Jisung
Eski okulumuzun önüne gelmiş,okula bakıyorduk,çok değişmişti.Yeni bir sürü şeyler eklenmişti.Bizim zamanımızda niye yapmadınız amk?"Eee girmiyor muyuz?"
"Bence de girelim artık."
Minho kollarını omzuma atıp,okula girmiştik.
Hiç bir hocaya gözükmememiz lazımdı,yoksa boku yerdik.Yavaşça okulun içine girip dolaşmaya başlamıştık.
"Kafeteryaya inelim!"
"Seninde aklın fikrin yemekte amk Changbin."
"Acıktım ama Seung."
"Bok ye amk."
Changbin ile Seungmin kavga ederken biz okulun yeniliklerine bakıyorduk.Spor salonu,kafeterya,sınıfların içi daha doğrusu bütün her şey değişmişti.Okul müdürünü sikmeye gidiyorum.Biz bu okuldayken hiçbir şey yapmıyordu o.
"Lan fizikçi geliyor."
Fizikçi bütün okulun korkulu rüyasıydı.Hoca bir bağırsa okulda yankılanırdı sesi.
Chan hyung eliyle hareket yaparak sadece personellerin girdiği odaya sokmuştu bizi."Her zaman merak ederdim burayı,böyle miymiş?"
"Ben ceset falan var zannediyordum amk."
"Amk bende ya,korkardım ondan."
"Amk fizikçi gitmiş mi baksanıza?Öldüm burada."
Chan hyung sessizce kapıyı aralayıp koridora bakmış,tekrar bize dönmüştü.
"Gitmiş,çıkalım."
Yavaşça personel odasından çıkmış,üst kata doğru çıkmaya başlamıştık.
"Bizim yerimize gidelim."
Chan hyung kafasını sallamış,okulun terasına çıkmaya başlamıştık.
Bende o sıra kafamı Minho'ya çevirmiştim,ne yapıyor diye.
"Minmin niye konuşmuyorsun hiç?"
"Konuşacak bir şey yok ki Sungie'm."
Kafamı anladım dercesine sallamış tekrardan kafamı önüme çevirmiştim.
En sonunda terasa varmış,Hyunjin ile Felix koşarak yerlerine oturmuşlardı.Herkes yerine oturduktan sonra bende yerime oturmuş,Minho'yu da yanıma çağırmıştım.O da hemen yanıma gelmiş oturmuştu.
"Her şeyi hatırlıyorum amk."
"Neyi hatırlıyorsun mesela Felix?"
"Birbirimize burda canımızın sıkıldığı şeyleri utanmadan,sıkılmadan anlatıyorduk ya."
"Yine olursa yine buraya gelip anlatırız hm?"
"Olur Chan hyung!"
Chan hyung Jeongin'e gülümseyip önüne dönmüş yine her zaman olduğu gibi kafasını eğmiş aşağıdaki çocukları izliyordu.
"Ee buraya oturmaya mı geldik amk?"
"Jis haklı."
"Ben her zaman haklıyım Huncin."
Minho'yu kolundan tutup ayağa kaldırmış,bizimkilere de kalkmaları için işaret etmiştim.İşaretimi alır almaz hepsi de teker teker kalkmışlardı.
"Şimdi nereye gidiyoruz?"
"Spor salonuna!"
Minho'nun elini tutmuş,spor salonuna doğru koşmaya başlamıştım.En sonunda nefes nefese kalmış,spor salonuna varmıştık.Burada çok değişmişti.Futbol sahası,basketbol sahası,voleybol sahası ve daha bir sürü şey yenilenmişti.Biz paslı basket potasıyla maç yapıyorduk amk.
"Oha amk aşırı değişmiş."
"Amk bizden nefret mi ediyordunuz?"
"Bencede nefret ediyorlardı."
Hyunjin koşarak salonu turlamaya başlamıştı.Birazdan erik dalı da oynar bu.
Felix'de en sonunda sevgilisinin yanına gitmiş
eğlenmeye başlamıştı.Bende Minho'yu ortaya çekerek eğlenmeye başlamıştım.Biz gittikten sonra diğerleride birbirlerine bakmış onlarda bize katılmışlardı.Tam o sırada spor salonunun kapısı açılmıştı,sıçtık biz.
Kapıya doğru baktığımızda fizikçiyi görmüştük.O an kanım donmuş sadece hocaya bakıyordum.
"Ne yapıyorsunuz siz burada!!"
"Biz boku yedik arkadaşlar."
"Huncine katılıyorum."
"Hocam şöyle ki..."
"Zaten sizden 5-6 yıl önce kurtulmuşum şimdi başıma mı toplandınız?!Çıkın bu okuldan!"
Hocanın yine bütün okulu inletmesiyle koşarak spor salonundan çıkmış,gülerek okuldan çıkmıştık.
"Çok eğlendim ben ama!"
"Bende!"
Gülerek nefes nefese eve doğru yol almaya başlamıştık.
Keşke fizikçi gelmeseydi be...
...
SELEMELERRRRRRNAPIONUZ BEN HASTA HASTA YATIOM NEYMİŞ GRİBİN BİR SALGININA YAKALANMIŞIM
AMA BEN İYİYİM😭
NEYSE
ÖPÜLDÜNÜZ😚💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮~ - 𝗺𝗶𝗻𝘀𝘂𝗻𝗴
Fanfiction𝘎𝘦𝘤𝘦𝘭𝘦𝘺𝘪𝘯 𝘳𝘶̈𝘺𝘢𝘴𝘪𝘯𝘥𝘢 𝘣𝘪𝘳 𝘴𝘦𝘳𝘪 𝘬𝘢𝘵𝘪𝘭 𝘨𝘰̈𝘳𝘦𝘯 𝘑𝘪𝘴𝘶𝘯𝘨, 𝘴𝘢𝘣𝘢𝘩 𝘯𝘦𝘧𝘦𝘴 𝘢𝘭𝘮𝘢𝘺𝘢 𝘤𝘪𝘬𝘵𝘪𝘨𝘪𝘯𝘥𝘢 𝘳𝘶̈𝘺𝘢𝘴𝘪𝘯𝘥𝘢𝘬𝘪 𝘴𝘦𝘳𝘪 𝘬𝘢𝘵𝘪𝘭𝘪 𝘨𝘰̈𝘳𝘶̈𝘳... 𝘁𝗲𝘅𝘁𝗶𝗻𝗴 + 𝖽𝗎̈𝗓 𝗒𝖺𝗓𝗂 🏅#6...