Chan duştan gelen suyun hala vücudundan aşağı damladığını hissetti, saçlarını boynundan aşağı kaydırdı ve sert sırtından aşağı doğru yolculuğuna devam etti. Bu sabah iyi uyumuştu.
Birkaç kesilmiş meyve alıp ağzına koydu, ardından buz küplerinin hepsini suya döktükten sonra suyu kafasına dikti. Kahvaltıda hep bu tür saçmalıkları yemek,içmek zorundaydı.
Yaşlı kadının odanın bir kısmını temizlemeye hazırlanmasını izledi. "Annemler çoktan gitti, değil mi?"
Küçük kadın onun gözlerinin içine bakmadan işine devam etti.
"Evet efendim bu sabah anne babanız ayrıldı ve Bayan Sana da gecikmeyeceğini söyleyerek dışarı çıktı."
"Peki tüm personele ne oldu? Kimseyi görmüyorum. İzin aldılar mı?"
"Anneniz bize hafta sonu izni veriyor bay Bang. Sadece Seungmin ve ben evde kaldık."
Chan "kahrolası şeyler" ismini verdiği meyveleri bıraktı ve tüm yeni mesajları kontrol etmeye başladı. Elli mesaj daha vardı, ama hepsi aynı boktandı.
"Seungmin?" Parmaklarını cep telefonunun ekranında gezdirerek sordu.
"Evet, Seungmin de ayrılmak istemedi çünkü onun kasabasına dönmesi zor ve böyle olması onun için daha iyi..."
Seungmin mi demişti?, yani kimden bahsettiğine hiç şüphe yoktu.
"Seungmin kaç yaşında?" Sakin bir sesle araya girdi. "O benden küçük, değil mi?"
"O yirmi yaşında genç adam, siz üç yaş büyüksünüz."
"Oh tamam. Öyleyse Seungmin burada mı?"
Bardaktan ağzına bir buz küpü kaydırdı ve dişlerinin arasına aldı.
"Evet, o burada."
"Şimdi ne yapıyor? Onu buralarda pek görmüyorum, sadece bulaşık mı yıkıyor yoksa ne?"
Sadece Seungmin'den bahsetmek, önceki gün olanları hatırlamasını sağladı. Buz boğazına saplandı ve öksürmekten kendini alamadı.
"Hayır, o da her şeyle ilgileniyor. Şimdi kütüphaneyi topluyor."
"Vay canına, bu zor iş." Koltuğundan kalktı, kaslarını olabildiğince gerdi. "Biliyorsun, akşam toplantım var, sadece sana haber vermek istedim."
Dilinde eridiğini hissederek dudaklarına bir buz küpü daha itti ve sonra yemek odasından çıkıp yatak odasına yöneldi. Evden kaçabilir, bütün gün ortadan kaybolabilir ve sonuna kadar eğlenebilirdi ama pek öyle hissetmiyordu. Sonunda, ev yine onun içindi, bu yüzden tek gecelik arkadaşlarını aramaya gitmektense geri kalanının gelmesini beklemek daha iyiydi.
Ayrıca, av-seks-içki arkadaşları olarak sahip olduğu çocuklar, kısa süre içinde huzurunu bozacakları için, yalnızlıktan geriye kalan çok az şeyi değerlendirmek zorunda kalacaktı. Gizlice odasına girmenin eşiğindeydi, ama yön değiştirip karşı merdivenlere doğru ilerlemeyi tercih etti, beş basamaktan atladı ve konağının arkasındaki uzun koridora inerken parmağını ısırdı.
Bakışları o geniş koridorun beyaz duvarlarında ve kapalı odalarında gezinerek birkaç adım attı. Etrafta olmayalı uzun zaman olmuştu. Aslında buradaki her şey umurunda değildi çünkü ilgisini çekecek alkol ya da onun gibi bir şey değildi.
Toz burun deliklerine girerek tüm ciğerlerini paramparça etti. Ama şimdi toz değil, çok farklı bir koku kokuyordu; elma ve tarçın arasında bir şey. Açık bir kapı bulur bulmaz biraz nefes verdi ve bir kitaba ulaşmak için belirsiz girişimlerde bulunan Seungmin'in ilginç görüntüsünü gözlemleyerek sadece birkaç dakika kapı çerçevesine yaslanmayı başardı. Daldığını farketmedi bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patience ~ChanMin
FanficChan ellerini küçük vücudunun iki yanına koydu, gözleri kendi nemli saçlarından düşen su damlacıklarının Seungmin'in boynundan aşağı kayarak derisinden aşağı kayma yolunda gezindi. Ve yüzündeki yarım gülümseme kayboldu. "Süre doldu bebeğim. Bana şim...