Jisung
Minho'nun karşındaki koltuklara geçmiş oturuyorduk.Minho bizim o zorbalık olaylarını anlatmamızı bekliyordu."Anlatmıyor musunuz?"
"Abi anlatırsa-"
"Anlatırsanız ne olur Yongbok?"
"Sinir küpüne dönersin..."
"Anlatmazsanız daha beter olur ama Yongbok."
"Minho...Anlatmasak..."
"Hyunjin...Sikilmek mi istiyorsun?"
"Hayır..."
"AMK ANLATIN O ZAMAN ANLATIN."
"Minmin..."
Amk ne anlatacaktım ki?Anlatırken ölürdüm ben.
"Efendim güzelim?"
"Eskiden olmuş bitmiş...Niye öğrenmek istiyorsun ki?"
"Sungie'm...Ben sevgilimin,kardeşimin neler yaşadığını öğrenemeyecek miyim?Hakkım yok mu?"
"Abi...Ben anlatıcam..."
"Bekliyorum Yongbokie."
"Aslında bize zorbalık yapmıyorlardı taki bunları müdüre söyleyene kadar..."
...
FlashBack*
6 yıl önce~"Siz bizi hangi hakla müdüre söylüyorsunuz lan amcıklar!"
Yunho elindeki temizlik malzemelerini yere sertçe fırlatmış,Felix,Hyunjin,Seungmin,Jeongin,Chan,Changbin ve Jisung'a bakıyordu.
"Cevap verin lan!"
Felix aniden öne atlamıştı.Korkuyordu lakin savunacaktı kendisini ve arkadaşlarını.
"Sunho,Yunho,Alex ve Tom yeter artık ya!Bizi zorbalamıyor olabilirisiniz ama diğerlerininde canı var!"
"Vay vay vay Lee Felix kendisini ve kendilerini bir şey sanan arkadaşlarını savunuyor."
"Savunamam mı lan piç kurusu!"
"Senin var ya-"
Yunho'nun elini kardeşi Sunho tutmuş,Felix'e vurmasını engellemişti.
"Sunho bunlar vurmakla akıllanmazlar...Zorbalanmaya hazır olsunlar."
"Sen dahisin Yunho...Sizin işiniz bitti..."
7 arkadaş hepsi birbirlerine bakmış 'Boku yedik' bakışları atıyorlardı.O günden sonra neler olacaklarını nerden bilebilirledi ki?
...
4 gün sonra~
Sunho ve ekibi okul çıkışında Felix'i kollarından tutmuş sürüklemeye başlamıştılar.Felix'in ne olduğundan haberi yoktu sadece Tanrı'ya dua ediyordu.
Sunho ve ekibi en sonunda onu bir inşaata getirmişlerdi.Ne yapacaklardı ona?..
Felix'i soğuk betona atmışlardı
"Lee Felix tam 4 gün önce bize artistlik yapıyordun ne oldu?"
Felix ses çıkarmadan betona bakıyordu.Cevap vermeyecekti.
"Cevap vermiyor musun Felix?"
"Verirsem ne olur vermezsem ne olur Sunho?"
Sunho arkasından küçük bir bıçak çıkarmıştı.Felix bıçağı görür görmez kanı donmuştu.
"Belki bununla bir şey yapabiliriz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮~ - 𝗺𝗶𝗻𝘀𝘂𝗻𝗴
Fanfiction𝘎𝘦𝘤𝘦𝘭𝘦𝘺𝘪𝘯 𝘳𝘶̈𝘺𝘢𝘴𝘪𝘯𝘥𝘢 𝘣𝘪𝘳 𝘴𝘦𝘳𝘪 𝘬𝘢𝘵𝘪𝘭 𝘨𝘰̈𝘳𝘦𝘯 𝘑𝘪𝘴𝘶𝘯𝘨, 𝘴𝘢𝘣𝘢𝘩 𝘯𝘦𝘧𝘦𝘴 𝘢𝘭𝘮𝘢𝘺𝘢 𝘤𝘪𝘬𝘵𝘪𝘨𝘪𝘯𝘥𝘢 𝘳𝘶̈𝘺𝘢𝘴𝘪𝘯𝘥𝘢𝘬𝘪 𝘴𝘦𝘳𝘪 𝘬𝘢𝘵𝘪𝘭𝘪 𝘨𝘰̈𝘳𝘶̈𝘳... 𝘁𝗲𝘅𝘁𝗶𝗻𝗴 + 𝖽𝗎̈𝗓 𝗒𝖺𝗓𝗂 🏅#6...