0.6

144 14 11
                                    

"Dışarı mı çıkıyorsun bebeğim?"

Chan saatine baktı, zamanı fark edince derin bir nefes verdi ve gözlerini devirdi. Öğleden sonra 3:35 idi. Bir sigara yakarken koyu renk güneş gözlüğünü taktı, tam sigarayı dudaklarına götürmek üzereyken durdu çünkü kapı açılmıştı ve şimdi uşağı gözlerinin önündeydi.

Onu tepeden tırnağa süzdü, sağduyulu bir gülümseme tuttu.

En küçüğü rengarenk bir tişört ve siyah kot pantolon giymişti; saçları alnına düşüyordu ve ten rengi şimdi eskisinden çok daha fazla göze çarpıyordu. Chan, Seungmin'in diş izleriyle nasıl görüneceğini merak ederken dudağını ısırdı. Seungmin'in nasıl uzağa baktığını fark etti ve çok utanmış bir şekilde gülümserken ellerini sabit tutmaya çalıştı.

"Özür dilerim Chan."

"Neden? Gelmeyecek misin yoksa?" Sesindeki alaycı ton yine mevcuttu.

"Dolabımda başka kıyafetim yok, kalmaya geldiğimde fazla bir şey getirmemiştim."

Dünyanın onu tekrar yutmasını diledi. Chan'ın kırmızı ve siyah kareli gömleği, yırtık pantolonu ve siyah deri ceketiyle karşılaştırıldığında kıyafetleri çok utanç vericiydi. Evet, kıyafetleri çocuksuydu, Chan kesinlikle onun gibi biriyle köşeye kadar yürümek bile istemezdi çünkü onu çok utandıracaktı.

Ona gidemeyeceğini söylemeli miydi?

Başını kaldırıp Chan'ın yüzüne baktığında kalbinin hızla çarptığını hissetti, yüzünde o yarım gülümseme vardı.

"Çok güzel görünüyorsun bebeğim." Gözlerini ondan ayırmadan tek kaşını kaldıran Chan'ın sesi kesin bir fısıltı gibiydi.

Chan, genç olanın tekrar kızarmasını ve sertleşmesini izledi. Güldü ve spor arabasına doğru ilerledi, kapıyı açtı ve koltuğa dimdik bakan uşağına koltuğu işaret etti.

Araca bindi, aniden Seungmin'in koltuğuna doğru eğildi, yüzü yüzüne çok yakındı, neredeyse nefesini hissetmeyi başarmıştı. Seungmin'in nasıl irkildiğini ve gözlerinin büyüdüğünü fark etti ve elini çenesinin yan tarafına koyarak tipik yarım gülümsemesini vermek için dilini dudaklarının üzerinde kaydırmaktan kendini alamadı.

"Emniyet kemeri." otoriter sesle konuştu.

Seungmin bir kaç kez başını salladı, yüzüne gergin bir gülümseme yerleştirdi, diğeri ise sol eliyle kemeri alıp vücudunun üzerinde çaprazladı.

"Ah evet, teşekkür ederim ve özür dilerim."

Chan iki kaşını da kaldırdı ve dudaklarını gülümsemeye benzer bir şekilde büzdü.

"Bu kadar üzülme bebeğim."

Birkaç saniye sonra spor arabasını çalıştırdı.



"Böyle bir şey istiyorum, gerizekalı. Tamir edilmesini falan istemiyorum, düzelmesini bekleyecek vaktim var mı sanıyorsun sen?"

Chan şiddetli bir şekilde nefes verdi ve cep telefonunu satış masasının üzerine düşürürken, pazarlamacı arkasına yaslandı ve sinek bekleyen bir kurbağa gibi ağzını açtı. Her şeyi siktir et, anlamak bu kadar mı zordu? Ona tüm cep telefonlarını göstermelerini istedi ve aptal kız ona sorunu çözecek birini bulabileceğini söylemeye başladı.

"Bu şekilde davranmaya devam ederseniz, güvenliği arayacağız."

"Gerçekten mi?" Alaycı bir şekilde sordu, ona pis bir bakış attı. "Git kendini becer tatlım, olur mu?"

Patience ~ChanMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin