0.7

201 20 12
                                    

Jisung
Sahilden eve gelmiş, yemeğimizi yemiştik.Şimdi de eski sınıfımızdakilerin dedikodusunu yapıyorduk.

İyice şu dedikodu yapan annelere benzedik.

"Amk Su-ah vardı ya bir de."

"AMK ONU HATIRLATMA."

"Hocaya yalakalık yapıcam diye götünü yırtıyordu amk."

"Hocaya yalakalık yapınca ne oluyor hep merak etmişimdir.Aşırı gereksiz."

"Şey diyodu, 'hOcAm bEn 38 sAyfA tEsT çÖZdÜm nİyE dİyE sOrArSAnIz sİzİ çOk sEvDiĞim iÇin.' hâla anırırım buna"

Suryeon bitmiş şimdi de Su-ah'a başlamışlardı.Su-ah'ı bizimkilerle hiç sevmezdik.Aşırı yalaka bir kızdı.Salak işte.

"Bir kere de şey yapmıştı ya neydi amk hatırlayamıyorum."

"Şeyi mi diyon Seung Miyeon'un istememesine rağmen Miyeon'a çıkma teklifi edip şapır şapur öpmesini mi?"

Amk onu hatırlatma her aklıma geldikçe Miyeon'a üzülüyorum.Bir de Shuhua'nın yanında yapmıştı.

"Amk ondan sonra Shuhua ve Miyeon 2 ay barışmak bilmemişlerdi."

"Ama şimdi Shuhua haklı ki.Chan'ı da aynı şekilde görsem triplenirim ben."

Abim Seungmin'e side eye atmıştı.Bende kafamı Minho'nun göğsüne daha çok bastırmış anırıyordum.

"Alındım Seungie'm"

"Alınma Chan bence ben haklıyım."

"Yenge-A pardon gelinim haklı."

"Jisung ben kız mıyım amk?Gelin ne?"

"Ama ikinizde-"

"Tamam amk dedikoduya devam.Kavga çıkmasın."

Changbin tam yerinde kesmişti lafımı iyi ki de kesmişti lafımı Seungmin bana vahşi köpek bakışı atıyordu.Korkmadım değil.

"Eee Shuhua,Miyeon falan diyordunuz n'oldu ondan sonra?"

"Ha eniştem sonra zaten Shuhua bunları gördüğü için ilk önce Su-ah'ı tereyağ haline getirerek dövdü sonra Miyeon'a side eye atıp gitti."

"Bundan 20 sezon çıkar."

"Dimi enişte ya."

"Neyse şu sınıftaki özürlüleri daha fazla konuşmaya değmez amk.Şimdi Minho ile Jisung'un nasıl tanıştığını konuşalım."

"Ne?"

"Ne?"

Minho ile aynı anda 'Ne?' demiş göz göze gelmiştik.

Minho önden atlayıp konuşmaya başlamıştı.

"Şimdi şöyle ki..."

"Evet enişte?"

"Şey demi Minho ya..."

"Kudurun lan ben biliyorum."

Amk evet ilk gün Felix'e anlatmıştım.Aralarında tek bilen Felix'di.

"Vay vatan hainleri."

"Lixie'm bana da mı?."

"Sus lan Huncin ona tek ben Lixie diyebilirim."

"Enişte-"

"Abi Yongbok ismimi tek sen diyebilirsin Lixie'yi herkes diyor."

"Tamam Yongbokie"

"Tamam bu kadar ara şimdi devam anlatmaya."

"Anlatmasak?Lixie size anlatsın dimi Minho?"

"Ne?-Ha evet."

Minho'ya tebessüm bırakıp önüme dönmüştüm.Bizimkiler tüm bize bakıyordu.Sanki günah işledik amk.

Minho aklımdakileri okumuş gibi atlamıştı.

"Amk ne bakıyorsunuz sanki adam öldürdük."

"Enişte Jisung değilde sen öldürdün-"

Minho birden titremeye başlamıştı.Atak geçiriyorum deme Minho sakın...

