(yazarınızdannn)
Jisung,gülümseyip arkasına yaslanmıştı.Minho'da arkasına yaslanarak,sevgilisinin elini tutmuştu.
"N'oldu neden kaçtın benden?"
"Doktor aniden girerse neden kaçtığımı anlarsın."
Demesiyle kalmamış,aniden odaya doktor girmişti.Minho ilk baş sevgilisine şaşkınca bakmış,ayağa kalkmıştı.
"Nasılsınız Bay Han?"
"İyiyim."
Doktor bir kaç not almış,tekrardan Jisung'a dönmüştü.
"Hemşireler birazdan yaranızı tazelemek için burada olurlar."
Jisung kafasını sallayarak,sevgilisine dönerek gülümsemişti.
"Tekrardan geçmiş olsun."
Minho kafasını teşekkür ederim dercesine eğip kaldırmıştı.Doktorun çıkması ile hemşireler odaya girmişti.
"Bay Han,uzanabilir misiniz?"
Jisung yatakta yatar konuma gelmiş,hemşirelerde yarasını açıp,çabucak tazelemişlerdi.
Hemşireler 'Geçmiş olsun' demiş,odadan çıkmıştı.Hemşireler çıkar çıkmaz Minho,sevgilisinin tekrardan yanına oturmuş,elini beline koyarak okşamaya başlamıştı.
"Benim sevgilimin vücuduna niye dokunuyorlar?Bu vücut bana ait!"
Jisung gülerek sevgilisine dönmüş,sevgilisinin yanaklarını okşamaya başlamıştı.
"Minmin,buraya beni getiren sensin,sen mi ameliyat edecektin beni?Zaten vücudum sana ait değil mi?Onlar sadece yarayı tazeliyorlar,kıskandın mı yoksa?"
"Niye kıskanayım?"
Jisung gülerek sevgilisinin elini tutmuş iyice kavramıştı.
"Ama gözlerin öyle demiyor."
Minho sırıtarak sevgilisinin yüzüne daha çok yaklamıştı.
"Ne diyormuş gözlerim?"
Jisung'ta gülümseyip sevgilisinin dudaklarına sıkı bi' öpücük bırakıp geri çekilmişti.
"Kıskanç."
"Ben mi kıskancım?"
"Bu odada başka kimse yok Minmin."
Minho, sevgilisinin saçlarını karıştırmış,kollarını bağlamıştı.
"Seni haylaz sincap~"
Jisung gülerek kafasını sevgilisinin omzuna koymuştu.
"Biraz dolaşalım mı?Odada sıkıldım!"
Minho kafasını sallayarak,ayağa kalkmış,sevgilisinin kalkması için yardım etmişti.
Sevgilisini kaldırmış,yavaşça yürümeye başlamışlardı.
"Dışarı çıkalım mı?"
"Üşürsün güzelim."
"Üşümem!"
"Üşüdüğün anda söyle."
"Tamam~"
Minho,sevgilisini dışarı çıkartarak bir banka oturtmuştu.Sonra sevgilisinin yanına oturmuştu.
O sıra Jisung'un ayağının yanına sarı-beyaz bir kedi gelmiş,Jisung'ta gülümseyip kedinin kafasından okşamaya başlamıştı.
Minho'da sevgilisine gülümseyip kediyi kucağına almış,sevgilisinin daha rahat kediyi sevmesini sağlamıştı.
"Minmin,çok tatlı değil mi?~"
"Hmm...Tatlı ama sen daha tatlısın."
Jisung kafasını kaldırmış, sevgilisinin omzuna vurmuştu.
"N'oldu utandın mı güzelim?"
"Ne utanması?Ben ve utanmak ha?"
Minho gülmüş,tekrardan arkasına yaslanmıştı.Kafasını yana çevirerek sevgilisini izliyordu.O ölseydi şu an ne halde olacağını aklına bile getiremiyordu.
"Sungie'm hava soğudu hadi içeri girelim hm?"
"Ama ben bu kediyi sevmek istiyorum!~"
"Biliyorum ama zaten buranın kedisi değil mi?Bir daha ki çıktığımızda yine seversin."
Jisung dudağını büzerek kafasını sallamış,kediye el sallayarak sevgilisinin desteği ile ayağa kalkmıştı.
"Yarın da çıkalım dışarı olur mu?Ya da bu akşam!"
"Çıkarız güzelim,sen iste yeter ki!"
Jisung mutluluktan ellerini çırpmıştı.Minho bazen sevgilisinin hâla bir çocuk olduğunu düşünüyordu.
Minho,sevgilisini odaya tekrardan getirmiş,onu yavaşça yatağa oturtarak,kendiside sevgilisinin yanına oturmuştu.
Jisung,kafasını sevgilisinin omzuna koyarak gözlerini kapamış,sevgilisinin elini kavramıştı.
"Uykum geldi~"
"Uyu güzelim seni engelleyen yok."
Jisung iyice sevgilisine sokularak uykuya dalmıştı. Minho'da sevgilisinin saçlarını okşayarak öpüyordu,kokluyordu.
"Sensiz nasıl yaşayacağımı bile düşünemiyorum..."
...
SELEMELERRRRRR
napıonuz ben uyumak üzereyim ĞĞDĞEĞFĞDŞF uykum geldi🤙🏿
tabii sabahın 6sında okula gidip 13'de eve gelirsen uykun gelir
ve yarın deneme var😭
hepsini sıkıcam🤙🏿🤙🏿🤙🏿🤙🏿🤙🏿neyse
öpüldünüz😚💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮~ - 𝗺𝗶𝗻𝘀𝘂𝗻𝗴
Fanfiction𝘎𝘦𝘤𝘦𝘭𝘦𝘺𝘪𝘯 𝘳𝘶̈𝘺𝘢𝘴𝘪𝘯𝘥𝘢 𝘣𝘪𝘳 𝘴𝘦𝘳𝘪 𝘬𝘢𝘵𝘪𝘭 𝘨𝘰̈𝘳𝘦𝘯 𝘑𝘪𝘴𝘶𝘯𝘨, 𝘴𝘢𝘣𝘢𝘩 𝘯𝘦𝘧𝘦𝘴 𝘢𝘭𝘮𝘢𝘺𝘢 𝘤𝘪𝘬𝘵𝘪𝘨𝘪𝘯𝘥𝘢 𝘳𝘶̈𝘺𝘢𝘴𝘪𝘯𝘥𝘢𝘬𝘪 𝘴𝘦𝘳𝘪 𝘬𝘢𝘵𝘪𝘭𝘪 𝘨𝘰̈𝘳𝘶̈𝘳... 𝘁𝗲𝘅𝘁𝗶𝗻𝗴 + 𝖽𝗎̈𝗓 𝗒𝖺𝗓𝗂 🏅#6...