0.9

126 18 42
                                    

Seungmin vücudundaki her kasın aynı anda gerildiğini, kalbinin midesinde hızla çarptığını ve sanki havai fişek gibi beyninin her yerinde patladığını hissetti.

Işıklar düşüncelerini sertleştirdi ve yapabildiği tek şey bakışlarını mümkün olduğu kadar indirmek ve çok daha fazla kızarmaktı ama Chan'in eli çenesini tutuyor ve hızlı bir hareketle yukarı kaldırıyordu.

Seungmin uzağa bakmaya devam ediyordu.

Ona bakamıyordu, gözlerinin içine bakamıyordu, şimdi değil.

"Çok güzelsin Seungmin ve senden gerçekten hoşlanıyorum."

Chan gözlerini ona çevirdi ama tek anladığı, en küçüğünün anında gözlerini sıkması, nefesi yüzüne çarptığında ürpermesi oldu. Bu şekilde o kadar heyecan verici derecede çaresiz görünüyordu ki; O kabarık pembe dudaklarıyla, yanaklarının hepsi kızarmıştı ve kışkırtıcı etleriyle Chan'in yakasını tutuyordu.

O, ısırıklarla soyunurken, var gücüyle belinden tutup belini sıkma arzusu, kanını yüz derecenin üzerine çıkarmıştı. Dudaklarını istediği kadar kırmızı oluncaya kadar yemek istiyordu ama kendine hakim olması gerekiyordu; sadece bir dakika daha.Eğer şimdi başlarsa geri dönüşü olmayacağını biliyordu.

"Chan." Küçük çocuğun kırık fısıltısı onu düşüncelerinden çıkardı.

"Sorun ne bebeğim? Kedinin dilini kaptığını sanıyordum."

Hizmetçisi biraz omuz silkti ve kararsızlık ve utanç içinde birkaç kez dudaklarını ayırdı.

"Sen... erkeklerden hoşlanmadığını söylemiştin."

"Doğru, onlardan hoşlanmıyorum, yoksa sana eşcinsel mi görünüyorum? Bugün herkesin yanımda nesi var? Erkeklerden hoşlanmıyorum. Senden hoşlanıyorum, bu da farklı."

Seungmin'in gözleri aniden açıldı ve Chan'in kendisine bakan gözleriyle karşılaştığında bunca zaman onu hayatta tutan şey de patladı. Havai fişekler yine nöronlarında patladı ve gözlerini başka tarafa çevirdi.

"Ben... ben bir erkeğim."

Chan bir kaşını kaldırdı ve ardından sert bir kahkaha attı.

"Bunu biliyorum, aptal değilim."

"Erkek olmam umurunda değil mi?" Sözleri dudaklarından fırladı. "Benim onlardan biri olmam umurunda değil mi?"

"Bu umurumda değil."

Evet elbette bundan daha önemsiz bir şey yoktu; İstediği kişileri becermekte özgürdü ve öyle görünüyordu. Ya da, öyle sanıyordu. Aksi takdirde bu durumda olmazdı. En küçüğünün yüzünde garip bir şeyle dudaklarını ve ardından alnını nasıl büzdüğünü fark etti.

Çok komik ve heyecanlıydı.

"Ben ailenizin çalışanıyım, varlıklı bir aileden gelmiyorum, param yok ve tüm arkadaşlarınız gibi önemli değilim. Karşılığında size verecek hiçbir şeyim yok."

Uzun boylu olan kahkahanın boğazına kadar gelmek üzere olduğunu hissetti, bu yüzden bakışlarını yaklaşık beş saniye hizmetçinin üzerinde tuttu ve sonra dudaklarını onunkilere bastırdı, birkaç saniyeliğine onları yakalayıp geri çekildi ve ona baktı.

Seungmin'in gözleri o kadar genişledi ki vücudu titreyerek parçalara ayrılıyordu ve zihni tamamen bomboştu, Christopher Chan onu öpmüş müydü?

"Chan..." hafifçe kekeledi, gözlerini sıktı ve zihni hala boş olmasına rağmen neşenin vücuduna nasıl yayıldığını hissetti. "Bu bizim... bir ilişkimiz olduğu anlamına mı geliyor?"

