2.4

80 9 6
                                    

(yazarınızdannn)

Minho,gülümseyip sevgilisinin elini sıkıca kavramış,tekrardan yanına çömelmişti.

"Ama güzelim doktoru çağırmam lazım,nasıl olduğuna bakması gerekiyor."

"İstemiyorum...Ben yanımda olmanı istiyorum..."

Minho,sevgilisine doğru eğilmiş,sevgilisinin alnına öpücük kondurup geriye çekilmişti.

"Hemen gelsem olur mu?"

Jisung,kafasını sallamış,Minho'da sevgilisinin bu sefer boynuna öpücük kondurup geri çekilmiş,istemeyerek de olsa sevgilisinin elini bırakıp doktoru çağırmak için dışarı çıkmıştı.

Çabucak doktoru bulup,doktoru çağırmış,tekrardan doktor ile odaya girmişlerdi.

Doktor,Jisung'u muayene etmiş,durumuna bakıp Minho'ya dönmüştü.

"Sevgiliniz sizi çok sevdiği,size çok bağlı olduğu kesin.Hiç bir hastamız bu kadar kısa sürede uyanmamıştı.Sizin sesinizi duyar duymaz uyanmış olmalı."

Minho,gülümsemeyle kafasını sallamış,doktora bakmıştı.

"Durumu iyi ama az önce dediğim gibi kontrol amaçlı 3-4 gün daha kalması gerekecek."

Minho,anladım dercesine kafasını sallamış,doktora teşekkür amaçlı baş selamı vermişti.

Doktor,odadan çıkınca Minho sevgilisinin yanında ki sandalyeye oturmuş,saçlarını okşamaya başlamıştı.

"Beni çok korkuttun biliyor musun?Neden ölecekmiş gibi konuştun?"

"Özür dilerim Minmin...Bilmiyorum o zaman ölecekmiş gibi hissettim..."

"Özür dileme güzelim,asıl özür dilemesi gereken benim,ben seni koruyamadım..."

"Koruyamadın mı?Ben öldüm mü o zaman?Neresi burası cennet mi?"

"Öyle deme güzelim...Öldüğünü hayal bile edemiyorum..."

Jisung gülmüş,sevgilisinin yanına oturması için hareketlenip sevgilisine yer açmıştı.O sırada yatakta oturur konuma gelmişti.

"Yanıma otur."

Minho,sevgilisini fazla sarsmadan onun yanına oturmuş,kafasını dikkatlice sevgilisinin omzuna koymuştu.

"Minmin eve gitsek olmaz mı?"

"3-4 gün daha kalmamız lazımmış güzelim."

"Ama niye?.."

Minho,kafasını kaldırmış sevgilisinin yüzüne bakmıştı.

"Yaralarına bir şey olur diye güzelim,daha yeni ameliyat oldun."

Jisung,oflayarak sevgilisinin omzuna kafasını koymuştu.İstemiyordu burada kalmak burada canı sıkılırdı.

"Abim nerede?"

"Çağırmamı ister misin?"

Jisung,gülümseyerek sevgilisine kafasını sallamış,Minho'da sevgilisinin dudaklarına buse kondurup yatağı fazla sarsmadan kalkmış,odadan çıkmıştı.

"Chan,Jisung seni istiyor."

Chan,gülümseyip kafasını sallamış,ayağa kalkarak odaya girmişti.

Jisung abisini görür görmez hemen yüzüne kocaman bir gülümseme takmış,kollarını açmıştı.

Chan'da kardeşinin yanına gitmiş,yaralarına dikkat ederek ona sarılmıştı.

"Beni çok korkuttun Jisungie..."

"Özür dilerim abi.."

"Niye özür diliyorsun?Özür dileme."

Jisung,yaralarını önemsemeden abisine sıkıca sarılmış,kafasını abisinin omzuna koymuştu.

Chan kardeşinden ayrılmış,ona kocaman bir gülümseme sunup,Jisung'un yanaklarına makas atmıştı.

Aniden odaya Felix girmiş,Jisung'u görünce koşarak onun yanına varmıştı.

"Jisungie'm iyi misin?"

"İyiyim Lixie."

"Sarılabilirim değil mi?"

Jisung,gülmüş arkadaşının sarılması için kollarını açmıştı.

Felix,Jisung'a dikkatlice sarılmış,sırtını okşamaya başlamıştı.

"Bir daha kendi başına dışarı çık sikerim bak seni."

"Tamam api."

Felix,arkadaşına kahkaha atıp,geriye çekilmiş,tombul yanaklarına makas atmıştı.

"Hasta ziyareti kısa olur ben sevgilimin yanına gidiyorum!Gidelim mi Chan hyung?"

Chan,Jisung'a son kez bakmış,Felix'e kafasını sallayıp dışarı çıkmıştı.

Hepsi dışarı çıktıktan sonra Jisung,serumu ve diğer değişik aletleri çıkarıp,yaralarını eliyle tutmuş,yavaşça ayağa kalkmıştı.

Tam kapıya yönelmişti ki yaralarına giren ağrı ile yere çökmüş,yaralarının ağrısıyla yerde duruyordu.

Minho odaya girmiş,sevgilisinin yerde olduğunu görür görmez sevgilisinin yanına çökmüş,sevgilisini koltuk altlarından tutup kaldırmış,tekrardan yerine yatırmıştı.

"Niye ayağa kalktın?"

"Oturmaktan sıkılmıştım..."

"Bir daha bensiz hareket etme tamam mı?"

Jisung, kafasını sallamış tekrardan yatakta yavaşça oturur konuma gelmişti.

"Yanımda dur o zaman."

Minho,sevgilisine gülümseyip onun yanına oturmuştu.

"Minmin bende küçüklük fotoğrafın vardı o nerede?"

Minho,gülümseyip cebinden küçüklük fotoğrafını çıkarmış,Jisung'ta gülümseyip elini uzatmıştı.

Minho fotoğrafı Jisung'a vermiş,Jisung'ta fotoğrafa arkasına yaslanarak bakmaya başlamıştı.

"Minmin küçükken çok tatlıymışsın ama!"

Minho'da arkasına yaslanmış,fotoğrafına bakmıştı.

"Şimdi değil miyim?"

"Yo hâla çok tatlısın!"

Jisung,sevgilisinin yanaklarını sıkmış,sevgilsini dudağından öpüp geri çekilmişti.

"Özlemişim."

"Neyi özlemişsin bebeğim?"

"Dudaklarını..."

Minho sırıtarak,sevgilisine daha çok yaklaşmış,sevgilisini belinden tutup kendine çekerek dudaklarına yapışmıştı.

Jisung,ellerini Minho'nun saçlarına atmış saçlarını sıkıp kendisine bastırıyordu.

En sonunda ikisinin dilleri araya girince birbirinden ayrılmışlar.Alınlarını birbirlerine yaslamışlardı.

"Biliyor musun bende özlemişim dudaklarını."

...

SELEMELERRRRRR

napıonuz ben yatıom hehehehhehe
yarın
okul
YOK
okula sadece karularım için gidiyorum🤙🏿🤙🏿🤙🏿🤙🏿
onlar olmasa
ben
yoğum
heehe

neyse
öpüldünüz😚💋💋

𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮~ - 𝗺𝗶𝗻𝘀𝘂𝗻𝗴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin