1.3

61 7 4
                                    

Chan Seungmin'in dudaklarına öyle bir baskı yapıyordu ki küçüğünün elinden sadece nefesini tutup gözlerini sıkıca kapatmaktan başka bir şey gelmiyordu.

Chan kendini dudaklarının arasına itmeye çalışırken, elleri büyük bir ihtiyaçla onun yumuşak ve narin tenini hissetmek için tişörtünün altından sıcacık belini okşayıp sıkarken kanın ve alkolün metalik tadı dudaklarından sızdı. Küçük olan onu itmeye çalıştı ama cüssesi yüzünden milim terpenmiyordu.

"Ona bir daha gülümsemeni istemiyorum, onunla yakınlaşmandan ve sana iğrenç gözleriyle bakmasından nefret ediyorum." Chan nefes alışverişleri eşliğinde mırıldandı ve dudakları hızla küçüğün boynunun pürüzsüz derisine doğru kaydı.

"Kendinde değilsin Chan..bırak beni."

Seungmin titrek sesiyle son çare kurtulmaya çalışıyordu. İstemediği için değil, alkollü olup bütün ağırlığını küçük vücuduna saldığı için nefes alamıyor ve büyüğünün kendisine gelince pişmanlık çekmesinden endişe ediyordu. Çok saftı.

Sahi ya? Büyüğü zaten onunla bunun için yakınlaşmıştı. Fakat narin ve saf duyguları Seungmin'i, Chan'in acımasız isteklerine ve tuzağına karşı kör etmişti. Tek düşündüğü karşısındaki bedene çok aşık olduğuydu.

"O kadar gülünç ve değerlisin ki benimle ne halt etmeye çalıştığını bilmiyorum. Sana karşı niye bu kadar bencil davranıyorum, bilmiyorum Seungmin. Tek bildiğim şey benden başkalarıyla iletişime bile geçmenden nefret ettiğim. Onları döverek öldürmemi istemezsin değil mi?"

Terli boynunun tamamına ıslak öpücükler kondurmaya başladı, bu sırada çocuk ürperdi ve başını hafifçe eğdi, kalp atışları patlama tehlikesiyle karşı karşıyaydı ve o anın sinirleri tüm omurgasını yiyordu.

"Kiminle uğraştığını bilmiyorsun."

Chan'ın sesi kulağının yanında hafifçe duyuldu, neredeyse fısıltı gibiydi. "Seni sürekli koruduğum için minnettar olmalısın, ama şu an aksine... bana acıyorsun Seungmin. Sana bu cüreti vermedim, karşılığını neyle ödeyeceksin?"

"Chan, izin ver seni iyileştireyim."

Chan'ın sert dudakları omzuna ulaştı.

Onu hareket ettirmek imkansız olmasına rağmen Seungmin kalan tüm kırılgan gücüyle onu itmeye çalıştı.

"Dudaklarını aç ve seni öpmeme izin ver." Gözleri kapalı olmasına ve baş dönmesinin nöronlarını çökertmek üzere olmasına rağmen onunla uğraşmak istiyordu.

Küçük çocuk gözlerini kapattı ve yanakları utançtan yanarken yüz ifadesi daha da tatlılaştı. Chan'ın yüzündeki tutuşu hafifledi ve yumuşadı.

"Beni istediğin zaman öpebilirsin ama önce seni iyileştirmem gerekiyor, izin ver yapayım yalvarırım." Diğerinin tekrar yüksek sesle güldüğünü duydu ve dudaklarına kapandı.

"Bir daha yalvar."

"Chan.."

Küçük çocuk karşısındaki beden kendisinde olmadığı için geriliyordu ve titrek sesiyle adını mırıldanmaktan başka bir şey yapamıyordu. Her ne kadar sevgilisi olsa da, aşağıdaki kıyameti koparan da oydu.

Bir süre sessizlikten sonra büyüğü cevap alamayınca, çenesindeki elini hafifçe sıktı.

"Sana bir daha yalvar dedim değil mi?"

Sert çıkan otoriter sesi yüzünden kendisini itaat etmek zorunda hisseden küçük beden kekeleyerek konuştu.

"yalvarırım."

Patience ~ChanMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin