2.0

95 11 18
                                    

Jisung
"Kaybolmuş bu mallar."

"İyi bok yemişler."

"Seungmin!İçlerinde kardeşim var!"

Hyunjin'den beklenir bir hareketti bu zaten,çocuk nereye gitse kaybolurdu.Bugün de kaybolmuştu.

"Eee ne duruyoruz ki konum atsınlar gidip alalım?"

"Ciddi misin Chan?Mesajlar iletilmiyor!"

"Arasana Minho o zaman!"

Minho,Chan hyunga hem side eye atmış hemde Hyunjin'i aramıştı.

"Hyunjin bak şu an sakinim,nerede olduğunuzu söyleyin."

Hyunjin'in ne diyeceğini merak edip Minho'nun telefonuna kulağımı vermiştim.

"Ya amk Minho bilmiyorum!Bura ormanlık bir yer karşıda sahil var!"

Muhtemelen bize en yakın olan ormanlığı kastediyordu.Çünkü o ormanlığa AVM merkezi de yakındı.Minho aniden Hyunjin'in yüzüne telefonu kapatmış bize dönmüştü.Minho'nun sinirden küplere bindiği belliydi.

"Sahile gidelim ordalardır."

Chan hyung,Minho'ya kafasını sallamış 'Gidelim' demişti.

Minho yataktan kalkıp,elini uzatmıştı.

"Gelmiyor musun güzelim?"

"Geliyorum!"

Yüzüme sahte bir gülümseme takıp Minho'nun elini tutmuştum. Minho'nun sinirlenmesini istemiyordum,o yüzden moralim hiç yoktu.

Binadan koşarak çıkmış,bize en yakın sahile yürümeye başlamıştık.O sırada Minho'da bana bakmıştı.

"Güzelim iyi misin?Solgun duruyorsun."

"Hm?Ha...iyiyim,ağladığımdandır o."

Minho anladım dercesine kafasını sallamıştı ama yinede arada bir beni kontrol etmekten çekinmiyordu.

Sonunda sahile varmış Hyunjin, Felix ve Jeongin'i beklemeye başlamıştık. Minho ceza olarak aramayacağını söylüyordu.

Bir kaç dakika sonra birden Minho'ya arkandan biri sarılmıştı,Felix'ti.--Kudursun Hyunjin--

"Abi bir daha ben bu Hyunjin ile Jeongin'in yanında gitmem ya!"

"Git diyen yok zaten Yongbokie."

"Ama Lixie'm!Onca yıllık sevgilinim ya!"

"Kardeşin benden eski."

"Ama ben ikinizi eşit seviyorum!"

"İkisini birden sevemezsin Hyunjin birisini seç;Benim kardeşim mi?Kendi kardeşin mi?"

"Minho!"

"Efendim?"

"Şeytansın var ya!"

"Sana göre öyleyim Hyunjin."

"Sizin kavganızı çekemem var ya yürüyün eve!"

"Tamam Sangmin api."

"Adam ol lan."

"Tamam."

Minho,tekrardan elini uzatmış tutmamı bekliyordu,ben tutma-şaka tuttum.

"Eve gitmesek Minmin?"

"Neden güzelim?"

"Canım sıkılıyor."

"Hm...Parka gidelim?"

"Gidelim!!"

Minho gülümseyip beni kucağına almıştı,hayır utanırım.

"Minmin..."

"Hm?"

"İndir beni."

Minho kafasını sallamış,beni yere indirmiş,saniyeler geçmeden elimi tutmuş parka doğru yürümeye başlamıştı.

Ben Minho'ya bakarken parkı geçtiğimizi fark etmemiştim bile.Nereye götürüyordu onu bile bilmiyordum.

"Minmin park şurdaydı ama"

"Hm...Başka bir parka gidiyoruz güzelim."

"Daha yürüyecek miyiz peki?"

"Hm...Biraz,niye yoruldun mu güzelim?"

"Hayır yorulmadım,sıkıldım."

"Koşalım?"

Minho'ya gülümseyip koşmaya başlamıştım.Minho'da elimi sıkıca tutmuş yanımdan koşuyordu.

En sonunda Minho önüme geçerek beni durdurmuş,ellerimi bırakmamamıştı.

"Şimdi gözlerini kapa."

"İstemiyorum."

"Ama sürpriz."

Minho'ya dudak büzerek gözlerimi kapatmıştım. Minho arkama geçmiş beni yavaşça yürütmeye başlamıştı.-arkama geçtiğini hissedebiliyordum-

En sonunda Minho -nerede durduysa artık- durmuştu.Ben heyecandan sabırsızlanıyordum.

"Minmin ne zaman açacaksın gözlerimi?"

"Hm...Açmazsam?"

"MİNMİN!"

Minho,bana sesli bir şekilde gülerek gözlerimi açmıştı.Gözlerimi kocaman açmış hiç gelemediğim lunaparka gelmiştik.

"Beğendin mi güzelim?"

"Minmin..."

"Hm?"

Minho'ya kocaman gülümseyip ona sıkıca sarılmış,kollarımı boynuna dolamıştım.

"Teşekkür ederimm!"

Minho ellerini belime koymuş okşarken,bir yandanda yüzüme güzel gülümsemesini sunuyordu.

"Eee ne bekliyoruz güzelim girelim?"

Minho'ya tekrardan kocaman gülümseyip elini tutmuş lunaparka girmiştim.

Lunaparka girer girmez Minho'nun önerilerini almış,beğendiğim oyun alanlarını gösteriyordum.

"Korku treni?"

"Korkmazsan binebilirsin güzelim."

"Korkmam da...Sen de geleceksin!"

Minho gülümseyip kafasını sallamış,elimden tutarak korku trenine binmiştik.

Ne olur ne olmaz diye de Minho'ya iyice yaklaşmış,ona sarılarak kafamı göğsüne koymuştum.

"N'oldu güzelim?Sorun mu var?"

"Hayır,sarılmak istedim."

Minho kafasını sallamış ellerini belime koymuş okşamaya başlamıştı.

Bir kaç dakika sonra tren hareket etmeye başlamış,bende olacakları izlemeye başlamıştım.

Ben duvardaki süsleri izlerken bir anda bir manken trenin önüne atlamış,bende çığlık atmış Minho'nun üzerindeki t-shirt'ü sıkıyordum.

"Korktun mu güzelim?"

"Ne-Ha-Ne alakası var!Bir anda atlayınca korktum ben!"

Minho beni kendisine daha çok çekmiş,gülmeye başlamıştı.

"Tamam,öyle olsun güzelim."

"Öyle zaten!"

Bende Minho'ya daha çok sarılmış,tekrardan olacak şeyleri izlemeye başlamıştım.

...

2-3 saatin ardından lunaparktan çıkmış,eve doğru yol almıştık.

"Minmin teşekkür ederim."

"Sen sadece iste güzelim ben dünyaları bile yakarım."

...

SELEMELERRRRRR

NAPIONUZ BEN YATIOMM

BUGÜN 3 DERSTİ HEHEH(öğretmenler toplantısı varmış mış mış mış)

EEE NASIL GEÇTİ OKULUN İLK GÜNÜĞĞĞ👽👽

NEYSE
ÖPÜLDÜNÜZ😚💋

𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮~ - 𝗺𝗶𝗻𝘀𝘂𝗻𝗴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin