"Dün yapacağını söylediğin şeyi nasıl yapacaksın?"
"Neyi?"
"Jiwoo ile uyumak." Hanse'nin yüzü hızla karardı. Birkaç kez öksürdü, yüzünü aracın yan camına çevirerek koltuğa doğruldu. Chan iki kaşını da kaldırdı, parmaklarını yüzünün üzerinde şaklattı ve tepkisini hızlandırdı.
"Sanırım onu seviyormuşum ve onunla ciddi bir şeyler istiyormuşum gibi davranacağım."
"İstek?"
Bu duyduğu en aptalca şeydi. Alt dudağını sertçe ısırıp gaz pedalına basarken kahkahasını bastırdı. İstemek sadece aptalların sözlüğünde yer alan bir kelimeydi(onun için). O kadar saçmaydı ki, onun için bu söz sadece zevkten ibaretti.
"Ah, gerçekten mi? Peki bunu nasıl yapacaksın?"
"Bu soru ne şimdi, Christopher?"
"Sadece dökül."
Chan, arkadaşının koltuğunda kıpırdamasını izledi ve ona rahatsız edici bir bakış atarak omuz silkti.
"Onu fethetmeyi planlıyorum, başka ne yapabilirim?"
"Bunu nasıl yapacaksın?"
"Gerçekten bilmiyorum." dedi garip bir şekilde kaşlarını çatarak. "Cidden Chan, bu sorular nereden geliyor?"
"Merak, basit merak."
Spor arabanın hızını daha da artırdı, ağzına bir enerji içeceği getirirken yüzündeki sağduyulu gülümsemeyi korudu. Bir yudumda bitirdi ve doğrudan tabuttaki bir ölüden daha sert görünen Hanse'ye baktı.
O neden böyleydi? Hanse planından bahsederek onu sinirlendirmiş miydi?
"Ona iyi davranmaya, sevimsiz şeyler söylemeye, çikolatalar vermeye, onu akşam yemeğine davet etmeye falan niyetliyim ve istediğimi aldıktan sonra ondan ayrılacağım."
Chan'ın dudaklarından bir kahkaha çıktı, bu yüzden Hanse'nin omzuna bir tokat atmayı ve direksiyonu sola çevirmeyi seçti. Kamyon az kalsın yoluna çıkıyordu.
"Ne oluyor Chris?"
Bahsedilen, belki de sözlerinin alaycılığından, ona bir kez daha rahatsız edici bir bakış attı ve sonra uzanıp işaret parmağıyla karşı sokağı işaret etti.
"Burada, köşede. Sonra görüşürüz ve toplantı yaparsan bana haber ver."
Chan, arabayı sokağın kaldırımının önünde durdurdu, diğerinin nasıl indiğini fark etti ve kapıyı çarparak kapattı. Tekrar hızlandı, bastırdığı tüm kahkahaları attı ve şehirde kendini kaybetti, arabayı hiçbir yerde durduramayarak sağdan sola hareket ettirdi.
Aslında, Hanse'nin fikri ona bok gibi geliyordu. Saçmalığın daniskası.
Bahsettiği tüm aptalca şeyleri bir insan nasıl yapabilir?
"Ona iyi davranmak" yerine, ona olduğu gibi küçük kaltak gibi davranmalı.
"Ona çikolata vermek" yerine dekolte iç çamaşırlarını almalı.
"Sevimsiz şeyler söylemek" yerine ona hakaret etmek daha iyi olur. Kızlar onun bu tür muameleden hoşlanır.
"Onu akşam yemeğine davet etmek" yerine, ona daire numarasını verir.
En azından yapacağı şey bu olurdu. Sırıtarak yürüyen bir grup yaşlı kadına göz kırptı, her an ona gülümsüyordu.
Ve aniden bir süpermarketin kapısında bir şey gözüne takıldı. Dudaklarında bir gülümseme oluşurken gözlerini kıstı, bakışlarıyla her yeri aradı. Yakışıklı uşağı elinde çantalarla çıkıp belli bir yere doğru gidiyordu. Arabayı sağa kaydırıp kaldırıma doğru çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patience ~ChanMin
Hayran KurguChan ellerini küçük vücudunun iki yanına koydu, gözleri kendi nemli saçlarından düşen su damlacıklarının Seungmin'in boynundan aşağı kayarak derisinden aşağı kayma yolunda gezindi. Ve yüzündeki yarım gülümseme kayboldu. "Süre doldu bebeğim. Bana şim...