"Ben bir hava alıp gelicem."

Minho'nun yanından yavaşça çekilerek yol açmıştım.Tabii onu yalnız bırakmayacak arkasından gidecektim.

"Minho...Özür dilerim..."

"Hyunjin sorun değil ciddiyim...Alıştım."

Minho yavaşça kapıdan çıkıp kapıyı kapatmıştı.Bende arkasından gitmek için ayağa kalkmıştım.

"Saat daha 18:32 birilerini öldüreceğini zannetmiyorum ama yine de peşinden gidicem."

Chan hyung yanıma gelerek bana sarılmıştı.Bende ona karşılık vererek sarılmıştım.

"Dikkatli ol Jisungie."

"Tamam hyung."

Abimden ayrılıp kapıdan çıkmış Minho'nun peşinden gitmeye başlamıştım.Yine aynı sokağa giriyordu...

İnsanlar ona dik dik bakıyorlardı.Ne olmuştu acaba?Hemen yanına koşup arkasından sarılmıştım.

"Minho..."

"Sungie'm?"

Minho bana dönerek gülümsemişti.Ben ona karşılık gerçek olmayan bir gülümseme vermiştim.

"İyi misin?...Atak mı geçiriyorsun?.."

"Hayır Sungie'm...Atak geçirmiyorum...Sadece annemin söyledikleri geldi aklıma."

Gözlerim dolmaya başlamıştı.Direkt Minho'ya sarılmıştım.Amk bildiğin K-drama sahnesi oldu.

"Korktum..."

Minho'nun kıkırdama sesleri gelmişti.Gülüyordu.

Kafamı kaldırıp ona bakmıştım.Bana bakarak tebessüm ediyordu.

"Ağlama Sungie'm ben iyiyim."

"Ağlamıyorum ki Minho."

Minho ellerini yüzüme tutarak silmişti.Ne ara ağladım amk ben?

"Nasıl ağlamadın bu göz yaşları ne?"

"Bilmem."

Kocaman gülümseyip tekrardan ona sarılmıştım.O da fırsat bulup ellerini belime atmıştı.

(jisung senin belin mi vardı?)

"Minho eve gidelim bize bakıp duruyorlar aşırı rahatsız oldum.."

"Gidelim Sungie'm!"

Minho benden ayrılıp elimi tutmuş ve eve doğru koşmaya başlamıştı.Bende ona ayak uydurarak koşuyordum.

"Minho yavaş ol yetişemiyorum sana!"

"Hızlı ol o zaman Sungie'm!"

Birden ayağım bir taşa takılmıştı.Tam düşecekken Minho beni kendine çekmişti.Benim kocam karizma

Ama bu sefer Minho dengesini kaybederek yere düşmüştü.Şu an yerde yatıyorduk.

"Minho iyi misin?"

"İyiyim Sungie'm.Sen iyisin değil mi?"

Kafamı 'Evet' anlamında sallamış Minho'nun üzerinden kalkıp yere oturmuştum.Minho'da yattığı yerden kalkıp yanıma oturmuştu.

Minho beni kendine çekmiş saçımı okşamaya başlamıştı.Saçımı okşamasını çok seviyordum.Çok hoşuma gidiyordu.

"Sungie'm kalkalım hadi üşüyeceksin yanakların kıpkırmızı olmuş."

Ellerimi yanaklarıma atarak sıcaklığına bakmıştım.Buz gibi olmuştu.Minho'nun kollarından ayrılıp ayağa kalkmıştım.Hiç durmadan elimi uzatmıştım.O da hemen elimi tutmuş ayağa kalkmıştı.

"Gidelim sevgilim."

...

SELEMELERRRRRR

NAPIONUZZZ BEN KARDEŞİME DİK DİK BAKIOM NİYE DİE SORARSANIZ MEYVEYİ ŞAPIRTATARAK YİO HELP😭😭🌟

NEYSE

ÖPÜLDÜNÜZ😚💋

𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮~ - 𝗺𝗶𝗻𝘀𝘂𝗻𝗴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin