı. En azından arabasını çalmamışlardı. Hatırlamak için çaba sarf etti ama zihninde hiçbir şey belirmedi, sadece biralar, buz ve su. Bloğun etrafında iki dakika dolaştıktan sonra buldu ve arabayı son hızla evine götürdü.

"Bunu nereden biliyorsun Wonhyuk? Hangisi olduğunu bilmiyorum ve oradan çıktıktan sonra biriyle kavga edip etmediğimi bilmiyorum, lanet olası yatakta kimse yoktu. , nasıl hatırlamamı istersin?" Telefonu direksiyona vurdu. "Her zaman kavga çıkardığımı biliyorum aptal, ama şimdi bu sefer kiminle olduğumu hatırlamıyorum! Partide ki sarışınla mı?, bunu nereden biliyorsun?, eğer özel bir şey hakkında konuşacaksan, nedenleri var!"

Aracı elinden geldiğince hızlı bir şekilde park etti ve evin girişine doğru yürüdü, alt dudağından damlayan kana sertçe bastırırken bir gümlemeyle aramayı kapattı. Liseli kızların yarısından fazlasını becerdiğini biliyordu ama hiç bir zaman lanet olası bir odada kanlar içinde uyanmamıştı. Daha sevişmeden önce sinirlendiğini ve kavgaya tutuştuğunu hissetmiş olsa bile.

Ve eğer o böyleyse, diğeri nasıl olur? Onu öldürmemiş olmayı umuyordu.

Oturma odasına girdi ve tam merdivenleri çıkmak üzereydi ki bir çığlık onu olduğu yerde durdurdu. Hizmetçisi olduğu yaşlı kadın, elleri yüzündeydi.

Ah, tam da ihtiyacı olan şeydi.

"Allah'ım! Ne oldu size efendim?! Yüzünüze bakın, Ne oldu size? Sizi soydular mı?"

Chan alt dudağını sertçe ısırdı, kanının ağzına aktığını ve tükürüğüyle karıştığını hissetti. Birkaç adım aşağı indi ve hemen yüzünü ona çevirdi. Ufak tefek kadın yüzünde gülünç bir ifadeyle ona yaklaşıyordu.

"Git kendi işine bak, tamam mı? Ve bana öyle bakma."

"Seungmin, kiti çabuk getir!" Daha hızlı yürüyerek seslendi. "Doktor çağırmamı ister misin genç adam?"

Bu yaşlı kadın deli miydi yoksa aklından ne geçiyordu? Basit vücut yaralanmaları için doktora ihtiyaç duyacak kadar zayıf biri değildi. İşaret parmağını ona doğrultarak bakışlarıyla onu yok etti.

"Kimseyi arama, kahretsin, ben iyiyim. Sadece..."

Daha sonra Seungmin'in ince ellerinde kocaman bir bavulla oturma odasına girdiğini gördü.

Chan, daha küçük olan çocuğun korkmuş yüzünün, onun varlığını fark eder etmez nasıl ifade değiştirdiğini, yaşlı kadına benzer bir yüze dönüştüğünü ve anında kızardığını fark etti. Kanepenin yanında donup kaldı, bir adım ileri veya geri gidemedi.

Patience ~ChanMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin