"Cevap ver. Senden çok hoşlanıyorum Seungmin."
Sözler, katılaşan ve kalbinin göğsünü terk etmek üzere olduğunu hisseden, ciğerlerindeki hava buharlaşmış, devam edemeyecek şekilde donmuş olan Seungmin'in zihninde yankılandı. O sırada onunla ilgili her şey kaos içindeydi, eli titriyordu ve yoğurt neredeyse elinde patlayacaktı.
"Daha ne kadar kalacaksın orda?"
Chan ona baktı ve yoğurdu elinden kaptı, yuttu ve dilini dudaklarının arasında gezdirdi. Hizmetçisinin hala anlamadığı bir "şok" içinde olduğunu fark edince, şiddetle kolundan çekti ve yoğurt şişesini boş bir sepete atarak devasa odaya çarptı.
İki dakika sonra ikisi de girdikleri yoldan çıktılar. Seungmin kollarında iki büyük ağır çanta taşıyordu ve Chan cep telefonuyla yazı yazıyordu.
"Kahretsin, sanırım yağmur yağacak."
"Güneşli olsaydı keşke." En küçüğü mırıldandı, hâlâ gözlerinin içine bakmaya cesaret edemiyordu.
"Burada yağmur yağacağını söylüyor."
Küçüğü cep telefonunun ekranına kızarmış yüzüyle bakıyordu ve bu genç olanın hafifçe gülümsemesine sebep oluyordu, başını sallayıp bakışlarını kaçırdı. Çantalar çok ağır olduğu için kollarından düşmek üzereydi ama buna rağmen yürümeye devam etti.
"Cep telefonumu internetten sipariş edeceğim, bu dükkanlar nasıl satılacağını bile bilmiyor."
"Evet, böylesi daha iyi, böylece bugünkü gibi buraya gelerek zaman kaybetmezsin."
"Seninle zaman asla boşa geçmiyor, çok değerlisin, bebeğim."
Chan gülmek istedi ama karşısında gördüğü iki bedenle ağzı bozuldu.
Wonhyuk ve Younghoon'du, orada ne halt yiyorlardı? Gözlüklerini düzeltti ve çok geç olmasına rağmen adımlarını hızlandırdı. Younghoon'un lanet gözleri ona bakıyordu ve şimdi şaşkınlıkla dudaklarını aralayarak ona sesleniyordu.
"Chris?"
Kahretsin.
Seungmin'i kolundan tuttu ve kabaca ve hızlı bir şekilde karşı tarafa doğru sürükledi. En küçüğü, düşmeyi başaramasa da neredeyse tüm çantalara takılıp düşüyordu, çünkü Chan'ın eli koluna dolanması ona bunun için zaman bile tanımadı.
"Neler oluyor?"
"Başka yoldan gidelim." Chan önce iki yana, sonra ona baktı.
"Neden?"
"Çünkü diğer taraftan çıkmayı seviyorum."
Otoparka geldiklerinde, onu serbest bıraktı ve nefes verdi, ona bakıp tek kaşını kaldırırken elini başının üzerinde gezdirdi. Yakalanmaya çok yaklaşmıştı.
"O çantaları almaya devam edersen düşeceksin işte, onları bana ver."
Yüzünde ikinci bir şokla çantalara bakan Seungmin'e kolunu uzattı. Kalp şeklindeki kalın dudakları aralanmış ve mahcup bir gülümsemeye benzer bir şey oluşturmuştu. Chan bir saniyeliğine çenesine dokundu.
"Hey, onu bana verecek misin?" diyerek küçüğünün kafasını iki yana sallayarak uyanmasına yardımcı oldu.
"Ah evet teşekkürler."
Chan ağır çantaları sorunsuz bir şekilde taşıdı ve arabasına yöneldi, arkasını açıp onları içeriye fırlattı.
"Devam et, kıymetlim." Ön kapıyı açmak için yürüyerek işaret etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patience ~ChanMin
FanficChan ellerini küçük vücudunun iki yanına koydu, gözleri kendi nemli saçlarından düşen su damlacıklarının Seungmin'in boynundan aşağı kayarak derisinden aşağı kayma yolunda gezindi. Ve yüzündeki yarım gülümseme kayboldu. "Süre doldu bebeğim. Bana şim...