"İlişki?" Chan diğer kaşını kaldırdı, gözleri hizmetkarının boynuna sabitlenmişken ağzında yarım bir gülümseme oluştu. "Evet öyle bir ilişkimiz var."

Seungmin bilincinin aniden kendisine geldiğini ve yüzünün her köşesinin utançla lekelendiğini hissetti. Bakışlarını indirdi, sevinç küçük bedenini sarstı.

Chan bir ilişki içinde olduklarını mı söylemişti? Chan ve onun bir ilişkisi mi var? Ağlama, çığlık atma, gülme veya her şeyi aynı anda yapma dürtüsünü hissetti; Geri çekilirken utanç dolu, gülümseyen yüzünü elleriyle kapattı ve hâlâ titreyerek yatağın arkasına yaslandı, sonra ne söyleyeceğini ya da ne yapacağını bilemeden yere inip hareketsiz durdu.

Chan hemen ayağa kalktı, derin bir nefes aldı ve onu omuzlarından tuttu, ardından başını kaldırıp ağzına doğru çekti, ancak on saniye sonra Seungmin'in dudaklarının tepki vermediğini fark ettiğinde ayrıldı, bu hiçbir şeyi öpmek gibiydi.

Ellerinden biri artık terden ıslanmış, yüzünün sıcaklığıyla tezat oluşturacak kadar soğuk olan saçlarının arasından kaydı.

"Neyin var senin? Donmuşsun, dudaklarını oynatmayacak mısın?"

Çocuk hiçbir kasının tepki vermediğini hissederken dudaklarında o minik gülümsemeyi koruyarak hızla başını salladı. Tekrar iki eliyle yüzünü kapatıp hafifçe omuz silkmeden önce kekeledi.

"Nasıl yapacağımı bilmiyorum... Özür dilerim."

"Nasıl öpüleceğini bilmiyor musun? Kaç kez öpüldün?"

"Hiçbir kez."

Chan kaşlarını çattı ve ona soğuk bir bakış attı, gerçekten onu hiç öpmemişler miydi? Başından beri uzman olmadığını biliyordu ama genç olanın tam bir bakire olacağını hiç düşünmemişti. Dudakları alaycı bir gülümsemeyle kıvrıldı, acıklı ve yakışıklı  bakire, konu daha da eğlenceli bir hal alıyordu. Ellerini sıkıca tuttu ve yanaklarından birini tekrar dürttü.

"Güzel bebeğim, o değerli ağzın sahibi olma fikri aklıma geldi, üstelik benimle birlikte öğrenecek çok zamanın olacak, anlıyor musun?"

Seungmin boş bir zihinle devam etti, renkli ışıklar hala etrafında uçuşuyor ve daha önce kalbinin olduğu yerde patlıyordu, annesine söylemeli miydi? Christopher Chan gibi birinin onu sevdiğini ona söylemeli miydi? Yapmalı mı?

"Hey, dinliyor musun?" Chan'in yüzünün yakınına dokunan parmakları gergin bir kıkırdamayı ortaya çıkardı.

"Ah evet... ne dersen de."

"Ne dersem öyle olur mu?"

Chan'in gözleri anında karardı ve erkeksi dudaklarında yarım bir gülümseme daha belirdi. Dudaklarını yüzüne yaklaştırdı ve onu belinden sert bir şekilde çekti.

"Şimdi buraya gel."

Seungmin'in dudaklarının irkilerek nasıl ayrıldığını ve yaklaşık iki saniye boyunca gözlerinin onunla buluştuğunu fark etti. Yaklaşık iki saniye sonra, bakışmaları merdivenlerden hızla yukarı çıkan çok tanıdık topukların sesi tarafından bölündü.

"Chan! Annemle babam ve erkek arkadaşım buradalar, tembel olmayın ve gelip lanet valizlerin taşınmasına yardım edin!"

Chan onu hemen serbest bıraktı.

Kahretsin, sırası mıydı şimdi?

___________________________________________

YB GELDİİİ
beğendiniz mi bölümü veleduslar(işinize gelmiştir)

vote atmayı unutmayın✯


Patience ~ChanMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin