yazarınızdannn
Minho sevgilisini tam yarım saattir bekliyor beklemektende aşırı canı sıkılıyordu.Bazen aklına kötü düşünceler takılıyordu ama onları hemen atlatıyordu.
Minho artık sıkılmış,odadan dışarı çıkıp özürlü olduğunu düşündüğü dostlarının yanına gitmişti.
Canı sıkkınca Chan'ın yanına oturmuş,Chan'da ona sorgularca bakarak konuşmuştu.
"N'oldu Minho?Jisung nerede?"
"Bende bilmiyorum ki amk!Hemen gelirim dedi yarım saatten fazla oldu!Telefonlarıma da bakmıyor!"
Chan endişeli şekilde bakmaya başlamış,Minho'nun çenesinden tutup kendisine bakmasına başlamıştı.
"Nasıl telefonlarına bakmıyor?.."
"Bakmıyor...En az 50 kere aradım ama bakmıyor...Korkuyorum başına bir şey geldi diye..."
Chan ayağa kalkmış,Minho'ya elini uzatmıştı.
"Jisung'a bakmaya gidelim hadi."
Minho,Chan'a kafa sallamış,onun elini tutarak ayağa kalkmıştı.İkisi hemen dışarı çıkmış,marketin oralara bakmaya başlamışlardı.
Chan bir yerde takılı kalıp,oraya eğilmiş,Minho'da koşarak Chan'ın yanına gelip eğilmişti.
Minho ve Chan gördükleri şeyle kaskatı kesilmiş,Minho titreyen eli ile bebeklik fotoğrafını almış,ayağa kalkmıştı.
"Bu Jisung'taydı..."
Chan,Jisung'un en sevdiği çikolatayı almış,ayağa kalkmıştı.İkiside endişeden kendilerini öldereceklerdi.
"Chan...Jisung iyidir de-"
Minho yerde ki kan lekesini görür görmez endişesi daha çok artmış,o endişeyle yere çökmüştü.
"Chan...Chan burda kan lekesi var...."
Chan,kan lekesini görmüş gözlerinden yaşlar gelmeye başlamıştı.Chan 'kardeşim için güçlü olmalıyım' diyerek güçlü durmaya çalışıyordu ama olmuyordu.
Minho zaten kendinden geçmiş,kriz geçirecek hâle gelmişti.Kendi kendine sallanıyor,elindeki fotoğrafa bakarak kafasına vuruyor,kendini suçluyordu.
"Hepsi benim suçum eğer dışarı çıkmasına izin vermeseydim o şu an yanımızda olacaktı...Hepsi benim suçum hepsi..."
Chan,gözlerinde ki yaşla Minho'nun yanına çökmüş,sırtını okşamaya başlamıştı.
"Değil...Senin suçun yok..."
"Kimin suçu o zaman Chan!Söylesene!Ben izin verdim dışarı çıkmasına benim suçum hepsi!"
Chan,Minho'ya sıkıca sarılmış,Minho'da o anki endişeyle ağlamaya başlamıştı.
Minho o gün ilk defa ağlamıştı.Sevdiği çocuğun başına bir şey gelir diye çok korkuyordu.
8 gündür Jisung ne yapıyordu bakalım^^^
Jisung,gözlerini 8 gündür korkunç bir bodrum katında açmış,omzunun acısıyla kıvranıyordu.
O sıra kapı açılmış,Jisung'un gözü kapıya gitmişti. Minho gelmiştir diye bir umut bekliyordu.Ama o değildi o adamı hiç görmemişti.Sanırım onu kaçırtmasını isteyen adam diye düşünmüştü.Adam daha sonra Jisung'un önüne durmuş,önüne eğilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮~ - 𝗺𝗶𝗻𝘀𝘂𝗻𝗴
Fanfiction𝘎𝘦𝘤𝘦𝘭𝘦𝘺𝘪𝘯 𝘳𝘶̈𝘺𝘢𝘴𝘪𝘯𝘥𝘢 𝘣𝘪𝘳 𝘴𝘦𝘳𝘪 𝘬𝘢𝘵𝘪𝘭 𝘨𝘰̈𝘳𝘦𝘯 𝘑𝘪𝘴𝘶𝘯𝘨, 𝘴𝘢𝘣𝘢𝘩 𝘯𝘦𝘧𝘦𝘴 𝘢𝘭𝘮𝘢𝘺𝘢 𝘤𝘪𝘬𝘵𝘪𝘨𝘪𝘯𝘥𝘢 𝘳𝘶̈𝘺𝘢𝘴𝘪𝘯𝘥𝘢𝘬𝘪 𝘴𝘦𝘳𝘪 𝘬𝘢𝘵𝘪𝘭𝘪 𝘨𝘰̈𝘳𝘶̈𝘳... 𝘁𝗲𝘅𝘁𝗶𝗻𝗴 + 𝖽𝗎̈𝗓 𝗒𝖺𝗓𝗂 🏅#6...