Seungmin gözlerini kaldırdı ve çenesini indirdi, anında gömleğini giydi ve yatak odasına kimin girdiğini fark ettiğinde rahatlayarak gülümsedi.
"Chan! Beni korkuttun." Uzağa bakarak söyledi.
"Neden?"
"Kapıyı bir anda açtın."
Chan yavaşça yaklaştı ve pencereden dışarı doğru eğildi. Artık Seungmin'in gülünç ve de tatlı halinin yanındaydı, alkollü içki bulamamaktan duyduğu öfke azalıyordu. Çoraplarını arkasına koyup en ufak bir hareketle belinden tutup sahiplenici bir tavırla kendine doğru çekti. Küçük olan şaşırdı ve hafifçe iç geçirdi.
"Gerçekten mi? İlk önce kapıyı mı çalmalıydım?"
"Hayır, endişelenme, kapının kapalı olduğundan emin olmalıydım."
Chan kollarını sıkıca beline kapatırken çocuğun saçının kokusunu içine çekti.
Tıpkı onunla ilk tanıştığı zamanki gibi çilek ve vanilya kokuyordu.
Çok güzel kokuyordu.
"Ne yapacaktın?"
Burnunu Seungmin'in saçına gömdü ve boynunun başlangıcına kadar işledi. Cildi de aynı kokuyla ıslanmıştı.
"Duş alacaktım." Çocuk hızla konuştu ve başını biraz eğdi. "Neden bu kadar çabuk geldin?"
"Çünkü arzuladığım şeyi bulamadım ama şimdi daha da çok arzuladığım başka bir şey var."
"Nedir?"
Dudakları küçük çocuğun boynunun kenarına doğru ilerledi ve kollarını ince beline daha sıkı sardı, süt gibi tenine yavaş öpücükler kondurmaya başladı ve sonunda dişlerini hızlı bir hamleyle tenine kapattı. Nefesinin acıyana kadar hızlandığını hissetti.
"Chan." Seungmin titredi ve büyük olandan uzaklaşmaya çalışarak başını eğdi, kızarmış bir yüz ve her zamanki gibi aynı saf gülümsemeyle ona döndü. "Ne oluyor?"
Sarı saçlı olan tek kaşını kaldırdı ve küçük çocuğun elini, bedeni tekrar kollarına alana kadar ustaca çekiştirdi.
"Duyamadım?" Dudaklarını kulağına yapıştırarak sordu.
Seungmin gülümseyerek başını eğdi ve bir şey söylemek üzereydi ama kapının açılıp kapanma sesi onu felç etti.
"Minnie, burada mısın?"
Chan nefes vermeden önce gözlerini açtı ve en küçüğünün kolundan tutup neredeyse onu odadan dışarı sürükledi. Seungmin oturma odasına doğru birkaç adım yürüdü ve elinde bazı çantalar taşıyan Minho'nun neşeli varlığıyla karşılaştı ve onu görünce çocuk gibi gülümsedi.
"Hey." Yumuşak bir gülümsemeyle onu selamladı.
"Burada olmana sevindim, yiyecek getirdim. Aslında bunlar sadece kek. Ve sana bu hediyeyi de getirdim. Sattıklarını gördüm, hoşuna gider diye düşündüm.
Küçük çocuk da Minho'nun ona uzattığı şeyi alırken gülümsedi ve kızardı.
"Çok teşekkür ederim Min." Bunu görünce gözleri büyüdü. Opal taşlı bileklikli, pembe altın rengindeydi. "Vay be, çok çok güzel, gerçekten çok beğendim."
Olabildiğince hızlı bir şekilde onu bileğine taktı ve yukarı baktığında, eli kanepenin arkasına dayanmış halde onlara bakan Chan'ın varlığını fark etti.
"Ah hey Chan, zaten burada mıydın?" Minho çantaları masanın üzerine koydu. "Bizimle oturmak ister misin?"
Seungmin gülümsedi ve dudaklarını ayırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patience ~ChanMin
Hayran KurguChan ellerini küçük vücudunun iki yanına koydu, gözleri kendi nemli saçlarından düşen su damlacıklarının Seungmin'in boynundan aşağı kayarak derisinden aşağı kayma yolunda gezindi. Ve yüzündeki yarım gülümseme kayboldu. "Süre doldu bebeğim. Bana şim...